[ Marko13111 @ 11.01.2017. 15:47 ] @
pozdrav,imam trafo od jednog pojacala,na primaru su izvucene 5 zice,ljubicasta,crna,siva,zuta i narandzasta,jednom sam graskom vezao trafo pa napravio kurslus pa nebih opet,pitanje kako ga povezati na 220V.postavljam sliku.
[ perkom @ 11.01.2017. 15:50 ] @
Probaj tako što ćeš naći izvode sa najvećim otporom.
Verovatno je to trafo za 110/220/240V?
Ako se ne varam, ljubičasta je povezana na termički osigurač što znači da je to prvi izvod a žuta bi trebalo da je 220V?
Naravno, sve lagano proveriti.
[ Marko13111 @ 11.01.2017. 15:52 ] @
e ovako crna i siva otpor 12oma dok je na ostale otpor 0
[ Marko13111 @ 11.01.2017. 15:56 ] @
crna i zuta otpor 200oma,crna i narandzasta 240oma otpor greskom sam namestio aparat malo pre
[ perkom @ 11.01.2017. 15:56 ] @
Teško da je nula oma?
To je kratak spoj?!
[ Marko13111 @ 11.01.2017. 15:57 ] @
zuta i ljubicasta otpor 40oma
[ Marko13111 @ 11.01.2017. 15:58 ] @
kolko sam razumeo na 220V se povezuje ljbicasta i zuta.??
[ perkom @ 11.01.2017. 15:59 ] @
Čudno je da nema izvoda sa dve žice upletene?
[ perkom @ 11.01.2017. 16:00 ] @
Citat:
Marko13111:
kolko sam razumeo na 220V se povezuje ljbicasta i zuta.??

rekao sam možda?
Treba dobro proveriti. Na osnovu slike je prilično teško bilo šta tvrditi.
[ Marko13111 @ 11.01.2017. 16:00 ] @
upletene zuta i siva su otpor 40oma,a ljubicasta i crna upletena otpor 140oma
[ perkom @ 11.01.2017. 16:05 ] @
Vidi otpor između krajnjih izvoda, on bi trebao da je najveći.
Zatim, između izvoda krajnji i prvi susedni sa najmanjim otporom trebalo bi da bude namotaj za 240V (20V).
Izvod između početne i 110V kao i između 110V i 220V treba da budu indetični.
Tako treba da se rukovodiš pri određivanju izvoda.
[ Marko13111 @ 11.01.2017. 16:13 ] @
krajnji i prvi susedni izvodi otpor 440oma
[ perkom @ 11.01.2017. 16:15 ] @
To je mnogo!
[ Marko13111 @ 11.01.2017. 16:19 ] @
krajnji i prvi susedni narandzasta i zuta otpor 1oma
[ Marko13111 @ 11.01.2017. 16:20 ] @
ili se nerazumemo
[ perkom @ 11.01.2017. 16:29 ] @
Citat:
Marko13111:
krajnji i prvi susedni narandzasta i zuta otpor 1oma

To je ok za namotaj od 20V.
[ Marko13111 @ 11.01.2017. 16:45 ] @
narandzasta i zuta idu na 220V ili.?
[ perkom @ 11.01.2017. 16:50 ] @
Ne!
[ vladd @ 11.01.2017. 17:52 ] @
Te debele zice blize objektivu su sekundar.Narandzasta, zuta, siva, crna i ljubicasta.

Ove tanje, ispod, pregledaj sa ommetrom, pa onda dalje razmatranje..
[ zeoN_Rider @ 11.01.2017. 18:08 ] @
Po meni primar su gornje žice.
[ gilopile @ 11.01.2017. 18:13 ] @
I ja mislim da je logicno da su na primaru tanje zice, tj. ove dole. Ali ipak, bez ispitivanja ne moze nista sa sigurnoscu da se tvrdi.
Ali koliko se vidi sa slike, sa tih gornjih zica idu u trafo zice velikog preseka, sto bi trebalo da je sekundar...

Ispitaj omski te donje zice pa javi.

[ zeoN_Rider @ 11.01.2017. 18:24 ] @
Ljubičasta - crna termo osigurač
Ljubičasta/crna - siva 110/120V
Ljubičasta/crna - žuta 220V
Ljubičasta/crna - narandžasta 240V
[ Marko13111 @ 11.01.2017. 19:14 ] @
da primar su gornje zice jel je tako bilo i na pojacalu dok je donji deo bio izlazni naponi za drugu stampu.i naravno deblje si gornje zice.
[ Marko13111 @ 11.01.2017. 19:18 ] @
zeon kolko sam shvatio trebam spojiti ljubicastu i crnu na jednu fazu i crnu na minus 220V.da bi to radilo
[ zeoN_Rider @ 11.01.2017. 19:20 ] @
Ljubičastu ili crnu na fazu a ljubičastu na nulu ili obrnuto.
[ Marko13111 @ 11.01.2017. 19:24 ] @
Citat:
gilopile:
I ja mislim da je logicno da su na primaru tanje zice, tj. ove dole. Ali ipak, bez ispitivanja ne moze nista sa sigurnoscu da se tvrdi.
Ali koliko se vidi sa slike, sa tih gornjih zica idu u trafo zice velikog preseka, sto bi trebalo da je sekundar...

Ispitaj omski te donje zice pa javi.





otpor izmedju debljih zica tacnije crne i ljubicaste je nula
[ Marko13111 @ 11.01.2017. 19:27 ] @
skapirao
[ zeoN_Rider @ 11.01.2017. 19:30 ] @
Citat:
Marko13111:

otpor izmedju debljih zica tacnije crne i ljubicaste je nula



Normalno kada je to termo osigurač i imaš sreće ispravan je.
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 15:34 ] @
povezivanjem crne i ljubicaste dobio sam katastrofu u kuci...!!!!
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 15:36 ] @
Zamolio bih nekog da ako uopste zna da objasni kako da ovaj trafo dovedem u rad.bez kurslusa...!
[ gilopile @ 12.01.2017. 15:39 ] @
Rekoh ti, izmeri omski donji red zica ( ne ove koje si sada spajao, nego sa donje strane ) i javi rezultat.
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 15:44 ] @
stize za koji minut
[ perkom @ 12.01.2017. 15:48 ] @
Vizuelno je lako odrediti primar i sekundar.
Na sekundaru su namotaji sa žicom većeg preseka i manjim otporom!
Objasnio sam ti još juče kako da odrediš koji je izvod za 220V.
Da li ti je najveći otpor između narandžaste i ljubičaste?
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 15:48 ] @
dve crvene prve do crne ili minus pokazuje 1om,crna i dve narandzaste pokazuje 450oma na obe,crna i dve plave 850oma.
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 15:50 ] @
otpor izmedju narandzaste i ljubicaste je 0
[ gilopile @ 12.01.2017. 15:50 ] @
Rokaj crnu i plavu na 220V i javi da li si preziveo :D Naravno, te u donjem redu.

