[ DzoA @ 12.04.2004. 23:39 ] @
Moj otac je celav covek, ja imam 20 godina i ne bih bas voleo da imam njegovu "bujnu kosu"! Neko ce reci da su geni presudni a neko ce raci da je nauka cudo... Pa sad naucnici ima li neka fora?
[ Alter Ego @ 13.04.2004. 02:13 ] @
Lek za naslednu ćelavost postoji i zove se Minoksidil (Minoxidil). Uspešnost je u 80% slučajeva. Ima više preparata baziranih na ovom leku, ja znam za Regaine. Ako na vreme počne da se koristi, šanse za uspeh su veće. Problem je aplikacija - deluje samo dok se uzima - po prestanku primene, kosa nastavlja da nestaje. A i cena nije zanemarljiva. Pa ti vidi!
[ RumRum @ 13.04.2004. 15:09 ] @
Recesivni gen ćelavosti nasleđujemo od majke, a ne od oca. Takođe, razna obolenja i spoljašnji uticaji mogu da izazovu privremeno ili trajno opadanje kose.
Prema tome, Božija volja.
Pozdrav,
A
[ superbaka @ 13.04.2004. 20:31 ] @
u dermatologiji za stomalogiju pise bas ovako : jedini lek za celavost je kastracija a sve ostalo je plod maste domisljatih trgovaca da zarade novac... sto znaci...
ne bacaj pare na gluposti ako ti je to sudjeno...
[ Mikky @ 14.04.2004. 00:14 ] @
Biomelem?
[ MilošV @ 14.04.2004. 18:36 ] @
Izvini, ali ovo moram da napisem:
Bogomi Marko, nije rak, al' ti spasa nema
[ stalker @ 14.04.2004. 19:23 ] @
Taj "lek" koristim vec 6 meseci. Ne znam da li pomaze ili ne (jer ne mogu bas da se vracam unazad kroz vreme pa da vidim kako bi bilo kad bi bilo) ali cini mi se da ima efekta. Doktor mi je rekao da probam i da je to jedino sto moze da pomogne. Nisam inace celav, cak ni blizu toga, ali imao sam period od nekih 6 meseci kada je "krenulo" neverovatno. Prvi efekat je posle 2 meseca. Inace kako mi doca rece, lek nece pomoci ako si vec celav, pa da ti vrati kosu:(
[ DzoA @ 14.04.2004. 21:21 ] @
Ja sam cuo da ako uspem da zaustavim opadanje da sam uspeo i da ne bi trebalo da se to ponovo dogadja. Ma nisam ni ja celav imam kose nego mi je sad postala mnogo tanka, zalisci rastu a gustina je smesna u odnosu na ranije. Samo gledam kako opada... Koristio sam neke pravljene preparate koji su delovali pa sam ja pogubio zivce pa sam napravio pauzu... Posle pauze sve po starom, kad sam poceo da koristim ponovo nije bilo efekta... Ma vidim da nije tako lose biti celav. He he he aaaaaaaaaa
[ DzoA @ 15.04.2004. 17:27 ] @
Ima li ko jos nesto da doda?
Ima li veze to sto mi se kosa mnogo masti pa moram da je perem svaki 2 dan inace ako je ne bih oprao onda bi pocela jos vise da poada?
[ baxmax @ 15.04.2004. 23:47 ] @
Zeni se pa da te djeca zapamte sa kosom :) hehehe

kod mene je opet problem sa gustom kosom i moram da se sisam svake sedmice jer raste i previse ,,, a sto onaj neko napisa,,, mama mi ima gustu kosu pa da li je bas tako ne znam ali znam da nije lahko svake bas sedmice ici frizeru...
hmmm salim se ali sta mislis oko ishrane i lucenja zljezda...!?

ja inace dosta voca koristim i etoo, ako sam ti pomogao , nisam odmogao ...
[ DzoA @ 16.04.2004. 14:26 ] @
Brate daj mi pelcer!
[ Dylan Dog @ 18.04.2004. 06:53 ] @
Taj minoxidil je u stvari lek za srce.Davan je srcanim bolesnicima i on su iznenada omaljavili.Pa je onda poceo da se upotrebljava i protv celavosti.On prosiruje krvne sudove tako da kad se maze na glavu on prosiri krvne sudove oko folikula dlake , ona dobije krv i kosa raste.To lepo zvuci.
Pokusaj sa tim , ako nesto moze pomoci onda je to ovo.Nije lek protiv celavosti ali moze da koristi.A mozda se bas potrefi da tebi bude fantastican efekat.Samo moras biti jako uporan i mazati ga godinama.
[ stalker @ 18.04.2004. 11:12 ] @
Citat:
DzoA:
Brate daj mi pelcer!


Ja se tesim time da "mi" imamo vise testosterona od "onih":)
[ DzoA @ 18.04.2004. 14:15 ] @
Kad smo vec kod tog utrljavanja...
Cuo sam ako dosta utrljavam dok perem kosu da to deluje na cirkulaciju krvi i na brze mascenje kose. Ja sad hocu da poludim moram bas zbog toga da perem kosu svaki drugi dan! A jos sam cuo da ne valja prati kosu bas tako cesto jer i ona ne treba biti idealno cista. Sad treba biti pametaan...
Taj minoxidil jeli moze da se nadje u obicnim apotekama?
[ Alter Ego @ 18.04.2004. 21:12 ] @
Citat:
DzoA:
Taj minoxidil jeli moze da se nadje u obicnim apotekama?


Jel' postoje još neke apoteke sem običnih :)))

Ja sam svojevremeno video jedan uvozni preparat u apoteci, tako da verovatno može da se nađe i sada.
[ DzoA @ 18.04.2004. 21:43 ] @
Citat:
Alter Ego:


Jel' postoje još neke apoteke sem običnih ))


Pa ne mozes da nadjes u bilo kojoj apoteci neke proizvode kao ni u prosecnoj prodavnici sve proizvode.
[ ventura @ 18.04.2004. 22:15 ] @
A gde ima u Beogradu da se kupi rogaine?

da se ne cimam sa porucivanjem preko neta bez veze, ako nema potrebe za tim...
[ nostrodamus @ 02.06.2004. 22:39 ] @
Geni su cudo i ja mislim da tu nema mnogo pomoci, a sto se tice masne kose pokusaj da je manje trljas dok je peres je tako pobudjujes zlezde koje luce neku vrstu masti. (strpi se pa peri kosu svaki treci dan i mozes da koristis malo regenerator, ali u malim kolicinama velicine lesnika, samo ga dobro utrljaj i posle isperi)
[ zzzz @ 04.06.2004. 22:38 ] @
Kosa je čudna stvar i uvjek se ponaša kontra želji.Ako je jako frčkava ne vrijedi
je ravnati jer će postati još ufrkanija.Ako je ravna onda svako vještačko frčkanje
doprinosi da bude još ravnija.Ako je rijetka pa nečim mažete da bude gusta zna se:
Biće još rijeđa.Ako je gusta pa nekim čupanjem hoćeš prorijediti tek si tu stradao.Biće
još gušća da nikakav češalj od 5-6 zubaca neće tuda proći.
Ja sam radio kontra i sve je bilo ok.Imao sam kosu kao žica,jež i još gore.Stalno sam plaćao šišanje na 3 mm,a ono sve gore i gore.Onda ja udarim kontru i pustim
da naraste po metra.I ne samo to.Kupim sva moguća sredstva za jačanje korijena
i pogušćavanje,pa maži maži.I sad sam bez brige.Ne idem na šišanje nikako.Glavu
(kosu) perem truleks krpom u jednom potezu i svi mi zavide.Samo što zimi moram
nositi onu crnu kapicu "ala Arkan".
[ salec @ 07.06.2004. 10:48 ] @
Da znas da mi je palo na pamet da je to sve kontra. Pa nisu ludi da ubiju koku koja nosi zlatna jaja. Kad sam bio dete imao sam sitnu perut i poceo sam da koristim ¨Sulfrin¨ sampon koji je tada bio popularan kao danas ¨Head & Shoulders¨. ODMAH sam dobio krupnu debelu plocastu perut koje se nikad nisam resio, a ni jedan kasniji novi sampon koji sam probao nije mi resio problem. Istog trenutka kad je osusena, koza glave odmah se isperuta!

