[ nendjak22 @ 16.10.2015. 21:59 ] @
Skenirao sam komp sa SpyHunter i posle toga vise nisam mogao da ga upalim,izbrisao mi i sta treba i ne treba,kakav progarm! kad pokrenem kompjute izbaci mi ovo:
Ako neko moze da mi kaze sta da radim?



Ako ne mogu nista da popravim ,kako da pokrenem ponovnu instalaciju win ??
Hvala Puno!!!

[Ovu poruku je menjao nendjak22 dana 16.10.2015. u 23:19 GMT+1]
[ jolemisa @ 16.10.2015. 22:55 ] @
Uradi Recovery OS-a
[ nendjak22 @ 16.10.2015. 23:37 ] @
Pokusavam ali ne znam kako da dodjem do te opcije,nemam ideju sve probao..
[ jolemisa @ 16.10.2015. 23:52 ] @
Vidim da imas Linux i ja imam i taj OS,ali sam pocetnik,sa tim OS-om.prijavi se an njihov forum,ima ljudi koji ce ti lepo objasniti.Da je Win.7 i Win.8 lako bih ti to objasnio.Imas Ubuntu Forum i registruj se tamo i resi ces problem.Ili ako neko ima vec Linux duze i prati ovaj forum,mozda ce se javiti i resiti ti problem.
[ calexx @ 17.10.2015. 00:11 ] @
Kakve veze imaju linux i problem iz teme? Ovde je pre zabrljao ovaj grub4dos koji više ne zna šta da startuje.
[ jolemisa @ 17.10.2015. 00:16 ] @
Pa pomozi mu ako znas sta je.Ja sam mu napisao da uradi Recovery OS-a,pasam posle video da je njegov OS <inux i da to ne pije vodu.
[ nendjak22 @ 17.10.2015. 01:02 ] @
Sad sam na linux posto OS ne mogu da pokrenem,inace imam oba ,ovaj je otprilike za ovakve slucajeve dobro dosao :)
[ nendjak22 @ 17.10.2015. 01:03 ] @
Kad stisnem C na taj crveni ekran ,izbaci mi u biosu GRUB i da nesto ukucam ,najverovatnije odatle mogu da pokrenem sistem samo sta ukucati... :)
[ jolemisa @ 17.10.2015. 16:52 ] @
Koji tij je taj drugi OS?
[ calexx @ 17.10.2015. 18:05 ] @
Citat:
jolemisa: Pa pomozi mu ako znas sta je.Ja sam mu napisao da uradi Recovery OS-a,pasam posle video da je njegov OS <inux i da to ne pije vodu.