[ mico1981 @ 01.03.2014. 11:23 ] @
Postovani, zanima me Vase misljenje o stetnim uticajima EM zracenja iz komunikacionog reka. Ja sam potpuni laik u toj oblasti, ne poznajem tu oblast i zanima me zbog svoje sestre. Naime njen radni sto u firmi je neposredno uza zid sa cije se spoljne strane nalazi rack sa komunikacionom opremom (ruteri, svicevi itd). Zanima me koliko je bezbedno sedeti na takvom mestu i kako proveriti nivo EM zracenja. Verovatno bi kratkorocno gledano uticaj takvog zracenja bio zanemariv (da ne kazem smesan), ali s obzirom da se na takvom mestu mora provesti dugi niz godina (do penzije), a EM zracenje ima kumulativan efekat zanima me Vase misljenje o svemu tome. Dakle da li su takva mesta za izbegavanje ili ne? Unapred hvala na odgovoru.
[ nkrgovic @ 01.03.2014. 14:17 ] @
Sedi i uzivaj. :D
[ tarla @ 01.03.2014. 23:13 ] @
Bože da li ovo zrači...

Reče Gojko i uze Jafficu prepunu emulgatora i GMO materijala...
[ sale83 @ 02.03.2014. 05:30 ] @
Pa sve zavisi ko je proizvodjac mreznih uredjaja. Sve u svemu ja bih dao otkaze ili trazio premestaj :) :) :) ... hahahah mozda napisah ovakav odgovor posto sam svakodnevno okruzen sa orgomnom kolicinom racks :)
[ kunc @ 02.03.2014. 08:43 ] @
znam likove koji borave svakodnevno u rack salama po 8-10h. Gdje je recimo izvor napajanja 10 hiljada volti.
Nije da ima nista ne fali, navikli su se vremenom. Vecinom ih zaboli glava od klimatizacije ili buke..

a cesto putujem vlakom, tako da sam upoznao masinovodje koji borave u masini od 7 do 19h..gdje su izlozeni prevelikom EM zracenju i naponu
od 25 hiljada volti. Ljudi zive, imaju po 46-50godina, jos malo pa pemzija (svake godine prolaze redovni ljekarski bez rakova i slicno). Vecinom su to poveseni secer i holesterol, sto dolazi sa godinama..
[ Predrag Supurovic @ 02.03.2014. 08:59 ] @
Koja mrežna oprema radi na 10000 volti?
[ kunc @ 02.03.2014. 10:00 ] @