Kozni lekar je isto pametan: ¨To nije oboljenje nego STANJE¨. Sine, da necu da rodim nesto, mozda? Dodje mi da se osisam do glave da koza vidi sunce i zimu i da je jedno mesec dana brijem, ribam cetkom i mazem kremama za ruke.
[ DzoA @ 22.07.2004. 23:40 ] @
Primetiosam da mi na mestima gde je bas razredjena kosa non stop lije znoj po ovim vrucincinama dok na drugim delovima ne. Da li je to znak da mogu da odpisem kosu ili da me mozda vraca?
[ maji @ 27.07.2004. 13:59 ] @
Stvarno ste me fino nasmejali....:)

Konacno malo prednosti od cinjenice da sam zena...kosa gusta, lako se kovrdza, lako ispravlja, super prima boju...milina:)

Slazem se sa prethodno iznetim da za kosu postoji par paradoksa:

1.sto se vise skracuje, brze raste i jaca je...to moze da bude prva faza resavanja problema.

2. pranje kose vise od 2 puta nedeljno nije preporucljivo, i sto se cesce pere, brze se masti...takodje, osobe sa tankom i slabom kosom ne treba da korise regenerator, jer je od istog jos meksa i slabija, a kod muskaraca regenerator i nije neophodan za rascesljavanje jer je najcesce u pitanju kratka kosa.

3. sto se tice preparata, znam jednog drugara koji je koristio Revitabion, i nesto ne primecujem da mu je pomogao:)

4. na opadanje kose pored genetike, jako utice i stres (kao i na sve ostalo) => manje se nervirajte oko opadanja kose i svega ostalog:)


A na kraju, uvek mozete da obrijete glavu i izgledate opasno, verovatno jos postoje zene kojima se to svidja :)

Pozdrav!


[ dex @ 27.07.2004. 21:51 ] @
"pranje kose vise od 2 puta nedeljno nije preporucljivo"

bas me zanima zasto nije preporucljivo, ne vidim razlog, inace se u potpunosti slazem sa tobom sto se cesce pere da se brze masti da li je to jedini razlog ili?

zadnjih 15god. perem kosu svaki dan (ne zamislivo mi je da to ne uradim jer mislim da bih poludeo)navika verovatno, inace imam zdravu kosu, jaku bez peruti i ne celavim.

zbog ovoga me i interesuje zasto nije preporucljivo
[ maji @ 28.07.2004. 13:56 ] @
Ucestalost pranja kose je u velikoj meri povezana sa tipom kose...

Vlas kose se sastoji od sundjerastog unutrasnjeg dela i cvrsceg spoljnog omotaca. Na spoljnjem omotacu vlasi, nalaze se keratinske plocice koje se preklapaju, i koje ukoliko je kosa po svojoj prirodi suva, i cesto pere i izlaze toploti fena, ne ostaju uredno slozene vec cine da kosa postane krta, lomljiva, neelasticna, i da na krajevima procveta.

Kod masne kose cesce pranje je preporucljivo radi suzbijanja efekata naglasenog lucenja lojnih zlezda u kozi glave; ali tu moze da se javi drugi problem i to prilikom upotrebe jakih sampona jer mogu da ostete kosu i izazovu iritacije koze glave, ili u slucaju duge kose da do glave bude jako masna a da krajevi krenu da pucaju.

Za negu kose najbolji je blagi sampon i pranje samo onda kada je kosa zaprljana, sto je najcesce kod vecine ljudi na svaka 3 dana.

Ocigledno da ti imas kvalitetnu kosu, i za nju optimalnu kombinaciju sampona/preparata koje koristis.
[ MaRaToNcI @ 28.07.2004. 16:12 ] @
masaza-svi preparati te teraju da masiras, a to je srz:)


p.s pocni da se sisas na celavo-priviknes se i ne pada ti tesko
[ dex @ 28.07.2004. 21:00 ] @
hvala na odgovoru

inace imam kratku kosu i menjam sampon na svakih tri nedelje (primetio sam da mi tako vise odgovara) a ima li stvarno uticaja od tih sampona kao sto ih reklamiraju?
Mada ja mislim da to cesto pranje kose vise proizilazi iz moje glave, zivci, nervoza..
uffff, mada sam navikao na to,sad mi to dodje kao pranje zuba.
[ maji @ 30.07.2004. 08:51 ] @
Navike se cudo...to tvoje cesto pranje kose je sad i navika i potreba...ja recimo bas uzivam da idem kod frizera, i do te mere sam navucena da skoro da ne perem kosu kod kuce.

To sto menjas sampon relativno cesto je u sustini jako dobro...jer smanjujes mogucnost da se koza prezasiti nekog preparata i krene da ima alergijske i ko zna kakve druge reakcije.

Sto se tice reklama, desava mi se da probam nesto novo iz ciste znatizelje, ali mi je merodavniji sud nekoga ko je taj preparat ranije koristio (mada ljudi razlicito reaguju), ili frizera...

Inace, Herbal Essence Shampoo ima potpuno glupu reklamu (riba koja uzdise u avionu), ali je apsolutno odlican.
[ dex @ 30.07.2004. 23:11 ] @
sva sreca sto sam musko, pa posecujem frizera jednom mesecno inace bi mu bio dobra musterija.
A herbal nisam probao.
Obzirom da letim za koji sat obraticu paznju na stjuardesu da li uzdise dok se bude setala, ako dahce znacu koji sampon koristi.

pozdrav
[ Čedomir Krsmanović @ 01.08.2004. 01:41 ] @
Opadanje kose se leči i akupunkturom. Ako ti ne uspeju razni preparati...
[ nahasapeemapetalon @ 15.08.2004. 00:45 ] @
Opadanje kose, po misljenju naucnika, je izazvano molekulom DHT koji se stvara iz testosterona.

Najpopularniji lek u svetu je finasteride u kolicini od 1mg. Najlakse ga je uzimati u
tabletama od 5mg koje se podele na cetiri dela. Moze se naci kod nas ali je verovatno potreban recept.
On deluje tako sto smanjuje kolicinu DHT-a u krvi.

Minohidil-a najverovatnije utice na taj nacin sto povecava cirkulaciju na povrsini glave.
Kombinacija minohidila i finasterida daje najbolje rezultate.
Minohidil se moze naci kod nas ali pod raznim imenima.

Ova dva leka su najpopularnija ali postoje vitamini i neki prirodni preparati koji mogu
pomoci pri opadanju kose.

Evo ti neki linkovi sa mnogo korisnih informacija:
www.Hairlosstalk.com
www.StopHairlossNow.co.uk

Evo ti i sajt sa posebnom metodom vezbe misica glave koja moze da pomogne:
www.hairloss-reversible.com

[ bokili @ 15.08.2004. 17:19 ] @
Da li ste culi za proizvod koji se zove procerin?

E ako niste sada je pravo vreme da procitate nesto o tome :-)

Ja moram da vam kazem da taj sajt koji ste naveli hairlosstalk je sajt koji kritikuje druge proizvode i na kontu toga prodaje svoje...

Zar ne mislite da je to malo prljava igra...
[ Nabukodonosor @ 29.08.2004. 02:01 ] @
Ovako, da kazem nesto i ja. Posto obozavam medicinu, a ne bavim se time, pola vremena na netu provedem citajuci neke medicinske sadrzaje. Plus papirna izdanja. Takodje, imao sam mnogo razgovora sa nekim, da kazemo, doktorima, o svemu i svacemu. Jebiga, interesuje me to, i koristim svaku priliku da nekog smaram pitanjima.

Ovde sam procitao mnooogo smesnih stvari. O samponima, preparatima i slicnim glupostima. Da se vratim na temu. Opadanje kose se javlja iz 2 (i slovima: dva) razloga. Kao nasledna osobina i usled nekog velikog stresa. Kada kazem stres, ne mislim na ono sto je neko pomenuo, "nemoj da se nerviras oko toga", vec mislim na neki ogroman stres koji organizam dozivi. Poslediva obe stvari je naglo slabljenje folikula vlasi. Prosto receno. I jednostavno nema nikakvog leka, bez obzira koliko on bio popularan (citaj:rogaine). Obicna marketinska prevara. Jedini "lek" sada poznat je transplantacija kose. Veoma uspesna metoda. Kosa se presadjuje iz regiona sa kojih nikada ne opada, znaci u prstenu koji obavija glavu u njenom donjem delu:

Tu kosa nikome ne opada. Isece se traka otprilike velicine 12X2.5 cm i od toga se prave mini i micro graftovi (ovi drugi su mnogo bolji, jel da), koji sadrze 4-6 kod mini ili 1-2 flasi kod micro graftova:

Sve se radi u lokaznoj anesteziji i traje oko 2 sata. Cela operacija se izvodi laserom, tako da nema niti oziljaka niti krvi. Takva kosa je duzine do 1 cm i nece rasti sledecih dva meseca, posle cega ce poceti opet da opada (????). Ali, nema brige jer je to normalna stvar. Posle toga kosa pocinje normalno da raste i otporna je na sisanje, farbanje, pranje i sl. Sve ukupno, potrebno je oko 8 meseci do godinu dana do vracanje u neko stanje od pre nekoliko godina. Procenat da telo odbaci takvu transplantaciju je veoma mali, ali i to se proracunava pre operacije. Vec posle dva dana, mozete da se vratite svakodnevnim aktivnostima, pri cemu u sedecih 7 dana moze da se javi crvenilo i otok glave, ali to je reakcija koja je moguca posle lokalne anestezije.

OK, nadam se da sam pomogao. Probao sam malo i da docaram slikama. Ako neko ima pitanja, neka se ne ustrucava.
[ DzoA @ 21.10.2004. 22:37 ] @
A sta mislite o presadjivanju kose?
Znate li nesto vise o tome, kakva je procedura, efekti, cena...
Da li je vredno toga?
Ima li jos neko da zna nesto?
[ Sv.arog @ 26.10.2004. 11:15 ] @
Brate mili,
nemoj da se toliko maltretiras oko kose i NEMOJ DA STAVLJAŠ HEMIJU NA GLAVU! Jedini pravi i provereni lek je da se šišaš jednom nedeljno! NA NULU! I nema vise nikakvih problema, ni zdravstvenih, a ni finansijskih. Nema šampona, nema peruti, nema frizera...
Ja već 2 godine koristim jednu mašinicu koja me je koštala 20 ajvara. Koliko bih dao samo frizerima da sam se šišao, recimo jednom, mesečno? A nemam ni peruti ni seboreje... Milina, brate. A kosa (?)...

Probaj ovo bar 2 meseca, a ako ti se ne sviđa uvek možeš da se vratiš lopovskoj kozmetičkoj industriji!

Pozdrav!
[ srki @ 26.10.2004. 12:28 ] @
Citat:
Sv.arog:Jedini pravi i provereni lek je da se šišaš jednom nedeljno! NA NULU!

Pa u cemu je onda poenta imati kosu ako ces da se sisas na nulu? Nekome smeta sto mu opada samo ako voli da ima kosu na glavi. A nekome ko se stalno sisa na nulu je bolje da nema kosu, zar ne? Procitaj poruku od zzzz na prethodnoj strani.

[Ovu poruku je menjao srki dana 26.10.2004. u 15:29 GMT+1]
[ Sv.arog @ 26.10.2004. 13:57 ] @

Citat:
Pa u cemu je onda poenta imati kosu? Nekome smeta sto mu opada ako voli da ima kosu na glavi. A nekome ko se stalno sisa na nuli je bolje da nema kosu, zar ne?


Covek je pitao sta da radi protiv opadanja kose, a ja sam izneo svoje misljenje koje sam stekao na osnovu sopstvenog iskustva!
[ MyWay @ 26.10.2004. 14:02 ] @
Citat:
srki: Pa u cemu je onda poenta imati kosu? Nekome smeta sto mu opada ako voli da ima kosu na glavi. A nekome ko se stalno sisa na nuli je bolje da nema kosu, zar ne?

A ne, srki, grešiš. Poenta je u postojanju mogućnosti izbora. ;)
[ DzoA @ 26.10.2004. 19:24 ] @
Ljudi procitajte ponovo temu Sta da radim protiv opadanja kose???
Znaci ne zelim da budem celav jer to mogu biti i kad mi sva kosa opadne onda mi nije problem da se sisam do glave (ono malo sto je ostalo).
Postavljam jos jednom par pitanja:
Zna li jos neko neko pored Nabukodonosora nesto oko presadjivanju kose?
Kakva je procedura, efekti, cena...
Da li je vredno toga?
Ima li jos neko da zna nesto?
[ MyWay @ 26.10.2004. 20:54 ] @
Presađivanje kose?
Pa čak je i ŠŠ posle višedecenijskih čudesnih češljanja i presađivanja kose shvatio da je sve to bila glupost, zašto ne bi i ti?
[ Nabukodonosor @ 29.10.2004. 01:46 ] @
MyWay, ja bih rekao da si ti malo vise neupucen. SS nije uopste isao na presadjivanje kose i ne znam odakle ti ta ideja. Covek je jednostavno nosio periku sto je bilo ocigledno. Nije da poznajem coveka, ali problematiku znam, pa iz toga znam da je prakticno nemoguce da je imao takav zahvat. A to iz razloga sto je sve to jedna relativno nova metoda. A u tek u zadnjih par godina je dozivela, rekao bih pravu revoluciju, uvodjenjem laserskih tehnika. Znaci, nema vise skalpela i krvi. DzoA, procitaj npr. ovo, pa ce ti neke stvari biti jasnije. Moje je misljenje da su nasi hirurzi (oni provereni) jedni od najboljih u svetu. Sto se cene tice, stvarno sada vec ne znam. A sto se ordinacija tice, sestra mi je rekla (a ona je u tim vodama) da je Mensana kod nas ubedljivo najbolja. Ali mislim da su i najskuplji. Proveri cenu kod njih, pa javi da i ostali znaju. Ako te zanima jos neki detalj, pitaj. Mozda cu znati. A mozda i ne.
[ aleksandaraleksandar @ 29.10.2004. 02:08 ] @
par dolara po "rupici", ima neki drugi naziv ako stvarno ne znam. tu
idu 4 vlasi cini mi se. potrebno je barem 500 "rupica". sve u svemu ne
ispod 3000$.
[ Nabukodonosor @ 29.10.2004. 02:39 ] @
Citat:
par dolara po "rupici", ima neki drugi naziv ako stvarno ne znam.

Folikuli.

