[ H.I.M. @ 05.04.2004. 09:37 ] @
Treba mi literatura o Pascalu... Kodovi, primeri... Bilo šta... Zahvalan na bilo kakvoj pomoći...! |
[ H.I.M. @ 05.04.2004. 09:37 ] @
[ -=k3rn3l=- @ 05.04.2004. 17:35 ] @
e pa nisam siguran ali idi na www.puskice.com to je FONov sajt tamo nadji na Prvoj ili Mozda sada na drugoj godini Pascal ili Principi programiranja. imas da downloadujes dobre primere dosta zadataka i sto je njabolje sve objasnjenjo i cak imas i seminarske koje se zadaju na FONu tipa video klub, prodaja, apoteka. e to ti je veoma dobro za ucenje. a ako hoces konkretno literaturu onda idi na
bxteam.org i tamo skini imas dve knjige za pascal sa primerima ali na engleskom [ smfilip @ 05.04.2004. 19:13 ] @
nije puskice.com nego puskice.co.yu
[ -=k3rn3l=- @ 06.04.2004. 20:26 ] @
e da hvala na ispravci. pa nema veze to znaci da tamo ne idem cesto i da sam dobar student :) lol lol lol
[ Strika @ 07.04.2004. 10:14 ] @
Ako si pocetnik imas dve Krugove knjige "Osnovi programiranja u pascalu" 1 i 2, Milana Cabarkape. Knjige su dobre i kao podsetnik.
[ H.I.M. @ 07.04.2004. 18:10 ] @
Zna li neko free literaturu... Može i
engleska [ -=k3rn3l=- @ 07.04.2004. 18:11 ] @
e pa ako te bas knjiga interesuje onda o'brian kompletna referenca turbo paskala naravno na srpskom i veoma je popularna kod studenata koji rade pascal.
[ H.I.M. @ 08.04.2004. 16:51 ] @
Da li bi mogao da mi daš stranicu (ako nije problem)?!
[ rilax @ 08.04.2004. 19:08 ] @
Marco Cantu - Essential Pascal (www.marcocantu.com, mislim) Mozes da potrazis prevod na naski - KB je izdala nesto prevoda ovog autora (Mastering Delphi i sl.)
Cabarkapa ima odlicne knjige sa luckastim nazivom "Programiranje & programiranje", probaj sa njima... Skokni na www.kombib.co.yu ili www.mikroknjiga.co.yu i potrazi nesto... E, ima neki ruski sajt sa gomilom knjiga u HTML formatu (za dz. naravno) - ako se setim napisacu ti ... [ H.I.M. @ 11.04.2004. 17:02 ] @
Tamo na sajtu puskyce je na forumu većinom razmena, a ja sam iz CRO...