[ deletraj @ 13.03.2020. 13:43 ] @
Postovani, ja sam pocetnik u radu sa arduinom. Napravio sam jedan program da se relej ukljucuje i iskljucuje, u odredenim intervalima. Hteo bih da pitam da li postoji neki
Forum il podforum gde se mogu razmenjuvati kodovi o izvrsenim programima. Jos nesto moze li kontroler raditi bez arduina ploce. Zelim reci ako je kontroler vec izprogramiran, zelim da tu kombinaciju uredjaja sacuvam, da li moze da se napravi stampana ploca i sve to postavi na plocu ali da radi bez arduina . Hvala.
[ vucko47 @ 13.03.2020. 13:56 ] @
Naravno da moze da radi i bez razvojnog okruzenja odnosno na posebnoj plocici koju napravis. Moze se i isprogramirati i sam mcu al sa programatorom. Ako nisi siguran kako sve treba da izgleda okaci semu toga sto mislis da pravis pa ce ti neko vec pisati treba li sta da dodas ili oduzmes. Za razmenu koda ne znam, raznih biblioteka ima na svakom cosku pa potrazi malo.
[ mikikg @ 13.03.2020. 15:23 ] @
Citat:
deletraj:Hteo bih da pitam da li postoji neki Forum il podforum gde se mogu razmenjuvati kodovi o izvrsenim programima.


Trenutno najbolje takvo mesto je Github, besplatno je sve i imas raznih mogucnosti da cuvas/arhiviras svoj code (nevezano za Arduino, bilo kakav code), da drugi pogledaju/modifikuju itd.
https://github.com/

Na primer neki moji projekti na Github:
https://github.com/mikikg?tab=repositories

Otvoris Github nalog pa lagano kreni sa izucavanjem raspolozivih opcija, kako preko WEB interfejsa tako i preko rucnih komandi iz terminala poput:

Code:

git clone
git checkout
git pull
git push
git commit
...


GIT je "Version Controll System", dakle specifican protokol/system koji se samo bavi "cuvanjem izmena".
Videces vec, GIT je mnoooooogo koristan i pametan system, "must-have" za sve programere ...
[ Zlatni_bg @ 14.03.2020. 02:22 ] @
Google je takodje gotivan za pretragu projekata, kao i instructables.com, imas mnogo slicnih sajtova, i Arduino forum naravno. Nemerljiv je broj izvora kvalitetnih projekata.