Citat:
idu 4 vlasi cini mi se

To su mini graftovi. Stare metode i neprirodan izgled. Sada je aktuelna mikro metoda. I graft 1 vlas. A to koliko je potrebno "rupica" je relativna stvar. A mislim da i cena nije bas toliko visoka, barem ne kod nas.
[ aleksandaraleksandar @ 31.10.2004. 20:56 ] @
da, da. u jedan graft idu 4 vlasi. folikule nisu deo te price. osim
kada je vadjenje kose, koja ce biti upotrebljena, u pitanju.

ako neko zna cenu u scg neka kaze. ja znam za ovu od 3K$
[ Nabukodonosor @ 31.10.2004. 21:09 ] @
Ali ne mora da znaci da u jedan graft ide 4 vlasi. To je sada vec stara metoda. Sada ide jedan graft 2 vlasi ili jedna vlas.
[ KIMAN @ 31.10.2004. 23:36 ] @
Jedini lijek protiv opadanja kose jeste masaza korijena tj. sto vise puta protrljajte glavu cesljem(redovno) i nece biti problema,a ako neko ima love na bacanje,moze da ode i na profesijonalnu masazu korijena ali i prva varijanta nije losa!!Preporucujem to i onima kojim nije pocela opadati!!!
[ Nabukodonosor @ 31.10.2004. 23:48 ] @
Pa to moze biti dobro za kosu, ali je zaista smesno govoriti o tome kao o leku protiv opadanja.
[ aleksandaraleksandar @ 01.11.2004. 16:50 ] @
kakav prost pristup problemu :)
to sto si ti savetovao "pajtosa" ne znaci ama bas nista.

nema tu kompleksa, decko jednostavno zeli da ima frizuru kakvu zeli, a
za to mu je potrebna kosa. kao sto i ti zelis da menjas pantalone i
kosulje, a ne da non stop nosis benkicu.
[ Nabukodonosor @ 01.11.2004. 17:06 ] @
Bas tako.
[ MyWay @ 01.11.2004. 22:07 ] @
Citat:
aleksandaraleksandar: nema tu kompleksa, decko jednostavno zeli da ima frizuru kakvu zeli, a za to mu je potrebna kosa. kao sto i ti zelis da menjas pantalone i
kosulje, a ne da non stop nosis benkicu.

Do neke granice si u pravu, prelazak te granica je nužno povezan sa kompleksima.
U ovom slučaju je presađivanje kose (ili češljanje Džajinim češljem) ta granica.
[ Nabukodonosor @ 01.11.2004. 22:51 ] @
Ajde pojasni ovo ako ti nije tesko.

MyWay:Obrisan nepotrebni citat

[Ovu poruku je menjao MyWay dana 02.11.2004. u 08:10 GMT+1]
[ KIMAN @ 01.11.2004. 23:18 ] @
Ja vam govorim o 1 razlogu opadanja kose!!!I kako taj razlog opadanja kose bolje sprijeciti nego lijeciti!!

Mozda sam i pretjerao kada sam rekao "Jedini lijek",ali nije bit u tome

Ovo je samo jedan savjet!!
[ aleksandaraleksandar @ 02.11.2004. 00:52 ] @
isto ces reci i zenama koje su odstranile jednu dojku zbog raka? da
prevazidju komplekse?

mladoliki ljudi i vi=C5=A1i, su bolje placeni. prema tome ako neko ne moze
da utice na visinu, moze barem na izgled. to se da kupiti.
[ MyWay @ 02.11.2004. 07:51 ] @
Ne vidim šta treba pojasniti?
Jasno je da svako želi da bude zadovoljan svojim izgledom, ali isto tako je jasno da se neke neminovnosti koje dolaze genetski ili vremenom, moraju prihvatiti (bore, starenje, opadanje kose, itd). Već sam rekao u konkretnom slučaju gde je granica koja definiše komplekse.
Ukratko: farbanja u razne bojice, raznorazna friziranja i šišanja, tretmani radi održavanja vitalnosti, zdravlja i izgleda vlasi i vlasišta su stvari koje su povezane sa prvim (željom za lepšim i zdravijim izgledom). To svi u manjoj ili većoj meri primenjuju.
Presađivanja kose, perike i tupei, čudesna češljanja su nešto što je prevazišlo okvire prethodnog i ukoliko nisu kompleksi u pitanju, voleo bih da znam šta je u pitanju? ;)
[ Nabukodonosor @ 02.11.2004. 15:09 ] @
To uopste nisu kompleksi, i ne mogu da shvatim da tako rezonujes. Jednostavno, kao sto je neko vec rekao, covek zeli da napravi neku frizuru, a da bi to uspeo treba da ispuni jedan uslov: da ima kosu! I nije mi jasno zasto kazes da neke stvari treba prihvatiti, ako vec postoji mogucnost da se to promeni? Ako se ti sutra, ne daj Boze, nesto tesko razbolis, zasto to jednostavno ne prihvatis tako kako jeste? Nema veze sto su ljudi izmislili terapiju za to! Ma jok! Ne prihvataj modernu medicinu ni za zivu glavu!
[ -zombie- @ 02.11.2004. 20:38 ] @
stvarno myway, ako ti već imaš kosu, mogao bi da pustiš ljude koji je nemaju da diskutuju o načinu da je povrate..

stvarno nema potrebe da im upadaš u diskusiju i nazivaš ih komplexašima.. možda oni to i jesu, ali to definitivno nije tema (niko nije pitao "da li je to normalno", već "kako to da izvedem"), pa samim tim tvoje upade možda dožive kao vređanje..
[ Nabukodonosor @ 02.11.2004. 20:50 ] @
Pa dobro, ni tebe niko nije zvao da budes neciji advokat, pa si ti opet ovde. Ja licno ovde diskutujem cisto iz medicinske radoznalosti i iz razloga sto bih voleo da malo uputim ljude u neke stvari. Niti sam se ja nasao uvredjenim (a i nemam razloga), a mislim da nisu ni ostali.
[ MyWay @ 02.11.2004. 22:15 ] @
Citat:
-zombie-: stvarno myway, ako ti već imaš kosu, mogao bi da pustiš ljude koji je nemaju da diskutuju o načinu da je povrate..
...... možda oni to i jesu, ali to definitivno nije tema

Pa ti prvi nisi pročitao naziv teme - dakle tema nije načini vraćanja kose već šta uraditi protiv opadanja kose ;)
Druga je priča to što je vremenom diskusija krenula malo dalje pa stigosmo do diskusije o presađivanju kose - kako, zašto i da li je to ok.
Toliko - kao što je rekao Nabukodonosor nije bilo potrebe za tvojim nastupom.
Anyway, ja se povlačim iz ove teme, sad sa još jednim razlogom koji si mi dao - imam kosu pa nemam prava da diskutujem o gubitku iste ;)
[ aleksandaraleksandar @ 02.11.2004. 22:31 ] @
sve, sve ali kompleks i medicinska radoznalost nisu bas drugari.

mada moze i ovako: ko god ima kompleks, neka ga ne resava psihom i
"prevazilazenjem", nego neka da pare.

eto NABUKO, moze i tako zar ne? :)
[ Nabukodonosor @ 02.11.2004. 22:41 ] @
Pa ne znam sta si time hteo da kazes, da kompleks i medicinska radozmalost ne idu zajedno, jer ja nemam nikakav kompleks. Pogledaj u moj profil pa ces shvatiti i sam.
[ aleksandaraleksandar @ 03.11.2004. 00:43 ] @
ne, nego da si rekao da si radoznao u vezi medicine, a da dajes savete
u vezi resavanja pitanja kompleksa. bilo je ocigledno sta sam napisao.

kao i potpuno drugi nacin resavanja, tog nazovi kompleksa, ako vec
zelimo da budemo od koristi ljudima. :) ne moraju samo da rese
kompleks, ako ga uopste imaju, mogu i da rese problem.
[ Nabukodonosor @ 03.11.2004. 01:11 ] @
Bas tako.
[ aleksandaraleksandar @ 03.11.2004. 03:06 ] @
tacno i nedvosmisleno se zna zasto opada kosa, i zasto bas na mestima
na kojima opada.

za sada se ne moze reci zasto do tog procesa dolazi.

za one koje zanimaju poslednji podaci: opadanje kose je (uglavnom)
povezano za maljavoscu na grudima. odnosno primecena je obrnuta proporcionalnost u imanju i nemanju

resenje je kastracija. jer se tako "smiruje" rat koji nastaje usled ludila hormona, koji ne slusaju kako treba i dovode do opadanja kose.

ostale vrste opadanja kose, se naravno resavaju na druge nacine, ali to su toliko primetni razlozi da se daju srediti u saradnji sa doktorom. znaci preporuka, pregled! da bi se utvrdilo sta jeste a sta nije razlog opadanja. mada su sanse za nesto drugo osim uobicajenih (hormonski poremecaj) jako male...
[ bokili @ 27.11.2004. 01:43 ] @
Nabukodonosor

Izvini ali sta da ti kazem kad si naveo samo dva razloga a postoje toliko mnogo!

Samo ti idi na transplataciju!
[ Nabukodonosor @ 27.11.2004. 11:50 ] @
Izvoli navedi jos neki, iskoristi svoj post malo bolje.
[ Stefano @ 30.11.2004. 01:57 ] @
Da se i ja ukljucim u diskusiju,srecom nemam tih problema...ali gledam neke reklame na BK neki Miki Panjkovic-frizer radi neko presadjivanje kose ili sta vice,samo znam da na kraju pokazu snimak procelavog lika kako ulazi u salon,ovaj mu nesto radi na kosi,pa je opere i valjda utrlja neke kreme,i lik ima bujnu kosu odjednom,i na kraju kaze "sada mi se vratilo samopouzdanje".

zna li neko o tome nesto?
[ Nabukodonosor @ 30.11.2004. 02:35 ] @
Neee, ne ide to tako. Pazi, ne znam kakva je ta Panjkovic akademija, da li je to neki Zarko Radosavljevic u svojoj bransi, ali to ne ide tako Presadjivanje kose je totalno prirodni proces. Znaci, kada obavis to, ta kosa koju si presadio sam jednog dela glave na drugi, stoji tako bez promene nekih 2 meseca, posle cega pocinje da opada. Odmah zatim nova kosa pocinje da ti raste i da bi se sve vratilo u neko stanje kada si imao kosu, potrebno je da ukupno prodje 8 meseci do godinu dana. Ali i posle 4-5 meseci se svakako vidi efekat. I ta kosa nikada ne moze vise da ti opadne, iz prostog razloga jer je prenesena iz regiona glave u kome kosa nikada ne opada. E sada ti je verovatno jasnije zasto to gosn Panjkovic ne moze da obavi za 1 popodne. Mada, kad malo razmislim, ceo zahvata traje tek para sati, i ta presadjena kosa je duzine oko 1 cm, tako da ako ti je do tada ostatak kose bio te duzine, verovatno da je efekat takav kao na toj reklami. Ali ako si imao kosu duzine 3-4 ili vise cm, onda je to nemoguce, jer ti oni kosu uzimaju sa zadnjeg dela glave, u nivou usiju (ma ima slika gore) i cak i ako ti je tu kosa duza od 1 cm, oni ti osisaju, jer dugacije ne mogu da rade. Tako da ce se razlika i te kako primecivati, jel tako?
[ Conica @ 30.11.2004. 11:15 ] @
Postovanje

Necu previse da se oslanjam na postove koje sam procitala, posto nisam kompetentna za to, jedino sto mogu jeste da napisem nesto iz iskustva.

Sto se genetske predispozicije tice, ona i tek kako utice na opadanje kose i to je nesto sto je po mom misljenju nezaustavljivo u dugom vremenskom periodu. Moj otac je rano ocelavio, kao i moj brat. Ja sam povukla na svoju majku koja u sustini ima tanku kosu. Moja je gusta ali veoma tanka i mekana, i samim tim jako osetljiva. Medjutim, pravilna nega moze drasticno da poboljsa stanje.

Primetila sam da je u slucajevima jakog psihickog stresa opadanje kose veoma izrazeno, cesto sam sa ceslja sakupljala citavu saku vlasi. Tu ne mislim na situaciju danas sam nervozna, danas ce opadati kosa, vec o vremenskom periodu od nekoliko meseci. U tom slucaju kosu sam skracivala i po 10-15 cm nakon stresnog perioda. Takodje sam procitala u jednom postu da sampon nema veze. E pa ima, i to ima veliki uticaj, kao i ucestalost i nacin pranja. Dugo sam koristila sampon za jacanje korena Organics, tip koji odgovara mom tipu kose (tanka i slaba) i UVEK koristim balzam za kosu. Ako nemam balzam, necu da je perem. To praktikujem vise od 10 godina sad vec. Prilikom pranja, takodje je bitno i koliko dugo se ostavlja sampon na glavi a koliko balzam. S obzirom da samponi razgradjuju prirodne masnoce na vlasima, njihovo dejstvo treba da bude minimalno, odnosno kada se stavi, 2-3 minuta se masira koza lave i sampon se odmah ispira nakon toga. Zatim se stavlja balzam koji se takodje utrljama masazom i ostalja da deluje barem 5 pa i do 10 minuta. Ispiranje kose je mlakom, nikako toplom vodom, posto moze da izazove pojavu peruti. Ovo naravno znaci da ne treba da se koriste preparati koji su tipa "wash and go" koji u sebi sadrze i sampon i balzam, posto ne moze da se postigne pravilan odnos trajanja dejstva sampona i balzama. Nakon toga se kosa prosusuje opet masiranjem glave peskirom (za duzu kosu i uvijanjem kose u peskir nekih 30 minuta). Preporucljivo je koriscenje i preparata koji se stavljaju na prosusenu kosu i koji se ne ispiraju. licno koristim Revlon Equave 2 phase za suvu i ostecenu kosu koji je hidro hranljivi regenerator. Najbolje je zatim kosu ostaviti da se osusi prirodnim putem. Kroz taj proces normalno je da odredjena kolicina starih vlasi opadne da bi napravila mesta za novu kosu, te je tada treba cesljati barem nekoliko minuta sa sirokom cetkom sa gumenim zavrsetcima. To je dodatna masaza koja poboljsava cirkulaciju koze glave, jaca koren i pospesuje rast nove.
Bitno je takodje posmatrati kada dejstvo odabranog sampona prestaje i kada ga treba menjati. Po mom iskustvu vrstu sampona treba menjati na nekih mesec IPOL do dva meseca. I jos jedna napomena...unapred definisana ucestalost pranja po meni nema smisla. Potrebno je posmatrati kosu i na taj nacin odediti koliko cesto treba da se pere. Po meni kosu treba ostaviti dan dva i da bude zamascena ( ne prljava). Ipak su to prirodne masti koje organizam luci da bi kosu zastitio od spoljnih uticaja. Precesto pranje je kao da je konstantno ostavljate "goluzdravu" na milost i nemilost spoljnim uticajima. Ja licno je perem jednom nedeljno u proseku.

Sto se tableta i medicinskih preparata tice, ja licno bih jedino preporucila tablete kvasca koje se mogu kupiti u bilo kojoj samoposluzi i apoteci i koje nikako ne stete organizmu. Cist B vitamin (ako neko voli pivo, voila )

Takodje treba napomenuti da odredjena godisnja doba takodje uticu na opadanje kose. Opadanje je narocito izrazeno nakon u jesen i prolece, i tada treba voditi narocitu negu o njoj. To je ipak normalan proces.

Na kraju jedino mogu da kazem da odrzavanje kvaliteta kose definitivno produzava njen vek postojanja. Naravno volela bih da imam bujnu jaku kovrdzavu kosu, ali avaj...ono sto mogu jeste da ovu koju imam cuvam i negujem. I mogu da kazem da uspeva..zalisci su mi nestali, nova kosa raste stalno i obnavlja se, kosa je sjajna a vlas je zdrava.

Mozda ovo nije bash odgovor na pitanje, ali nadam se da ce barem malko da pomogne.

cheers
Cony
[ Aleksandar Marković @ 27.08.2006. 12:47 ] @
Nedostatak gvožđa u organizmu često utiče na gubitak i opadanje kose. Na osnovu opsežnih istraživanja koja su obuhvatila period od poslednjih 40 godina, stručnjaci za dermatologiju iz Klivlenda su zaključili da je gvožđe izuzetno bitan element za stvaranje folikula i rast kose.

– Čak i mnogi lekari ne znaju da je nedostatak gvožđa blisko povezan sa opadanjem kose. Ovo se ne dešava samo kod anemičnih osoba, niti isključivo kod muškaraca – kaže dr Leonid Bendžamin Trost. On je naglasio da se u lečenju pojačanog opadanja kose najbolji rezultati dobijaju ukoliko se u tretman doda i gvožđe. Dr Trost je, međutim, upozorio da pacijenti sami počnu da uzimaju gvožđe pre nego što se posavetuju sa lekarom. Naime, naš organizam se ne oslobađa ovog metala dovoljno lako i brzo, pa ukoliko se on redovno uzima u većim količinama može doći do njegove velike koncentracije u organizmu, što je opasno po zdravlje.

Postoji jednostavan način da se utvrdi količina gvožđa u ljudskom telu merenjem količine jednog proteina u krvi zvanog feritin. On ima važnu ulogu u skladištenju gvožđa u organizmu i što ga manje ima u krvi to je i manja koncentracija gvožđa. Danas se stručnjaci ne slažu oko toga koja je normalna koncentracija feritina. Dok neki smatraju da je to 10-15 ng u mililitru krvi, drugi smatraju da se ti nivoi kreću i do 120, odnosno 250 ng/ml krvi. Zanimljivo je da je kod muškaraca koncentracija feritina, a samim tim i gvožđa, dvostruko veća nego kod žena što se objašnjava time da žene i inače imaju manjak gvožđa i mnogo češće pate od nedostatka ovog metala. Međutim, one manje gube kosu zbog svojih hormona.

Stručnjaci iz Klivlenda smatraju da bi njihovo otkriće moglo da pomogne ne samo u lečenju, već i u prevenciji opadanja kose. Naime, osobe koje već imaju genetske predispozicije mogu znatno da ublaže gubitak kose ukoliko redovno kontrolišu gvožđe u krvi i paze da ga unose u dovoljnim količinama.

Nedostatak gvožđa može i da bude i znak nekog ozbiljnog oboljenja. Zbog toga je potrebno da lekari obrate pažnju na one pacijente koji pate od anemije i otkriju njen uzrok da bi preduzeli adekvatno lečenje.
Iako gvožđa ima u određenim namirnicama kao što je pasulj i drugo mahunasto povrće, spanać, školjkama, mesu i džigerici, često ćemo biti prinuđeni da uzimamo i pilule sa ovim metalom kako bi se svakodnevno unosilo gvožđa.

M. V.
[ miloses @ 28.03.2007. 22:22 ] @
A sta mislite o ovom?
http://www.alpecin.de/sr/gubitak-kose/index.php
[ kv66 @ 29.03.2007. 15:47 ] @
mene bas nije ubedilo:ako je tako i ako kofein stvarno deluje protiv opadanja kose,postoje mnogo bolji nacini da isti dopre do folikula dlake(pijenjem kafe,kafetina,energetskih napitaka?)putem krvotoka.Mozda bi da je kofein stvarno tako delotvoran mogli da peremo kosu skuvanom kafom?Sumnjam,sumnjam....
[ rmilosh @ 29.03.2007. 15:56 ] @
da li je neko cuo za alin ili tako nesto?
to je navodno neki sampon koga ima po apotekama i kazu da je mnogo dobar protiv opadanja kose i za regeneraciju.
za njega sam cuo pre 5-6 god. potrebno je da se nanosi par puta na mesto gde ima vidljivog gubitka kose i navodno se kosa regenerise...
[ kv66 @ 29.03.2007. 16:03 ] @
isprobano->rezultat:0
rece mi je davno jedan prijatelj:kako sacuvati kosu?Svako jutro pokupis dlake sa jastuka i cuvas ih u kutijici..:-)
[ miloses @ 29.03.2007. 21:13 ] @
Sta je isprobano, budi konkretan koji sampon ili sta?
[ miloses @ 29.03.2007. 21:17 ] @
Ja sam danas uzeo Alpecin Sampon C1, kao i losion pa cu vas obavestavati o rezultatima a mogao bi i da uradim photo sesion...
[ jajajajaja @ 27.04.2007. 01:52 ] @
pre svega ... kosa opada iz vise razloga...
posto vidim da se Minoxidil dosta preporucuje... ajde da vam dragi moji obijasnim kako on deluje..
1) deluje u slucajevima samo gde je delimicno opala kosa ... ( kod skroz celavih ljudi ne pomaze)
2) nije hormonski preparat tako da ako neko celavi iz tog razloga tu mu minoxidil ne moze pomoci...

najcesci uzrok opadanja kose je problem koze glave...
koza glave "oboli" udeblja i stvori jedan neprobojni "zid" koji ne dozvoljava kiseoniku da hrani koren dlake.
Minoxidil tu pomaze tako sto razbije taj zid, prosiri krvne sudove i dozvoli nesmetanu cirkulaciji kiseonika do folikula dlake...

Sve ovo govorim iz licnog iskustva i samog istrazivanja...

imao sam jako malo kose na temenu ... svi su poceli da mi pricaju kako mi se glava providi i kako sam poceo da celavim ... dok sam kao klinac ( imam 24 god) imao jako gustu kosu ...
Bio sam na mikro kameri ( to imate u svim boljim apotekama ) i tamo mi je doktorka rekla da imam problem... koza glave mi se peruta i ne dozvoljava korenu glake da se nesmetano hrani kiseonikom, da dlaka zato izumire i opada... zatim mi je dala brdo nekih preparata koji lece kozu glave ... ali moram priznati da mi nista od toga nije pomoglo...koristio sam i vichy ampule koje mi ni malo nisu pomogle a kostaju Boga oca...

ubrzo posle toga sretnem prijatelja farmaceuta koji mi je predlozio da pocnem da koristim Minoxidil losion 5% rastvora ...
i evo vec peti mesec kako ga koristim i moram priznati da mi je puno puno puno pomogao... konacno imam kose... cak su i zalisci poceli da se vracaju tj gube... pu pu pu , da se ne ureknem

skoro sam gledao neke starije fotografije ... i ni sam ne mogu da verujem kolika je razlika



jako sam zadovoljan kako to deluje i iskreno ne planiram da prestanem da ga koristim...

pitao sam prijatelja farmaceuta koji mi je rekao da on deluje lokalno i da ga mogu dozivotno koristiti... sve u svemu jako sam zadovoljan i preporucio bih svima da probaju ...

rezultati se ne mogu videti odmah ... tek posle 3-4 meseci... ali vredi pokusati
eee da,
ja to koristim jednom dnevno ; operem kosu, samponom protiv peruti, i na vlaznu kosu od prilike stavim 5ml. i lagano masiram teme i kriticna mesta...
ujutru je kosa bela kada se osusi .. ostane kao neki prah puder... ali ja to protresem rukom i na suvu kosu obavezno stavim vosak , gel ...

