[ vijay @ 14.04.2004. 20:13 ] @
Kao prvo molim moderatore da ne brishu ovu poruku jer sam nov u vezi digitalnih foto aparata i zaista mi je teshko da se snadjem. Inache trazhio sam ai nisam nashao na forumu ono shto mi treba pa moram da postavim novi post.

Ovako hteo bih da qpim foto aprat digitalni, naravno (preko Ebay-a). Ali sam laik i ne znam shta koji i kako. Samo znam shta bih voleo da ima pa vas molim da mi preporuchite neki. Uslovi su sledecji:

1. Da ima 3 megapixela (ili vishe). Ovo sam zakljuchio koristecji jedan fotoaparat koji ima 2 MP i shvatio sam da je solidan ali ako mozhe vishse shto da ne.

2. Da ima LCD display.

3. Da ima otichki zoom dobar. (opet kazhem da ne znam shta je solidno)

4. Da ima onaj dodatni zoom, e sad ne znam da li sam dobro objasnio, mislim da je to digitalni zoom.

5. Da ima mogucjnost proshirivanja memorije karticom.

6. Da ima sve one komponente (USB kabl...)

7. Blic.

8. Da ima opciju snimanja kratkih video zapisa do 1 min. Sa ili bez zvuk (bolje sa!).

9. Marka nije presudna ali shto bolja to bolje.

10. Cena da ne bude preko 150€.

11. Da ima opciju da se koristi kao web kamera.

12. DA ima mogucjnost, e sad ne znam da li sam u praviu, ali shirok otvor blende. Uglavnom to je ona opcija da slika npr. automobile u pokretu i onda ispadne da je trag svetala kao dugachak. Ne znam da li sam dobro objasnio ali primer se mozhe videti na raznim Beogradskim razglednicama. Ako je ovo nemogucje kod amaterskih fotoaparata onda nije presudno!

13. Timer.

A koristio bih je za amatersko slikanje ali kvalitetno. I u mraku kad zatreba. A da ne bude jedna od onih shto se reklamiraju na TVu velichine priveska, znachi nije mi bittna velichina. Usput, koliko je dobra ta mala kamera?

Poenta zashto sam ovo pisao je da se vishe manje upoznam shta je neki "standard" da je dobar (ne kazhem odlichan) a ne skup.

E sad imam par pitanja u vezi gore navedenih uslova: