[ Milan Kragujevic @ 18.11.2020. 14:07 ] @
Ima li neko iz Niša IPTV kod Telekoma da ugasi i upali STB da proveri jel dobio update na novu platformu i eventualno podeli neke fotografije?

Puštanje platforme je u toku na Q11 STB-ovima, grad po grad, u fazama.
[ Milan Kragujevic @ 18.11.2020. 21:05 ] @






Evo jedan preview nove tzv. "Iris TV" platforme.
[ Branimir Maksimovic @ 19.11.2020. 02:15 ] @
Koji OS ispod?
[ Milan Kragujevic @ 19.11.2020. 08:58 ] @
Isti kao i pre. Huawei Linux sa WebView-like modulom koji app učitava sa servera kao XML.
[ Laza80 @ 03.12.2020. 09:37 ] @
U Požarevcu sam dobio IRIS TV softver, na žalost. Gledanje neke emisije unazad po tvu vodiču je skoro pa nemoguće koliko je sporo. Trebalo mi je 3 minuta da klincima pustim crtani od pre nekoliko sati. Postoje li kod mtsa više vrsta set top boxeva (nada da ja imam neki stariji) ili smo svi osuđeni na ovu sporoću? Ovo je neupotrebljivo.
[ Milan Kragujevic @ 03.12.2020. 10:29 ] @
Da, sinoć su pustili između ostalog i 012 mrežnu grupu.

Postoje dva modela, EC2108V5 i Q11.

EC2108V5 je veliki beli/crni, sa ovog videa:



Q11 je dosta manji i postoji samo u crnoj boji:



Na Q11 radi dosta dobro, identično kao i ranije platforma, meni subjektivno malo manje laguje sa učitavanjem interfejsa (jer ima onaj "Učitavanje" ekran) i malčice brže menja kanale, mada ne mogu to da izmerim jer nemam stari interfejs dostupan više.

EC2108V5 je bio krš i sa starim interfejsom a sa novim koliko čujem to je totalna agonija i raspad.

Ako imate EC2108V5, tražite u poslovnici da zamene za Q11. Ako neće da zamene, idite kod Đorđa (zamenika šefa poslovnice) pa pitajte njega, kod njega obično može šta kod drugih ne može.

Ako imate već Q11 onda je neispravan pa to prijavite kao smetnju na 0800100100 opcija 4 pa 0 - poziv je besplatan iz mts mreže.
[ Laza80 @ 03.12.2020. 11:19 ] @
Hvala puno na informacijama. U call centru su mi rekli da ne postoji više vrsta uređaja :)
[ Laza80 @ 03.12.2020. 13:30 ] @
Razvoj situaciju je sledeći. Preko telefona su mi rekli da ne postoje različiti uređaji i da uređaj radi kako je očekivano. U poslovnici su mi rekli da imaju noviji uređaj od mog i da će zameniti ali da ne mogu na licu mesta već da će me prvo pozvati iz Beograda i onda poslati tehničare :) Javljam dalji razvoj događaja, ali za sada su maksimalno iskomplikovali jednostavnu stvar i napravili veći posao sami sebi.
[ Milan Kragujevic @ 03.12.2020. 13:46 ] @
Normalno, pa oni obožavaju da sami sebi prave dodatni posao.

Svejedno, ako su ti rekli da nemaju 2 STB modela - lažu. Znam jer sam imao oba modela, i neki ljudi imaju oba.

To što se tiče slanja tehničara, doći će ti iz "službe za terminalnu opremu izvršne jedinice direkcije Požarevac", tj. lokalni terenci, da zamene STB.

U poslednje 2 godine se skoro sva oprema u Telekomu montira na lokaciji kod korisnika, nema više preuzimanje u poslovnici.

Ono šta "Beograd" čuveni radi ovde jeste da klikne da se odobri zahtev. A to rade i u direkciji Požarevac kad ih ne mrzi.

Dakle, procedura je uobičajena. Ako ti ne daju novi model, uzmi dodatni STB i moraće da ti daju novi model jer starih više nemaju par meseci. Ako već imaš dodatni STB, odi i vrati ga i onda odi opet i uzmi drugi, daće ti novi model jer stare nemaju a ne daju korisnicima korišćene osim ako baš nemaju na stanju, a u Požarevcu imaju dovoljno Q11 modela na stanju.

Mislim, "zvanično" "nisu u obavezi" da ti daju novi dok stari radi, ali ima mnogo načina da zaobićeš tako glupo pravilo, a naveo sam ti dva već.
[ ademare @ 03.12.2020. 14:30 ] @
Ja kada sam uzimao uvalili mi 2 velika , polovna , to su imali u poslovnici , a 3. nisu imali . Dali su mi i switch .

To je kasnije dosao majstor i doneo kablove , nisam imao LAN kablove za sve i doneo ovaj mali Nov .

Nista nije majstor povezivao , jer sam ja vec ove stare povezao , samo mi trebao 1 kabl i da donese 1 STB .

Ja TV i ne gledam , realno su mi i dovoljna 2 komada .