Pa ljudi SRECNO !!!


[ draggann @ 05.08.2007. 02:47 ] @
Svaka cast na ovom tekstu jajajajaja

Ja sam pre mesec i po dana poceo da koristim Alpecin C1 da ubijem DHT u kozi glave i sta znam, ne mogu reci da sam jos uvek primetio neki veliki napredak...
mada kazu da je oko 4 meseca potrebno, a da napomenem, perem svaki dan a ostavim to na glavi oko 20 min i vise jer kazu da ce se apsorbovati vise kofeina. Ne koristim After Shampoo Liquid, ne znam da li treba oba i zasto? Mozda da bi bilo brzih rezultata, ali onda moze sa ovim da se pere i dva puta dnevno, ne znam koja je razlika, ako zna neko neka kaze.

Ukratko, imam 36 godina, kosa je pocela da se proredjuje posle tridesete malo pa sve vise i vise, naravno ne bas tako drasticno ali u zadnje dve godine me bas zabrinjava, proredjenje je nazad i na centru samom napred a i kod zalizaka pocinje...

Imao sam problem sa peruti, do 2004-te nista nije pomogalo a kad sam uzeo MIKOSEB odmah je uklonio perut i to skoro skroz. Sa njime sam prao redovno do godinu dana pa je malo oslabilo dejstvo ali se perut NIKADA nije vratila kao pre, skoro da je nemam uopste.

Sad povremeno koristim Heden Sholders i svaki dan ovaj ALPECIN.

Bio sam kao i ti na mikrokameri, ona kaze seboreja, masnoca, upala koze glave i preporucuje neke preparate od oko 3 ili 4 hiljade dinara. Ne znam da li bi to pomoglo, vidim ti kazes da nije i verujem ti.

Jedina nada mi ostaje MINOKSIDIL, ne znam dal da krenem sa 2% ili 5% pa da probam da razbijem tu barijeru na glavi.

Mozda ce biti smesno, zapusim kadu i brojim koliko dlaka otpadne pri svakom pranju!
Prvo dok kvasim vodom ode oko 5-6 a u toku pranja do 20 komada, kako kad...

Kod dermatologa sam bio u dzordza vasingtona, ona tamo neka kravetina mladja a nakurcena,(neka Sladjana) uze lupu pogleda 10 sekundi i kaze to je nasledno i aj zdravo!!!!

Ja trazim da mi pregleda kozu, bris glave a ona kaze da ne treba jer ona ima znanje a ja ako ocu da pregledam sam, onda neka platim i ne dade mi uput idiot. Tako da znate da ne idete kod nje, nema nista od pregleda i pomoci a ne znam gde bi i neko kod nas kvalitetno pregledao, ovde je sve fazon "ma ko ga jebe pusti da opada ne mozes nista" i taj primitivizam me nervira. Cale mi nikada nije ocelavio, u 63 godine je imao gustu kosu, niko iz familije nije, jedan ujak i jos jedan imaju zaliske i to ali oni to imaju u 55, 60 godina, radili po suncu sa kapom u mladosti po vrucincini itd, tako da su to gluposti.

Pomisljao sam recimo i to da ti u frizerskom salonu prenose sa onim masinicama razne bakterije i da to ima uticaja, kao i to da ta masinica ume da cupa kosu (sto sam licno video) i da tu gde pocupa, vise ne raste ili raste slabo.

Mene interesuje sledece:

Ako se kosa oporavi i izraste sa MINOKSIDILOM a uzrok opadanja je bio hormon DHT, zasto bi kosa ponovo pocela da opada sa prestankom uzimanja MINOKSIDILA a ukoliko se nastavi trajno koriscenje ovog ALPECINA sa KOFEINOM???

Logicno bi bilo da ne pocne ponovo da opada jer se sada po oporavku kose sprecava formiranje faktora koji su pre doveli do opadanja i proredjivanja! Naravno, da se ne dozvoli ni ponovno stvaranje peruti i seboreje sa nekim samponima povremeno a da se TRAJNIM nastavkom nanosenja KOFEINA sprecava hormon... i eto kose.

E sad, ako koristim ALPECIN, i pocnem istovremeno MINOKSIDIL... sta onda? Trebalo bi da bude u redu, jedan unistava hormon a drugi prokrvljuje i razbija onaj debeli sloj o kome si pricao, medjutim citao sam nesto malocas da nije dobro da se kombinuju, neke gluposti tipa, kofein suzava krvne sudove a minoksidil siri...?????


Sta mislite o svemu ovome?


Hvala





[ sasabraj @ 05.08.2007. 07:07 ] @

Marko,da bi otpoceo neki tretman,dermatolog mora pogledati kozu poglavine.Desava se da neke gljivice uticu na ubrzano opadanje koze(Micoseb sampon je tu pravo resenje,sve ostalo je zamajavanje)
Moguce i da nedostatak pojedinih hranjivih materija poput vitamina,gvozdja i sl uticu na pojacano opadanje kose.
Ono sto zelim da naglasim jeste da je sustina u tretmanu opadanja kose da se suzbije desjtvo testosterona i njegovih derivata na korijen dlake jer ometa metabolizam.
Renomirana kozmeticka kuca VICHI je stvorila prerata kojis e lokalno nanaosi u 4-5 kura godisnje koji upravo to radi.Pogledaj malo po netu ili svrati do apoteka,skoro svaka ima te ampule.Nije bas jefin tretman ali je sada jedini koji je jako efikasan i na koji mozes da se oslonis.
[ ventura @ 05.08.2007. 10:41 ] @
Ma ljudi naprosto pomirite se sa tim i gotova stvar... Većini ljudi kojoj opada kosa ista opada zbog naslednih faktora (čitaj hormona), a ne verujem da vredi uzimati hormonsku terapiju konstantno samo kako bi imao nešto malo više dlaka na glavi...
[ Mr. Rejn @ 05.08.2007. 15:03 ] @
Jedna obećavajuća supstanca u ovom smislu može da bude azelainska kiselina,
veoma jednostavna zasićena dikarboksilna kiselina sa dugim lancem.

[att_img]

Kod nas se registrovani preparat zove SKinoren (to je krema za lečenje akni).Inače
preparat nije bogzna koliko skup: Skinoren cream tube 1x30 g:€ 6,34.

Azelainska kiselina se sintetički dobija oksidacijom jeftine oleinske kiseline (maslinovo
ulje sadrži 55-80% oleinske kiseline) i ima mnoge povoljne efekte na kožu,zato i jeste zanimljiva
kao medikament,za razliku od onih inhibitora 5 alfa-reduktaza (finasterid,Propecia) koji imaju
skoro neprihvatljivu cenu.Ova kiselina se inače dobija kao međuproizvod u proizvodnji nekih vrsta
poliamida (tzv. najlona),valjda otuda potiče njena niska cena.

Problem je upotrebiti ovak Skinoren za lečenje ćelavosti,kako taj preparat nanositi,da li ga
dodatno rastvarati u nekom rastvaraču ili šta već.O pitanju rastvorljivosti ovog preparata
sam našao neke obeshrabrujuće podatke: npr. slabo rastvorljiv u vodi,a dikarboksilna kiselina
(!?,to još nisam video),nestablina u rastvoru etil-alkohola (takođe problem),pogledati
ovde: http://www.freepatentsonline.com/6734210.html Takođe je potrebno kombinovati je sa cinkom
(rastvor cink sulfata-izvodljivo) i vitaminom B6 u istom rastvoru-preparatu za lokalnu primenu.
[ JednostavnoZENA @ 10.05.2009. 00:43 ] @
Citat:
Recesivni gen ćelavosti nasleđujemo od majke, a ne od oca.



