[ DusanSukovic @ 11.05.2016. 10:13 ] @
Da li je ovo moguce?

Stan treba da se otkupi, gradska stambena agencija izracunala da treba za otkup stana od 44 KVM isplatim u gotovini 14.000 EUR, a na otplatu 17.000 ? Pa kao da kupujem nov, a ne otkupljujem :) Ima li neko neki razuman predlog?

[ Java Beograd @ 11.05.2016. 10:48 ] @
A kolika bi bila tržišna cena ? Ono, kad bi kupovao sličan takav, na sličnoj lokaciji, koliko bi otpilike morao da platiš ?
[ whitie2004 @ 11.05.2016. 12:01 ] @
Oces reci da se kod vas (Knjazevac ?) novi stanovi kupuju po 300eura kvadrat ???
[ član @ 11.05.2016. 12:07 ] @
Citat:
DusanSukovic:Stan treba da se otkupi, gradska stambena agencija izracunala da treba za otkup stana od 44 KVM isplatim u gotovini 14.000 EUR, a na otplatu 17.000 ? Pa kao da kupujem nov, a ne otkupljujem :) Ima li neko neki razuman predlog?

a za koliko bi ti da ga otkupis? za kutiju sibica kao mnogi drugi?! pa zato je i propao stambeni fond jer su se stanovi tako otkupljivali!
[ DusanSukovic @ 12.05.2016. 08:08 ] @
Citat:
whitie2004:
Oces reci da se kod vas (Knjazevac ?) novi stanovi kupuju po 300eura kvadrat ???



Sta Knjazevac je L.A pa postoje bezgranicne mogucnosti za zivot, pa mora da bude visa cena stana?
[ DusanSukovic @ 12.05.2016. 08:09 ] @
Citat:
član:
Citat:
DusanSukovic:Stan treba da se otkupi, gradska stambena agencija izracunala da treba za otkup stana od 44 KVM isplatim u gotovini 14.000 EUR, a na otplatu 17.000 ? Pa kao da kupujem nov, a ne otkupljujem :) Ima li neko neki razuman predlog?

a za koliko bi ti da ga otkupis? za kutiju sibica kao mnogi drugi?! pa zato je i propao stambeni fond jer su se stanovi tako otkupljivali!



Tvoji nisu otkupili stan za "kutiju sibica" ? Ili jesu?
[ DusanSukovic @ 12.05.2016. 08:09 ] @
Citat:
Java Beograd:
A kolika bi bila tržišna cena ? Ono, kad bi kupovao sličan takav, na sličnoj lokaciji, koliko bi otpilike morao da platiš ?




Mislim ne vise od 18-19.000 i to nov..

[ član @ 12.05.2016. 08:23 ] @
Citat:
DusanSukovic:Tvoji nisu otkupili stan za "kutiju sibica" ? Ili jesu?

ne, moji su u onih par stotina hiljada gradjana Srbije koji su ceo radni vek uplacivali u stambeni fond a dobili jedan veliki ... da isteraju oci!
sve i da jesu dobili stan i da ga jesu otkupili za kutiju sibica ne bi promenilo cinjenicu da je cela ta prica i propala zbog otkupljivanja stanova po nerealno niskim cenama!
[ DusanSukovic @ 12.05.2016. 08:52 ] @
Citat:
član: ne, moji su u onih par stotina hiljada gradjana Srbije koji su ceo radni vek uplacivali u stambeni fond a dobili jedan veliki ... da isteraju oci!
sve i da jesu dobili stan i da ga jesu otkupili za kutiju sibica ne bi promenilo cinjenicu da je cela ta prica i propala zbog otkupljivanja stanova po nerealno niskim cenama!



To stoji da su cene bile neralno niske, ali vidis mome ocu je izvrsena eksproprijacija kuce 1988 a zauzvrat mu je isplacena manja suma novca, a ostatak je "namiren" stanarskim pravom, da li je to pravda?

[ SlobaBgd @ 12.05.2016. 09:35 ] @
Citat:
član:
ne bi promenilo cinjenicu da je cela ta prica i propala...

Ovaj... A koja je to priča propala?
[ whitie2004 @ 12.05.2016. 09:39 ] @
Citat:
DusanSukovic:
Sta Knjazevac je L.A pa postoje bezgranicne mogucnosti za zivot, pa mora da bude visa cena stana?

Nabitno za konkretni grad. Nisam ni bio siguran da si iz tog kraja. Trenutno na nekretnine.rs imas ponudu u tom gradu za stan iz 1985 po 400Eura/kvadrat. Novi stanovi su bitno skuplji. Na istom mestu imas ponudu novih stanova u Visnjici ili Altini (ako neznas gde su - to je 5min telefonom od centra grada, nije bas LA) po 800 eura. Mirijevo - 1000 eura. Ozbiljne lokacije koje podrazumevaju "bezgranicne mogucnosti" nebih pominjao.