Ovo gore ti je sekundar sto sada spajas.
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 15:50 ] @
znam da je primar deblje zice ali probem je naci koje dve idnu na mrezu.220V
[ gilopile @ 12.01.2017. 15:52 ] @
Pa taj gornji red zica su deblje zice i to je 99% sekundar.
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 15:52 ] @
roknuo sam crnu i ljbicastu pa sam posle i ja pocrneo.:D
[ perkom @ 12.01.2017. 16:02 ] @
Citat:
Marko13111: roknuo sam crnu i ljbicastu pa sam posle i ja pocrneo.:D

Da si pažljivije čitao savete nikada ne bi prve dve tretirao kao izvod 220V!
220V može biti samo prva i pretposlednja a ne nikako prve dve.
Uzmi sijalicu od 40W i redno preko nje ispituj trafo, da ne shebeš Đerdab ili Obrenovac!

[ perkom @ 12.01.2017. 16:05 ] @
Citat:
Marko13111:
znam da je primar deblje zice ali probem je naci koje dve idnu na mrezu.220V

Neće biti!
Primar je uvek tanja žica na takvim transformatorima!
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 16:10 ] @
naveo sve otpore na gornjoj strani zeon kaze crna i ljubicasta odem u boziu mater sa sve trafoom,imate sve otpore pa ako kojim slucajem neznate nemojte pisati nista.Hvala na razumevanju.
[ gilopile @ 12.01.2017. 16:20 ] @
Neces da slusas i to ti je. Zice u gornjem redu su sekundar. Spajaj one sto ti rekoh, crnu i plavu od tih u donjem redu ( gledajuci fotku ). Ako one imaju najveci otpor, mora da je primar i to je to.
[ gilopile @ 12.01.2017. 16:26 ] @
Sve je dosta nebulozno.

Da si lepo slikao trafo da se vide sve zice, i gornje i donje, pa lepo sve omski premerio i napisao na slici sta je sta, odmah bi se znalo gde je sta...

Ovako se samo zbunjujes i mi sa tobom.
[ vucko47 @ 12.01.2017. 17:05 ] @
Probaj da premeris otpore izmedju:
narandzasta - zuta =
siva - crna =
ljubicasta - crna =

Onda uslikaj donji red zica i okaci da se lepo vidi
Valjala bi i informacija od kog uredjaja je trafo
[ zeoN_Rider @ 12.01.2017. 17:11 ] @
Citat:
Marko13111:
ako kojim slucajem neznate nemojte pisati nista.Hvala na razumevanju.


Nisu te poslušali.
[ zeoN_Rider @ 12.01.2017. 17:12 ] @
Citat:
Marko13111:
znam da je primar deblje zice ali probem je naci koje dve idnu na mrezu.220V


Primar su tanje žice.
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 17:16 ] @
e ovako,ovde sam da nesto naucim i saznam sto mi je nejasno,clanovi sa drskoti i bezobrazlukom neka zaobudju moje teme,ja nesto ne razumem i ne znam,neshvatim kako je neko mislio onda se odustaje od teme,treba odustati sa takvim postupanjem objasni kako treba da razumem ili posetis drugu temu. sad da predjem na temu.slikao sam kako ste trazili drugu stranu i zapazio da zadnje dve zice u ovom slucaju crna i crvena su znatno deblje u odnosu na druge do njih.evo slike.
[ gilopile @ 12.01.2017. 17:18 ] @
Zeon, pa ja to pricam svo vreme.

Jel ovo lici na tanke zice primara? Te licnaste debele zice u gornjem redu se spajaju na ove lakirane koje idu na namptaj i vide se ovde, pokazano strelicom. I to je sekundar i on uporno to smaja na 220V.
Merio je donje zice i dobijao veci otpor i to je primar u to nema sumnje.

http://static.elitesecurity.org/uploads/3/7/3728000/trafo.jpg

EDIT, sada vidim sliku donjih zica.
Mada i ove deluju kao sekundar :D

Mozda trefo i nema primar. LOL
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 17:20 ] @
rec je o fisher TAC-m47
[ perkom @ 12.01.2017. 17:20 ] @
Donji red je sekundar. Jasno se vidi debela žica i sam izvod po bojama isto govori.
Dve crvene i crna su za simetrično napajanje!
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 17:22 ] @
dilema velika gore dve debele zice i dole ista prica
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 17:28 ] @
kada sam rasturao pojacalo ove zice deblje su bile na 220v povezane i za prekidac tako da je to 100% primarni deo
[ perkom @ 12.01.2017. 17:28 ] @
Ama nema dileme, donji izvodi su sekundar!
[ vladd @ 12.01.2017. 17:30 ] @
Pa uzmi trafo 220 na 6, 9 ili 12v, prikaci na struju i zakaci na neke dve zice tog trafoa, po logici koju sam odaberes.


I meri ostale napone, videces jasno odnose, a onda ih iskombinuj i vidi sta se sa kojim parovima zica desava.


Primar sigurno nisu deblje zice, inace bi bio visokonaponski tafo, a to ovaj trafo nije.

Pa zanemari izolaciju za pocetak, i napravitabeli spojeva zica i otpornosti.
[ zeoN_Rider @ 12.01.2017. 17:37 ] @
Citat:
Marko13111:
rec je o fisher TAC-m47


Jel to mini linija?
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 17:38 ] @
da
[ zeoN_Rider @ 12.01.2017. 17:39 ] @
Citat:


Sa Limunda?
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 17:45 ] @
da
[ zeoN_Rider @ 12.01.2017. 17:49 ] @
E ubio si ga sa cenom
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 18:10 ] @
jesam
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 18:22 ] @
Citat:
vucko47:
Probaj da premeris otpore izmedju:
narandzasta - zuta =
siva - crna =
ljubicasta - crna =

Onda uslikaj donji red zica i okaci da se lepo vidi
Valjala bi i informacija od kog uredjaja je trafo



izvadjen iz fisher mini linije oznaka fisher tac-m47
otpori nanavedene zice je svuda 0
[ perkom @ 12.01.2017. 18:24 ] @
Izgleda da si ga spalio ko Đenku?
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 18:25 ] @
na kraju ce biti Tata spalio Djenku
[ perkom @ 12.01.2017. 18:29 ] @
Pa kako ti je zeon rekao da kačiš.....ništa čudno?
Citat:
zeoN_Rider:
Ljubičastu ili crnu na fazu a ljubičastu na nulu ili obrnuto.

Dobro da Đerdap nije stradao?
U mom prvom postu napisao sam ti:
Citat:
perkom:
Probaj tako što ćeš naći izvode sa najvećim otporom.
Verovatno je to trafo za 110/220/240V?
Ako se ne varam, ljubičasta je povezana na termički osigurač što znači da je to prvi izvod a žuta bi trebalo da je 220V?
Naravno, sve lagano proveriti.

I to je 99% tačan raspored.
[ vucko47 @ 12.01.2017. 18:32 ] @
Nemoj samo i ti da zavrsis ko i Djenka, a kako si krenuo imas sansi
[ gilopile @ 12.01.2017. 18:35 ] @
Blic i Kurir placu za njim
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 18:36 ] @
u sve novine ce izadjem i na televizor ce da izadjem.:D
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 18:40 ] @
Citat:
perkom:
Pa kako ti je zeon rekao da kačiš.....ništa čudno?
Citat:
zeoN_Rider:
Ljubičastu ili crnu na fazu a ljubičastu na nulu ili obrnuto.

Dobro da Đerdap nije stradao?
U mom prvom postu napisao sam ti:
Citat:
perkom:
Probaj tako što ćeš naći izvode sa najvećim otporom.
Verovatno je to trafo za 110/220/240V?
Ako se ne varam, ljubičasta je povezana na termički osigurač što znači da je to prvi izvod a žuta bi trebalo da je 220V?
Naravno, sve lagano proveriti.

I to je 99% tačan raspored.


sad izmerio na ljubicastu i zutu otpor 0 dok je na ljubicastu i sivu 18oma otpor.znaci 99je zuta i ljbicasta,stavljam osigurac brzi pa ce mo da vidimo ko ce biti brzi ja ili struja.:D
[ gilopile @ 12.01.2017. 18:41 ] @
To bi trebalo da je to ako imas taj otpor tu. Drzimo fige :D
[ perkom @ 12.01.2017. 18:41 ] @
Uvek je bolje to raditi sa sijalicom na red!
[ vucko47 @ 12.01.2017. 18:44 ] @
Citat:
perkom: Uvek je bolje to raditi sa sijalicom na red!


I pripazi se ostalih zica
[ perkom @ 12.01.2017. 18:47 ] @
Citat:
Marko13111:
u sve novine ce izadjem i na televizor ce da izadjem.:D



[ zeoN_Rider @ 12.01.2017. 18:50 ] @
Citat:
Marko13111:

stavljam osigurac brzi pa ce mo da vidimo ko ce biti brzi ja ili struja.:D


Ajde.
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 18:50 ] @
Citat:
perkom:
Uvek je bolje to raditi sa sijalicom na red!

nekapiram to sa sijalicom
[ gilopile @ 12.01.2017. 18:53 ] @
Pa vezi je redno sa te dve zice. Znaci jedna zica iz trafoa na sijalicu, druga iz sijalice u fazu i drugu sa trafoa u nulu.
Tako da preko sijalice ide na trafo. Npr. kao kada bi stavio prekidac, e pa uesto prekidaca stavi sijalicu.
[ zeoN_Rider @ 12.01.2017. 18:53 ] @
Citat:
Marko13111: nekapiram to sa sijalicom


Uzmeš sijalicu i vežeš na red sa jednim izvodom transformatora, ako pri uključenju sijaca svetli znači da je na opteretnoj strani a u tvom slučaju transformator nešto nije u redu.
[ vucko47 @ 12.01.2017. 18:55 ] @
I obavezno slem na glavu
[ gilopile @ 12.01.2017. 18:58 ] @
Ajd pozuri. Zvali me iz redakcije Kurira i pitaju da kad dolaze, da pozovu i vatrogasce?
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 18:59 ] @
ako je otpor na dve zice 0 znaci djerdap mi negine
[ zeoN_Rider @ 12.01.2017. 18:59 ] @
Citat:
gilopile Zvali me iz redakcije Kurira i pitaju da kad dolaze, da pozovu i vatrogasce?


Mene iz Informera.

Evo ovako to nekako izgleda.


[ Marko13111 @ 12.01.2017. 18:59 ] @
ma ovde fali samo Branko kockica
[ zeoN_Rider @ 12.01.2017. 19:00 ] @
Citat:
Marko13111: ma ovde fali samo Branko kockica



I Mile Lojpur.
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 19:03 ] @
Ko da naftu trazimo,i nju bi pre nasli nego ove izvode
[ gilopile @ 12.01.2017. 19:04 ] @
Djerdap ce da podnese taj kurslus, nedavno su remontovali. Moze samo malo rasveta u Srbiji da zasteka kad spojis to.
[ vucko47 @ 12.01.2017. 19:04 ] @
Jel to 0 znaci kratak spoj ili nema otpornosti izmedju zica
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 19:05 ] @
to znaci kolko ja znam da nema spoja.
[ gilopile @ 12.01.2017. 19:06 ] @
Citat:
Jel to 0 znaci kratak spoj ili nema otpornosti izmedju zica


E ebag sad.

Testiraj unimer tako sto ces kratkospojiti pipalice i sve ce ti se kazati.

Koj unimer imas?

EDIT, sorry, mislio sam da je Mrko pitao, pa se zacudih
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 19:06 ] @
ali ako treba napravicu ja spoj do djerdapa ako treba.
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 19:08 ] @
ma nema spoja kaze unimer,vaskrsnucemo mi trafo do kraja
[ gilopile @ 12.01.2017. 19:11 ] @
Kako nema, kad si malopre rekao da je otpor ljubicaste i sive 18oma?

Ma nema veze. Ako ne izadjes u Kurir ili na televizor, izaci ces ovde na naslovnoj `Top10 30 dana` teme, sto, priznaces, nije bas mala stvar.
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 19:13 ] @
za ljubicastu i sivu jeste 18 nisam skapirao sta si reko
[ gilopile @ 12.01.2017. 19:14 ] @
Pa? Brkni njih u 220V. Mozes i preko sijalice. I reci sta se desava.
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 19:15 ] @
Citat:
gilopile:
Kako nema, kad si malopre rekao da je otpor ljubicaste i sive 18oma?

Ma nema veze. Ako ne izadjes u Kurir ili na televizor, izaci ces ovde na naslovnoj `Top10 30 dana` teme, sto, priznaces, nije bas mala stvar.


DE to mala stvar bicu najpopularniji tog dana.SOK objava.:DDDDDDDDD
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 19:17 ] @
Citat:
gilopile:
Pa? Brkni njih u 220V. Mozes i preko sijalice. I reci sta se desava.


sad trenutno nemogu sutra cu,stavljam osigurac kao danas,pa sta bude imam ih dosta,onaj sto sam danas stavio ne ne prepoznaje da je osigurac posto se raspao na sve strane.:D
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 19:19 ] @
prosle godine komsija mi donese prigusnicu veliku,ja nisam znao povezem za 220V ne da je izleteo osigurac nego je drzac osiguraca izleteo napolje jedva ka sastavili posto je onaj stariji tip keramicki.:D
sad je smesno ali tad kad je svanulo skupljali delove po podu.
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 19:21 ] @
a i ovi brzi osiguraci neda pucaju nego mi za srpsku nece ni trebati pirotehnika.
[ gilopile @ 12.01.2017. 19:22 ] @
Ja u nedostatku stavim preko jedne tanke licne i nikad nece da ode osigurac (16A) vec samo boom, pukne licna i cao.
Zato je ipak sijalica u ovom slucaju zakon.

Gledacemo u nebo sutra prema tebi. AKo vidimo bljesak, znaci ni te dve zice nisu za primar.

A mozda je i bolje da prenoci. :)
[ vucko47 @ 12.01.2017. 19:27 ] @
Ko zna sta ce tek sa sijalicom da uradi kad su ovako prosli prigusnica i osigurac.
Malo opreza kad guras svasta nesto u uticnicu. Mozes lako da zadobijes opasne povrede
[ zeoN_Rider @ 12.01.2017. 19:27 ] @
Citat:
Marko13111:
prosle godine komsija mi donese prigusnicu veliku,ja nisam znao povezem za 220V ne da je izleteo osigurac nego je drzac osiguraca izleteo napolje jedva ka sastavili posto je onaj stariji tip keramicki.:D
sad je smesno ali tad kad je svanulo skupljali delove po podu.



Ma sa tobom je opasno biti.


[/quote]
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 19:34 ] @
ja sam to probao na sekundu da ubodem viljske u uticnicu ali je struja brza bila,a osigurac od 5a sam stavio pa trebace mi 15 osiguraca dok ja to isprobam.samo koja d ami bude zagarantovana ljbucasta ili.?
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 19:40 ] @
u zivotu me spucala jednom struja ovde ce izgleda biti drugi put.
[ gilopile @ 12.01.2017. 19:52 ] @
Nece. Samo budi jako oprezan, lagano i promisljeno radi i nece biti drrrmmm.
[ vladd @ 12.01.2017. 20:02 ] @
Pa radi sa nizim naizmenicnim naponom pace biti malo manje pucnjave, i tek poneki drm

Ako nemas trafo sa manjim naponom, pravac Limundo
Mora radionica da se opremi.
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 20:02 ] @
salim se ja malo pazim naravno,danas da nisam bio siguran nebi stavio osigurac bolje spreciti nego djerdap leicti.:D
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 20:03 ] @
imam dosta trafoa ali ni sa jednim nisam ko sad proso ovaj neki doktorat zahteva.
[ gilopile @ 12.01.2017. 20:06 ] @
Vladd je verovatno mislio da ne radis sa 220V, vec sa 12, 24 i sl. voltazom. Vrlo zgodno da se ispita gde je primar...Jedino sto mozes da pogresis je oko grana 110 i 220V, ali i to se lako izracuna, ali opet treba da se znaju koji su naponi bili na sekundaru...Mada kasnije mozes te 2 grane omski ispitati i zakljuciti gde je 110, a gde 220v ulaz.
Nema drrrmmm, moze samo pec-pec, sto je nezanemarivo :D
[ perkom @ 12.01.2017. 20:10 ] @
Zezanje, zezanje ali nema potrebe više.
Rekao sam ti, sa sijalicom probaj i nećeš imati problema.
Ako sijalica svetli i to baš, ne valja.
Ako ne svetli, onda je ok!

Znači, nema velike nauke samo praksa!
[ Marko13111 @ 12.01.2017. 21:07 ] @
sutra cu tako da probam.
[ zeoN_Rider @ 12.01.2017. 21:29 ] @
Citat:
Marko13111: sutra cu tako da probam.


Dao sam ti šemu ali budi oprezan jer je to sve direktno na mreži.
[ perkom @ 12.01.2017. 21:36 ] @
Citat:
zeoN_Rider: Dao sam ti šemu ali budi oprezan jer je to sve direktno na mreži.

Dao si mu ti i savet pa pade bandera a Đerdap nekako prežive?
[ zeoN_Rider @ 12.01.2017. 22:45 ] @
Samo neka obrati pažnju i sve će biti u redu.
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 16:59 ] @
pozdrav svima evo mene sa djerdapa:D salu na stranu,povezao sam crnu i zutu jel sam video da dve zice idu na crnu pa sam reko ajde tu da probam mozda sijalica nece da se upali to se i desilo sijalica nije sijala to znaci da je to jedan ulaz ali pitanje za koji otpor 220 110V
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 17:02 ] @
ili 240 .dali moze na bilo koji izvod da bude povezan na 220V a da na sekundaru daje istu voltazu.?ili je to neki problem.
[ perkom @ 13.01.2017. 17:06 ] @
Da je 110 sijala bi samo tako!
Izmeri napon na sekundaru, između crvene i crne. Ne bi trebalo da je više od dvadesetak volti?
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 17:16 ] @
na crnoj i crvenoj nema otpora nikakvog kao ni na drugim izvodima.?
[ perkom @ 13.01.2017. 17:24 ] @
Napon meri, napon!
Znači, priključi trafo na 220V, preko sijalice, i izmeri napone između crvene i crne i crvene i crvene.
Između crvene i crvene mora da bude duplo veći nego između crvene i crne.
Ovo se odnosi na SEKUNDAR!
[ vucko47 @ 13.01.2017. 17:25 ] @
Napon AC a ne otpor
[ perkom @ 13.01.2017. 17:26 ] @
Citat:
Marko13111:
ili 240 .dali moze na bilo koji izvod da bude povezan na 220V a da na sekundaru daje istu voltazu.?ili je to neki problem.

Nemoj da zezaš?
O čemu ovde pišemo toliko a ti postavljaš takvo pitanje?
Žuta je izvod za 220V
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 17:27 ] @
izmedju crne i sive otpor je 12oma dali te dve smem na 220v da povezem.?
[ perkom @ 13.01.2017. 17:28 ] @
Citat:
Marko13111: izmedju crne i sive otpor je 12oma dali te dve smem na 220v da povezem.?

Jbt, jel ti čitaš što ti se piše ili se sprdaš?
Ljubičasta i žuta su 220V.
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 17:29 ] @
mislim da ce tih 12oma biti prava bomba
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 17:30 ] @
ima 7strana totalno sam zaboravio
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 17:36 ] @
nema izlaznih napona na ljubicastu i zutu
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 17:36 ] @
kad povezem na 220V
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 17:39 ] @
da to sam i uradio povezao te dve na 220V.?
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 17:39 ] @
ja sam odlicno shvatio i procitao sta si reko da povezem.?
[ perkom @ 13.01.2017. 17:40 ] @
Sad meri na sekundaru napon, između crvene i crne i crvene i crvene!
Jel toliko teško da to ukapiraš?
[ perkom @ 13.01.2017. 17:41 ] @
Citat:
Marko13111:
ja sam odlicno shvatio i procitao sta si reko da povezem.?

E neće biti da si shvatio kada pišeš to što pišeš!
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 17:42 ] @
moguce je da sam napisao i da je ispalo da sam povezao kontra sad citam poruke.?sve u brzini danas radim nije mi to jedina obaveza danas.
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 17:44 ] @
nema napona.
[ Living Light @ 13.01.2017. 17:51 ] @
Citat:
perkom:Napon meri, napon!
Znači, priključi trafo na 220V, preko sijalice, i izmeri napone između crvene i crne i crvene i crvene.
Između crvene i crvene mora da bude duplo veći nego između crvene i crne.
Ovo se odnosi na SEKUNDAR!

---OVO NIJE DOVOLJNO ???

@perkom, guraš kuglu Uzbrdo !....koliko vidim,...
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 17:54 ] @
Luda Kuca
[ perkom @ 13.01.2017. 18:02 ] @
Citat:
Living Light:
Citat:
perkom:Napon meri, napon!
Znači, priključi trafo na 220V, preko sijalice, i izmeri napone između crvene i crne i crvene i crvene.
Između crvene i crvene mora da bude duplo veći nego između crvene i crne.
Ovo se odnosi na SEKUNDAR!

---OVO NIJE DOVOLJNO ???

@perkom, guraš kuglu Uzbrdo !....koliko vidim,...

Već sam te zamolio da mi se skineš sa....!
Neviđen si debil!
[ zeoN_Rider @ 13.01.2017. 18:12 ] @
A o čemu se ovde radi?
[ vucko47 @ 13.01.2017. 18:28 ] @
Code:
A o čemu se ovde radi? 


To izgleda vise niko ne zna
[ Living Light @ 13.01.2017. 18:30 ] @
Zeone,
Radi se o perkom-u,
Covek misli da je "Pocuclao Celu Pamet Sveta"

pa iz XXX--menja nadimak na "perkom",

Ko duže čita, sve će da mu bude jasno....

..da ne navodim ranije postove...
[ zeoN_Rider @ 13.01.2017. 18:31 ] @
Vala baš, mislim da je došlo vreme za bovi transformator al' sad kao indijska serija.
[ perkom @ 13.01.2017. 18:36 ] @
Radi se o čudu. Marko preživeo zeonov savet. Jeste da je bio garav ali živ je?
Sad se zeon pita kako? Kako je preživeo kada ga je dobro uputio da završi kao roštiljska kobasica?
Da, o čemi se ovde radi?
[ Living Light @ 13.01.2017. 18:36 ] @
Citat:
perkom: ..sam te zamolio da mi se skineš sa....!
Neviđen si debil!

Eto, kao inteligentna "KonFUZIJA" razgovara sa ostalima.

Ja Tu Ništa ne bi Dirao...
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 18:38 ] @
sa ljubicastom sam probao spajati sve ostale ali nista.
[ perkom @ 13.01.2017. 18:40 ] @
Citat:
Marko13111: sa ljubicastom sam probao spajati sve ostale ali nista.

Verovatno si spalio termički posle zeonovog saveta?!
Onda ti ostaje crna i žuta. Naravno, poveži preko sijalice i onda meri napone na sekundru.
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 18:41 ] @
ko ce sad da caprka i trazi osigurac.
[ Living Light @ 13.01.2017. 18:42 ] @
Citat:
perkom: Marko preživeo Zeonov savet.

Nije DOBRO što TVOJ savet NIKO NIJE PEŽIVEO...jer ni NE SME da ga Proba !!!

Takvi su Ti saveti---Da i BOG Treba da Čuva !!!


[ zeoN_Rider @ 13.01.2017. 18:42 ] @
Citat:
Living Light:
Neviđen si debil!

[/quote]


Ma pristojnost mu je na nivou, baš. Lepo Ja napisah u nekoj temi da njega njogovi ukućani vole samo kad dođu gosti

[ perkom @ 13.01.2017. 18:43 ] @
Citat:
Marko13111: ko ce sad da caprka i trazi osigurac.

To zaboravi!
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 18:44 ] @
to sam probao ali MRTVO MORE.
[ gilopile @ 13.01.2017. 18:50 ] @
Show program ovde.

Marko, nosi to ili salji nekome da pogleda i pronadje taj famozni primar.

Ili uslikaj lepo da se vide sve zice i onda izmeri omski i na slici sve lepo oznaci sta dobijas izmedju svakog para zica pa idemo ispocetka.
Dobro je sto nisi shebao Djerdap da ne ostanemo bez struje u novogodisnjoj noci.

Jel ti jos u zivotu ta mini linija? Pa ako si sekao zice, videce se ostatak gde ide....Kada si ga vadio, trebao si odmah da vidis sta i gde, i ne bi sada imao ovaj problem.

Moguce je da si do sada pokusajima doveo 220V direktno na termo osigurac i sprzio ga.
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 18:53 ] @
ovde se tema ipak zavrsava,predaleko je ovo otislo.
[ zeoN_Rider @ 13.01.2017. 18:53 ] @
Ako je iz Beograda nek donese kod mene.
[ perkom @ 13.01.2017. 18:54 ] @
Polako.
Znači, ljubičasta je otišla u večna lovišta.
Probaj omski crnu i žutu?
[ perkom @ 13.01.2017. 18:55 ] @
Citat:
zeoN_Rider:
Ako je iz Beograda nek donese kod mene.

Pa i bilo bi pošteno da mu premotaš trafo s obzirom na savet!
[ Living Light @ 13.01.2017. 18:57 ] @
Mislim, da cemo i bez MOD-ova, prekinuti to "SRozanje " seriju sa "perkom",

Kad u 100 postova, napiše 98 beskorisnih,- bez i jedne Šeme,
samo Filozofija na sred Terena Bez Lopte !!!

Šta reći ? .....Koja Pohvala Ga vadi iz TOG Bedaka ???
[ gilopile @ 13.01.2017. 18:59 ] @
Nosi kod Zeon i nema da brines, resice ti za 5 min.

Nema tu sta da se zavrsava, ne priznajemo to. Dok se ne resi slucaj, nema beganje, pa sve jos i 100 strana da se napise.
[ zeoN_Rider @ 13.01.2017. 19:09 ] @
Citat:
Living Light:
Kad u 100 postova, napiše 98 beskorisnih,- bez i jedne Šeme,
samo Filozofija na sred Terena Bez Lopte !!!


Izgleda da mu rastu umnjaci.
[ perkom @ 13.01.2017. 19:47 ] @
Citat:
zeoN_Rider: Izgleda da mu rastu umnjaci.

Nije te sramota da pišeš posle saveta od koga je čovek mogao da pogine?
Pa tebi ni zubni implatati neće doneti umnjake!
Umesto što sada mudruješ, put pod noge i kod Marka. Imaš moralnu obavezu da mu premotaš transformator (ako umeš)!
[ zeoN_Rider @ 13.01.2017. 19:51 ] @
Perkom izgleda sa imaš teranje.
[ Living Light @ 13.01.2017. 20:06 ] @
Citat:
perkom: Nije te sramota da pišeš posle saveta od koga je čovek mogao da pogine

Ako TI Nisi poginuo od Sopstvenog Komentara, od OSTALIH Niko Neće !!!

EEeeeee jesi " Baraba" od beznačajnog texta, ___Niko Ti nije Ravan !!!

Kako uspevaš...da Mirno spavaš ???

____a da noge NE Trzaš od "Istine" ???
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 20:13 ] @
Citat:
perkom:
Polako.
Znači, ljubičasta je otišla u večna lovišta.
Probaj omski crnu i žutu?


omski crna i zuta ravna nuli.
!
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 20:17 ] @
ceo trafo ce otici verovatno pod brusilicu pa ce se razmotati bakarni namotaj mozda nekad zatreba.steta dobar trafo a i nije za pocenjivanje,od teme nastala zbrka da se nezna ko s kim sta prica
[ perkom @ 13.01.2017. 20:18 ] @
Citat:
Marko13111: omski crna i zuta ravna nuli.
!

Nula je kratak spoj i u tom slučaju sijalica bi svetlela!
Ti reče da nije svetlela?
Nešto tu ne štima?
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 20:21 ] @
probacu sad pod naponom crnu i zutu ma da sam probao pa nista.
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 20:23 ] @
povezao na 220 i naravno nista nema napona na sekundaru nigde
[ perkom @ 13.01.2017. 20:24 ] @
Znači, sijalicu redno spoji na napajanje transformatora.
Ako je namotaj u kratkom spoju, sijalica će svetleti!
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 20:24 ] @
U buduce znam ovo je lekcija,znaci kad nesto ocu da pokvarim a ne znam kako ja kacim temu,kako nesto sjebati,i resen probmem ocas posla.
[ gilopile @ 13.01.2017. 20:24 ] @
Da, nesto tu ne stima.
Koji unimer imas? Mozda mu se pojavi `OL` :D

Ne mozes trafo tek tako da spzis, pa sve i da hoces. Jedino u tvo slucaju da si doveo 220V na ulaz primara za 110V i da si ga drzao tako neko vreme...

Idi ko Zeon ili salji mi to cudo, Ni pod razno da ga raskupusavas.
[ vucko47 @ 13.01.2017. 20:25 ] @
Vec jednom pitah i ako sam razumeo 0 nije kratak spoj?
[ perkom @ 13.01.2017. 20:27 ] @
Citat:
vucko47: Vec jednom pitah i ako sam razumeo 0 nije kratak spoj?

A šta nula može biti sem kratkog spoja?
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 20:28 ] @
nije 0 kratak spoj.
[ gilopile @ 13.01.2017. 20:29 ] @
Kako meris?

Stavi na 200Ohm i sta vidis na display-u kada pipalice nigde ne spojis? I sta vidis kada pipalice kratko spojis?

Koliko se meni cini, negde ti debelo gresis. Ovo bi se resilo jos na 1. strani da si radio kako rekose.
[ perkom @ 13.01.2017. 20:30 ] @
Citat:
Marko13111: nije 0 kratak spoj.

A šta drugo može biti?
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 20:30 ] @
Citat:
gilopile:
Da, nesto tu ne stima.
Koji unimer imas? Mozda mu se pojavi `OL` :D

Ne mozes trafo tek tako da spzis, pa sve i da hoces. Jedino u tvo slucaju da si doveo 220V na ulaz primara za 110V i da si ga drzao tako neko vreme...

Idi ko Zeon ili salji mi to cudo, Ni pod razno da ga raskupusavas.


Unimer DT-182
imam jos jedan ali ovaj je bolji,.
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 20:30 ] @
Citat:
perkom:
Citat:
Marko13111: nije 0 kratak spoj.

A šta drugo može biti?



moze biti da trazi kantu.
[ perkom @ 13.01.2017. 20:31 ] @
Možda ti je opseg neispravan?
Nula je uvek kratak spoj!
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 20:32 ] @
uzecu drugi unimer i premericu opet
[ gilopile @ 13.01.2017. 20:32 ] @
Unimer je krs, al za toliko moze da izmeri ovo bez problema.

Odgovori mi na prethodno pitanje.
[ perkom @ 13.01.2017. 20:35 ] @
Prvo spoji pipalice i vidi šta pokazuje. Onda premeri vlakno sijalice, ono bi trebalo da je oko 50-tak oma?
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 20:37 ] @
drugi unimer kaze,izmedju ljbucaste svie i crne je kratak spoj,a crna je u spoju samo sa sivom.
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 20:38 ] @
sijalica je 75oma nisam imao manju.
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 20:40 ] @
izmedju crne i zute nema nikakvog otpora
[ perkom @ 13.01.2017. 20:45 ] @
Pa ljubičasta i crna bi trebalo da je termički osigurač i kratak spoj je onda ok.
Mene jedino buni, ako je termički osigurač, čemu drugi izvod (crna žica)?
Po pravilu, napon dolazi na termički a drugi kraj termičkog ide na namotaj trafoa.
Buni i ovo što si napisao:izmedju ljbucaste svie i crne je kratak spoj,a crna je u spoju samo sa sivom
Malo je kontradiktorno?
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 20:46 ] @
e ovako ljubicasta i crna u spoju dok je siva 15oma otpor
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 20:47 ] @
sad premerio ponovo sve mi se pobrkalo
[ vucko47 @ 13.01.2017. 20:49 ] @
Meri i pisi na papir sta si izmerio pa onda okacis ovde. Ovo nigde ne vodi ovako
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 20:50 ] @
jedna stvar mi je bila cudna kada sam rasruao mini liniju sve zice primara su bile zalemljene za plocu,pa sam tako rasturio sa pricom lako cu ja to.sad me sve to buni kako.vrv je ljubicasta za 110 a crna 220 i svia 240V ko ce ga sad znati
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 20:51 ] @
Citat:
vucko47:
Meri i pisi na papir sta si izmerio pa onda okacis ovde. Ovo nigde ne vodi ovako


sad ce mo slikovito
[ vucko47 @ 13.01.2017. 20:51 ] @
Vrlo moguce da to uopste nije ni bilo ispravno kada si kupio
[ perkom @ 13.01.2017. 20:52 ] @
Izvodi prate namotaje. Znači, ne može biti namotaj za 240 do 110!
[ zeoN_Rider @ 13.01.2017. 20:53 ] @
Citat:
Marko13111:
sad premerio ponovo sve mi se pobrkalo




[ perkom @ 13.01.2017. 20:55 ] @
Ne troluj!
[ gilopile @ 13.01.2017. 21:01 ] @
Da probam jos jednom...

Da li ti imas jos tu mini liniju iz koje si izvadio trafo? Ako si sekao zice secicama, super, mozes tu da vidis sta je sta.
[ Marko13111 @ 13.01.2017. 21:04 ] @
mislim da imam tu plocu potrezicu je sutra svakako a uredjaj je radio pre demontaze
[ gilopile @ 13.01.2017. 21:09 ] @
Cudi me taj kratak spoj, odakle on na tim zicama ako nije termo osigurac.

Moras na nekim od tih zica imati otpor 7, 10, 15 i sl. Ohm

Meri ti sa drugim unimerom ako imas, jer rece negde da sijalica ne svetli, a merenjem dobijas 0 ( po tvom kratki spoj ).???
Negde gresis sa merenjem ili je taj unimer odmerio svoje.

Spoji pipalice dole na sekundar i preko sijalice idi redom na te zice i gledaj prikaz napona na unimeru...mora da se pojavi u jednoj od kombinacija ako je trafo ispravan.

Ne znam...
[ vucko47 @ 13.01.2017. 21:25 ] @
Citat:
Marko13111:
Citat:
vucko47:
Probaj da premeris otpore izmedju:
narandzasta - zuta =
siva - crna =
ljubicasta - crna =

Onda uslikaj donji red zica i okaci da se lepo vidi
Valjala bi i informacija od kog uredjaja je trafo



izvadjen iz fisher mini linije oznaka fisher tac-m47
otpori nanavedene zice je svuda 0

Posle toga kazes nula nije kratak spoj a sada izgleda da je u spoju?
O cemu se radi?
[ gilopile @ 13.01.2017. 21:27 ] @
PA to, decko negde debelo gresi kod ispitivanja.

Nisi na Zeon dok se nije nalio vina
[ vucko47 @ 13.01.2017. 21:57 ] @
Kako god, ja vec odavno krenuo sa domacom. Mene mi ovo mlogo zanimljivo
[ zeoN_Rider @ 13.01.2017. 22:05 ] @
Citat:
vucko47: Kako god, ja vec odavno krenuo sa domacom. Mene mi ovo mlogo zanimljivo :D


Ja sam je malo i prokuvao, valja se.
[ gilopile @ 13.01.2017. 22:13 ] @
Ja na manastirki :D Nemam domace ni kapi vise...
Bolje da se ne javlja Marko, vrag ce mu i pomoci sada :)
Jedino Perkom ako da sada i on nije povuko, hehe
[ Living Light @ 13.01.2017. 22:44 ] @
Citat:
gilopile: Jedino Perkom ako da sada i on nije povuko,

Povukao je ON i ranije, samo je "Držao u sebi "
Pa ceka priliku da "Odpusti" ,

Rusija ja čudo, u Prevaspitanju
[ vucko47 @ 13.01.2017. 23:11 ] @
Citat:
gilopile: Ja na manastirki Nemam domace ni kapi vise...

Daj da saljemo nesto. Valja imati da se nadje za spoljnu i unutrasnu upotrebu
[ Marko13111 @ 14.01.2017. 14:06 ] @
muslim da ce ove slike mnogo reci.


