[ mrcina @ 20.03.2004. 11:17 ] @
sta mislite da li je dobra ideja da se tako nekako organizujemo u cilju razmjene iskustava,lakseg nabavljanja dijelova,programa...
[ enes_k1 @ 22.03.2004. 02:14 ] @

Dobra ideja
[ legija @ 22.03.2004. 16:41 ] @
Dobra ideja.
[ DeDaMrAz @ 23.03.2004. 09:14 ] @
Dobra ideja!
[ Dejan Matijevic @ 23.03.2004. 14:49 ] @
Jel ovo neki kviz

Dobra ideja...
[ Dr S E M A @ 23.03.2004. 16:23 ] @
nije loša zamisao,moglo bi se nešto organizovati
[ skymobile @ 23.03.2004. 17:24 ] @
Pa da ne odskacem od ostalih,mada sam ja jos pocetnik u ovom poslu,elem:
DOBRA IDEJA!!!
[ mrcina @ 23.03.2004. 22:42 ] @
pa posto sam se ja toga sjetio ja cu biti predsjednik :))
[ Macko GSM @ 24.03.2004. 01:18 ] @
Nije lose,al ne znam kako bi se rangirali? Po broju saveta koji nekome pomognu, po broju postova, ili........
[ vladamob @ 24.03.2004. 13:33 ] @
Ideja ok ali nista od toga
[ FREEMAN II @ 25.03.2004. 02:16 ] @
Slažem se da je ideja dobra ali teško ostvariva pošto vidim da se već neki pokušavaju domoći fotelja to jest brinu se oko položaja a ideja još nije sprovedena u djelo.
Pozdrav Predsjedniku.
HE_HE_HE ŠALA MALA.
[ zoranbl @ 25.03.2004. 15:21 ] @
dobra ideja
[ mrcina @ 25.03.2004. 16:15 ] @
ja najveci
[ pelesta @ 25.03.2004. 18:28 ] @
Dobra ideja.Meni netreba fotelja ,dovoljno je samo da volonterski skupljam clanarinu,koja obavezno mora biti mjesecna u sto vecem iznosu,koju cu ja na kraju godine pravilno rasporediti po tekucim racunima.
[ mcestar7 @ 29.05.2004. 17:15 ] @
U potpunosti se slažem,što nas je više to bolje!!!!€
[ sebagsm @ 06.06.2004. 13:37 ] @
Moze
[ X-Cite @ 21.06.2004. 20:57 ] @
Mislim da se ovde ne radi ko ce da bude direktor... nego ste si mogli pomoci u tome da kupujete opremu zajedno... vise komada jeftinije naravno... i da vam bude lakse sto se tice nabave.

Nebi vam to bila losa ideja! :)
[ enes_k1 @ 22.06.2004. 01:17 ] @
Izgleda se svi slazu ali niko nista konkretno da uradi
[ X-Cite @ 22.06.2004. 09:31 ] @
tako je ispalo da :)