Normalno, sve to, kao i vecina komentara ovde nije odgovor na tvoje pitanje .... Elem. Drzava je propisala kako ona odredjuje vrednost nekretnina - potrebno za odredjivanje iznosa poreza ... Vecina gradova je preuzela taj obrazac i za ostale potrebe. Ako je tako postupljeno i kod vas malo sta je odokativno. Godiste, kvadratura, polozaj (pripadnost odredjenoj zoni), spratnost - nista od toga ne mozes da osporavas. Raspitaj se kako su dosli do te cifre , mozda su negde stvarno pogresili ...

Pogledaj i koliko je procenjena vrednost stana u poreskom resenju. Samo pazi. Ne placas porez na kompletnu kvadraturu stana nego samo na "visak".
[ član @ 12.05.2016. 09:47 ] @
Citat:
SlobaBgd:Ovaj... A koja je to priča propala?

ako se ne varam pocetkom 2000-ih je prekinuto sa uplacivanjem u stambene fondove?
[ Darko Nedeljković @ 12.05.2016. 12:07 ] @
Po ko zna koji put - prodajnu cenu formira trziste, znaci moze prodavac da formira cenu i od milion evra, ali taj stan niko nece otkupiti, pa ce ili biti u ponudi do smaka sveta, ili ce se cena spustati sve do nivoa gde neko hoce toliko da plati.
Sad, poseban problem je sto Dusan tvrdi da je deo cene vec placen pre par decenija... postavlja se pitanje da li to igde pise tako u nekom dokumentu, ili je Dusanov predak nekom prakticno poklonio novac na lepa obecanja. Ima ljudi i to par desetina hiljada, koji se sude jer im je prodat stan koji je prethodno/potom prodat jos nekom, a sve to uredno potpisano, overeno i zavedeno, pa i oni ne mogu da ostvare svoja prava, tako da ako je neko nesto poklonio na lepu rec, onda je najzdravije to sto pre zaboraviti.
[ jovajovic100 @ 19.05.2016. 22:30 ] @
Citat:
DusanSukovic:
To stoji da su cene bile neralno niske, ali vidis mome ocu je izvrsena eksproprijacija kuce 1988 a zauzvrat mu je isplacena manja suma novca, a ostatak je "namiren" stanarskim pravom, da li je to pravda?

Zašto niste i vi otkupili stan pre dvadeset godina za sto maraka ?
[ DusanSukovic @ 20.05.2016. 06:29 ] @
Citat:
jovajovic100: Zašto niste i vi otkupili stan pre dvadeset godina za sto maraka ?



Ne pitaj me samo to. Muka mi dodje. Eto, imas i mudrica koje nisu uradile to.
[ Java Beograd @ 20.05.2016. 07:37 ] @
Mojoj majci je procenjen stan na oko 15.000 maraka.

Država je sama generisala ultra mega giga hiper inflaciju i posle roka od mesec dana za uplatu, tog jutra je trebalo da proda na Zelenom Vencu samo 220 DM. I odneli smo dve velike kese para.

Jel moja majka proizvodila hipernfilaciju ? Nije.

Jeste to možda malo, sa ove tačke gledišta, 220 maraka, ali koliko je to plata bilo ? Oko 50 plata.

Pomnoži 50 plata današnjih (prosek 400 €) - izađe na 20.000 €. Malo li je ?
[ whitie2004 @ 20.05.2016. 10:28 ] @
Pa sad, ne znam koji si kurs koristio. Onaj ujutru je bio za koju nulu razlicit od onog predvece ....

Ako plata stigne izjutra, uzmes lovu za celu kancalariju i brzo otrcis u prodavnicu Obicno bude za kutiju cigara i malo kafe. Tako da se zna: Kafa i cigare su bile mnogo skuplje od stanova u to vreme ...
[ Java Beograd @ 20.05.2016. 10:58 ] @
Naravno. Generalno, često se čuje (u negativnom kontekstu) " otkupili stanove za 200 maraka". Pa otkupili, ali to je bilo 50 plata.
[ DusanSukovic @ 20.05.2016. 15:11 ] @
Citat:
Java Beograd:
Mojoj majci je procenjen stan na oko 15.000 maraka.

Država je sama generisala ultra mega giga hiper inflaciju


Dobro, tvoja majka je zaradila 14.780 DEM, neko je zaradio stotine miliona DEM na toj inflaciji :-)

[ Java Beograd @ 20.05.2016. 15:13 ] @
Odlikaši.
[ DusanSukovic @ 20.05.2016. 15:17 ] @
Citat:
Java Beograd: Odlikaši.



Ljudi kao mali Bane?