[ vucko47 @ 14.01.2017. 14:24 ] @
Koje su zice ovde
[ vucko47 @ 14.01.2017. 14:49 ] @
Isprati vodove od braon i plave zice. Breon ide preko prekidaca i ntc pa na sta dalje? Plava je direktno na nekoj od zica trafoa
[ Marko13111 @ 14.01.2017. 15:14 ] @
ovako izgleda
[ perkom @ 14.01.2017. 15:15 ] @
Čekaj, a gde je selektor napona 110/220/240V?
[ Marko13111 @ 14.01.2017. 15:18 ] @
to ovde nema samo tako je bilo vezano vidim da je siva i zuta vezane zajedno i neidu nigde dok su istale odvojene
[ Marko13111 @ 14.01.2017. 15:19 ] @
van pameti je da je trafo za 110 220 240 a da je ovako uradjeno fabricki ispada da je vezan kao za 500v
[ Marko13111 @ 14.01.2017. 15:21 ] @
gledam sad u plocu i vidi se ovako,da su ljbicasta i narandzasta vezane za 220V dok su zuta i crna zajedno a crna je sama odvojena.
[ Marko13111 @ 14.01.2017. 15:23 ] @
greska zuta i siva zajedno vezane a crna sama.*
[ perkom @ 14.01.2017. 15:24 ] @
Onda je najbolje da sve izvode zalemiš na ploču i uključiš na 220V.
Ako nema selektora napona onda ne može da se govori o takvom transformatoru?
Jedino ako fabrika nije koristila trafo za različite napone a ploču za povezivanje radila prema regionima?
Jedino mi to ima logiku, s obzirom na broj izvoda?

[ Marko13111 @ 14.01.2017. 15:26 ] @
taj rad tako cu vratiti i vezati za plocu odstarnicu deo ploce gde se napaja za 220V jel drugacije logike nema, ovo jos nisam u zivotu video fisher nam je je**o sve po spisku
[ Marko13111 @ 14.01.2017. 15:28 ] @
javljam posle sta kaze transformator.ili se javljam iz djerdapa direktno.
[ vucko47 @ 14.01.2017. 15:30 ] @
Ma mozes ga probati i bez ploce. Vezi zutu i sivu zajedno a ljubicastu i narandzastu na 220
[ vucko47 @ 14.01.2017. 15:33 ] @
I ako mislis na ono plavo na ploci to nije otpornik za smetnje
[ Marko13111 @ 14.01.2017. 16:04 ] @
tako sam i vezao sa plocom.kao sto je bilo
[ Marko13111 @ 14.01.2017. 16:05 ] @
Citat:
vucko47:
I ako mislis na ono plavo na ploci to nije otpornik za smetnje :)



nego.?
[ vucko47 @ 14.01.2017. 16:11 ] @
NTC termistor i stavlja se na red sa transformatorom da ogranici udarne struje prilikom ukljucivanja uredjaja
[ Marko13111 @ 14.01.2017. 16:25 ] @
iiiiii RADIIII


[ perkom @ 14.01.2017. 16:29 ] @
Ma jel moguće?
Da ga uramiš, šta je jadničak sve preživeo!
[ Marko13111 @ 14.01.2017. 16:30 ] @
ja ne znam cudi me mnogo jedna stvar,Kako on uopse RADI.?
[ Marko13111 @ 14.01.2017. 16:31 ] @
postavljam sledecu temu kako Transformator radi.posle 11strana :DDDD
[ perkom @ 14.01.2017. 16:31 ] @
Pa i mene čudi?
[ Marko13111 @ 14.01.2017. 16:43 ] @
evo i konacnih izvoda na sekundaru: crna i dve crvene-20V:narandzasta+ i narandzasta-15V :plava+ i plava -:10v,malo cudno ali plave dve su jedna + a jedna- tako i sa narandzastom. bitno da radi.
[ Marko13111 @ 14.01.2017. 16:46 ] @
i to perfektno radi.s obzirom da je preziveo svasta.
[ perkom @ 14.01.2017. 16:51 ] @
Citat:
Marko13111:
evo i konacnih izvoda na sekundaru: crna i dve crvene-20V:narandzasta+ i narandzasta-15V :plava+ i plava -:10v,malo cudno ali plave dve su jedna + a jedna- tako i sa narandzastom. bitno da radi.

Tačno kako sam i pretpostavio:
Citat:
perkom:Izmeri napon na sekundaru, između crvene i crne. Ne bi trebalo da je više od dvadesetak volti?

[ vucko47 @ 14.01.2017. 16:53 ] @
Dobro je da konacno upali
[ perkom @ 14.01.2017. 17:01 ] @
Citat:
Marko13111:malo cudno ali plave dve su jedna + a jedna- tako i sa narandzastom. bitno da radi.

Odakle ti + i - na naizmeničnom delu?
Opet nas šaltaš?
[ Marko13111 @ 14.01.2017. 17:07 ] @
dakle dve narandzaste su 15V jedna pozitivna jedna negativna plava takodje,dok su crvene mogu da kazem uparene sa crnom. znam sta sam merio i probavao el motorice na sve izvode.ovako to sad konacno zavrseno izgleda

[ perkom @ 14.01.2017. 17:10 ] @
Marko, uozbilji se!
Nema bez greca ni + ni - samo naizmeničan napon!
[ Marko13111 @ 14.01.2017. 17:22 ] @
na to sam mislio ali sam poglesno se izrazio sa - i +
[ Marko13111 @ 14.01.2017. 17:31 ] @
dali se moze znati koliko wati ima transformator.?
[ vucko47 @ 14.01.2017. 17:34 ] @
Moze se priblizno izracunati merenjem srednjeg stuba. preko njega su namotaji.
[ vucko47 @ 14.01.2017. 17:35 ] @
Za sta si mislio da koristis taj trafo?
[ zeoN_Rider @ 14.01.2017. 17:46 ] @
Najzad da proradi.
[ gilopile @ 15.01.2017. 09:45 ] @
E vala nek je proradio.

Citat:
Za sta si mislio da koristis taj trafo?


Vule, mislis da bi se uklopio u onaj radio? :D
[ vucko47 @ 15.01.2017. 10:33 ] @
Hehe..
Ma samo da od radija ne bude na kraju akvarijum kako predlozi zeoN
[ Marko13111 @ 17.01.2017. 14:30 ] @
Sledeca tema gde kupiti ribice za akvarijum.? :D
[ Marko13111 @ 17.01.2017. 14:31 ] @
trafo vodootporan na dubinu od 3m.:D
[ zeoN_Rider @ 17.01.2017. 20:23 ] @
U kojoj reci je završio?
[ Marko13111 @ 17.01.2017. 21:46 ] @
Ada huja.:D
[ zeoN_Rider @ 17.01.2017. 22:11 ] @
Znači iz Beograda si, pa što ne dopišeš u profilu što se stidiš?
[ Marko13111 @ 18.01.2017. 11:10 ] @
nisam obratio paznju na polje za lokaciju,dodato.
[ zeoN_Rider @ 18.01.2017. 11:23 ] @
E takvog te volim
[ gilopile @ 18.01.2017. 11:56 ] @
Lajk