[ dex_dex @ 09.04.2015. 09:54 ] @
Prvo bih da pozdravim sve sa foruma
Posto sam pocetnik u accessu , pokusavam da uradim jednu bazu gdje se vodi evidencija o pozivima-narudjbama-izradi ponude a vezano je za usluzno limarsku dijelatnost i rad na terenu.
Moje pitanje bi bilo da li postoji mogucnost i ako postoji kako se to moze uraditi da npr , osoba koja sastavlja ponudu da po defaultu dobije odmah unesene odredjene stavke kao sto je u prilozenoj bazi da moze brisati i dodavati nove pozicije. Znaci svaki put kad pravi ponudu da u startu ima odredjene pozicije za rad.
Hvala na pomoci !


[ nenadmarkoni @ 09.04.2015. 10:24 ] @
Mislim da imate primjer u ovoj temi:http://www.elitesecurity.org/t433434-1#2928177
[ BiloKoje @ 09.04.2015. 10:25 ] @
Naravno da može. Ovo što si priložio liči na neke stavke predračuna, može se sačuvati kao podrazumevani deo profakure i svaki put kada se započinje nova profaktura dodaju ti isti zapisi.
[ dex_dex @ 09.04.2015. 10:34 ] @
da to bi trebalo da npr kad otvori ponudu gdje bi se za odabranog kupca po defaultu stojale one pozicije kao u primjeru stim da bi osoba koja bi radila ponudu mogla od postojecih predlozenih pozicija pojedine izbrisati a i imati mogucnost da doda nove.
Ja sam pokusavao sa subformom da to uradim ali ne znam kako da finalnu ponudu sacuvam negdje koju bi istu mogao eventualno povuci ,izmjeniti ili naknadno pregledati.
[ BiloKoje @ 09.04.2015. 10:57 ] @
Pretpostavka je da imaš barem sledeće tabele: Kupci, dokumenta, stavke, PopisRobeIUsluga.
Jedan dokument je povezan sa Kupcima i stavkama, Stavke sa Popisom robe.
Kada se otvori novi Dokument, izabere Kupac, unesu drugi potrebni podaci, dodale bi se stavke, mislim da je najbolje pomoću akcionog upita, klikom na dugme izvršio bi se upit. Stavke za unos bi mogle biti stavke nekog početnog dokumenta, neke fiktivne profakture ili bi mogla da se napravi pomoćn atabela koja bi čuvala samo podrazumevane stavke ponude-profakture.