Hmm ... moj ex muz je poceo da celavi u ranim dvadesetim, kaze, 'na ujaka' (znachi, po majcinoj liniji) dok mu je otac imao bujnu kosu do smrti .. ALI - nasi sinovi su takodje poceli da celave u ranim dvadesetim, a u mojoj familiji nije bilo celavih, osim u poznijem zivotnom dobu. Da nije ipak na oca? Ili to nema veze, gen je gen, od koga god?
[ BBS @ 10.05.2009. 03:50 ] @
iskljucivo po majcinoj liniji (osnovna karakteristika) ako je genetskog porekla, naravno nemora to da bude jedini uzrok
[ DrBrMr @ 18.05.2009. 00:47 ] @
U principu,ukoliko Vam je otac ćelav,stričevi,ujaci-znači bliski članovi familije muškog pola-i ukoliko ste počeli da ćelavite na predilekcionim mestima(teme.zalisci) i u istom starosnom dobu,proces gubitka kose je genetski uslovljen,što za posledicu ima hormonski disbalans sexualnih hormona(grubo govoreći višak testosterona),što opet uslovljava gubitak kose na pomenutim mestima.Možda raznim preparatima možete usporiti donekle proces,ali ćete na kraju ipak doći do "venca kose"iznad ušiju i u temenom predelu.Žene NE MOGU po ovom principu da ćelave.tata im može biti kao Jul Briner ali one neće oćelaviti(žene su zapravo blagoslovene po ovom pitanju jer ne mogu uopšte da ćelave),izuzev ukoliko ne boluju od izvesnih bolesti kao što su policistični jajnici,hipertireoza itd,gde se po izlečenju osnovnog oboljenja saniraju i ostale promene tj ćelavost,i da vas ne davim dalje"popularnom medicinom",poenta je da-pre svega treba otici kod dermatologa na pregled,jer je čovek specijalista za bolesti kože,da Vam on prepiše adekvatnu terapiju i da prave savete i objasni od čega bolujete,jer možete ćelaviti i zbog drugih razloga!Međutim,za ono što Vam je od Boga dato,mislim na ćelavost,u velikoj većini slučajeva nema adekvatnog leka!Moje skromno mišljenje,a i savet,je da ne treba "nasedati"na razne TV reklame i sl,jer su svi ti preparati,formule i druge džidža-bidže veoma skupi,i u najmanju ruku sumnjivog efekta!Nadam se da sam Vam barem donekle objasnio o čemu se radi i koje su mogućnosti terapijskog delovanja.
[ superbaka @ 18.05.2009. 20:09 ] @
Branislave, ne znam da li si citao temu od pocetka ali se nadam da si barem procitao poruku iznad tvoje... celavost se (uslovno receno) prenosi preko zenske linije tj. preko X hromozoma koji mozes da dobijes jedino od majke... muskarac je XY, Y hromozom dobija od oca a X od majke... najmanje veze ima da li ti je otac celav, pa cak i brat, jer je brat mogao da dobije drugi X hromozom koji je bez genetike za celavost a iz XX para majke...
[ DrBrMr @ 20.05.2009. 12:48 ] @
Da,naravno-moj prvid,ustvari brzopletost,ne znanje,kako god-IZVINJAVAM SE NA UNOŠENJU POMETNJE I NETAČNIH INFORMACIJA. Iskreno, nisam baš najstudioznije prišao temi,i iz samo meni znanih razloga (ma,šrebam higijenu,ubi me!-to mi je zadnji ispit i već mi je pomalo muka od štampanog teksta,pa zato i nisam pažljivo pročitao predhodne komentare,no to nije opravdanje!!!) sam bio ubeđen da se ta osobina prenosi poligeno,ne pročitavši čak ni Vaš odgovor,kao poslednji u nizu, ali sam zato pročitao nekoliko njih na preskok gde se uglavnom pominju izvesni medikamenti kao eventualno rešenje, što me je i podstaklo da dam svoj "doprinos"temi-bolje da nisam:)
[ superbaka @ 20.05.2009. 13:14 ] @
nema potrebe da budes tako strog prema sebi, moja opaska je bila vise digresija nego kritika... ziveo ti nama jos 100 godina! :) poz!
[ DrBrMr @ 20.05.2009. 16:03 ] @
Ma,ok:) samo mi je krivo jer su to osnove genetike(nasleđivanje vezano za X,Y hromozome,sreća pa tema nije hemofilija ),i ja se izblamiram na tako bzv stvari kao da sam totalna neznalica,jer sam bio lenj da malo obratim pažnju! Poenta moje prve poruke je bila da treba posetiti dermatologa i da ne treba polagati velike nade u preparate koji čine "čuda" , jer je genetika tu presudna-što je već navedeno na više mesta u ovoj temi. Pozdravljam Vas
[ Trantor @ 29.05.2009. 23:35 ] @
E ovako sad za zaliske ne znam ali meni je počela da se proredjuje kosa. Jer imao sam jako gustu kosu da bi sad pala pa verovatno na nekih 70% prethodne gustine. Ali meni je počelo da prosvetljava teme. Ja toga uopšte nisam bio svestan. Nego na nekom video slučeno video da mi se pozadi nazire ćela i šokirao se. Pogledao malo po netu i naišao na Minoxidil. Probao taj Pilfud 2% i posle dva meseca kosa je ponovo tu!!!! Inače ovaj preparat nije jeftin oko 1500 din. 60ml. Treba da se nanosi dva puta dnevno po 1ml. Znači jutro i veče tako da je jedna flašica dovoljna za mesec dana. Sad sam naišao na naš proizvod. Pravi ga valjda Zdravlje Leskovac i ono je još jače, minoxidil 5% i košta 450 din. Ne vidim da je išta lošije čak mislim da je i veće pakovanje. Čak bi trebalo da je i bolje jer sadrži veći procenat minoxidil-a.

Inače meni su se prvo pojavili zalisci i krenuli da se brzo povećavaju da bi odjednom ceo taj proces stao. Nadam se da neće da ide dalje. Inače nisu toliko veliki. Mogu da ih pokrijem šiškama čak i kad sam ošišan na kratko. Ali ono što sam ja čuo za zaliske leka nema na žalost. Neznam da li je neko imao uspešne rezultate sa minoxidil-om ja nisam probao ali kažu da to funkcioniše samo ako kosa opada na temenu. I ovo tvrdnju sa velikim zadovoljstvom mogu da potvrdim. Nadam se da sam bar malo pomogao.


P.C.: U zadnje vreme se uveliko priča u Americi i Engleskoj o potencijalnom leku za ćelavost koji bi trebao trajno da reši problem. Navodno bi trebao da se pojavi na tržištu 2010-2014 godine. Izdržite još malo!!!!
[ mica1986 @ 11.02.2010. 10:34 ] @
Ja sam izlecio opadanje kose sa Allin samponom! Kada sam napunio 19god, kosa je strasno pocela da mi opada. Dobio sam ogromne zaliske i kosa mi se proredila na temenu. Cuo sam od jednog prijatelja da je on izlecio isti problem kao moj korsteci Allin sampon i losion u kombinaciji. Ima ga u svim apotekama i nije skup. I dan danas perem kosu samo sa njim i kosa mi je kao kada sam imao 15god :-), a sada imam 23