Ukucani ne vracaju unazad osim greskom ;) Pritisnu dugme .
[ Milan Kragujevic @ 03.12.2020. 15:04 ] @
Dobro, nekome daju eto. Mada ne znam kad si uvodio. Ja sam u BG dobio na ruke modem jer sam im se okačio oko vrata pošto 2 meseca nisu mogli da uvedu net a net je uveden bio samo treba da primete da postoji aktivna linija. A drugi put sam prilikom seobe dobio od montera optike, naravno samo STB i ONT, kablove nije hteo da mi da i još ukrao onaj od STB-a crni od 2 metra i činčeve, kad mi je rečeno da se "od sada samo na adresi montira". U Požarevcu su mi dali jednom Innbox VDSL IAD modem, a par puta pre toga nisu hteli, i posle toga nisu. Hibrid je isto potpisan u poslovnici a došao je lokalni monter da mi montira, doduše samo sam uzeo kutiju i vratio stari modem jer sam prešao na hibrid i nema šta da se "montira". Svakako je npr. 2012. bila praksa da se u poslovnici potpiše ugovor i preuzme oprema, a sad su se "modernizovali" da se montira kod korisnika pa korisnici moraju da čekaju kao drugarica od @bordzija što čeka optiku a ukinuli su joj xDSL.
[ ademare @ 03.12.2020. 16:21 ] @
Slazem se .

Ja sam napisao svoje iskustvo , kao primer kako ne treba raditi .

Ali tada nisam znao da ta procedura preko poslovnice ne valja .

Ja sam morao da ucim na sopstvenoj gresci , i zato i pisemo da ljudi ne slede pogresne primere , nego prave i da odrade bolje .
[ ackopk @ 04.12.2020. 11:52 ] @
Ako je ovde prica o onome sto oni reklamiraju kao IRIS TV mogu samo da kazem da gore s*anje nisam video... interfejs je anti user friendly, ako to moze tako da se kaze :)
Ne kapiram zasto su nesto unazadili a ne unapredili. Ima bagova nekih sitnih ali to vec moze da se ispegla, generalno je interfejs los. Da bi ukljucio i prosto gledao tv ti moras da drkas daljinski 10 minuta. Nije pregledan i mnogo se tesko covek snalazi. Prosli OS je bio mnogo jednostavniji i bolji po meni.
[ Milan Kragujevic @ 04.12.2020. 12:57 ] @
Dokle god oni ne zamene celu platformu ne može biti bolje samo gore. Meni je iskreno bolji novi interfejs jer je više fokusiran na sadržaj nego na kanale, a ja sam neko ko ne gleda linearnu televiziju nikad već TV koristim da pogledam stvari koje se ne mogu naći drugde, a u vreme kada meni odgovara. Iris TV je fokusiran na takav način više nego na Live TV. Naravno, potpuna glupost je da se u TV Uživo ulazi odabirom male ikonice u gornjem levom uglu ekrana i to tek nakon što se učita interfejs i nasilno pomeri selektor nadole. Ko žuri greškom će otvoriti neku emisuju/seriju/film sa glavnog ekrana jer mu STB preotme "klik" kad se sve učita.
[ agasoft @ 07.12.2020. 13:32 ] @
Beograd još nije pao pod tu novu platformu? Mogu li se i dalje unositi brojevi kanala bez ulaska u menije, ili je to sada prošlost?
[ Milan Kragujevic @ 07.12.2020. 13:45 ] @
Mogu se unositi. Beograd je na čekanju.

Bitna informacija je i da je drastično oboren bitrate SD kanala na katastrofalno niske vrednosti. Razlog je pretpostavljam što većina korisnika ima uslove za tipa 1 SD IPTV i net a ovi im uvaljuju 2-3 komada. Npr. meni gde može 0 IPTV risivera na VDSL 20 mbps jer je attainable rate 25 mbps nude do 3 SD risivera ili 1 HD i 1 SD risiver.

Pa eto sad će IPTV umesto ~4 Mbps za SD trošiti verovatno oko 2 Mbps. Što samim tim znači da će korisniku ostati više "neta" za "net" jer IPTV jede protok za net pošto su linije toliko propale da nema "prostora" da se pusti dodatni protok za IPTV a net ograniči na HSI interfejsu
[ agasoft @ 07.12.2020. 13:54 ] @
Meni nikada IPTV nije jeo net protok. Uvek je imao svoj otvoren net u ruteru. A ima sigurno i sad, jer vrtim optiku.
[ Milan Kragujevic @ 07.12.2020. 14:23 ] @
Pa zato što si imao dovoljno dostupnog protoka da ti puste punu brzinu internet paketa i dodatni protok za broj IPTV STB-ova koje imaš.

To je praksa uvek, ali su "ranije" odbijali da prodaju veći paket sa IPTV gde nije bilo dovoljno protoka ili su davali manji broj IPTV STB-ova.

"Nova" praksa je sada da svuda dozvole IPTV, i ako je očigledno da to ne može da radi zajedno, kao i da se broj IPTV STB-ova koji su dozvoljeni poveća na barem 2 a često i 3 komada, gde može 1 ili nijedan.

Primer:



Ovde "može" 3 SD IPTV STB-ja i 20 Mbps paket. U stvarnosti može tačno 0 STB-ova i 20 Mbps i to jedva jer je upload do 2 Mbps.
[ ackopk @ 08.12.2020. 13:03 ] @
Citat:
agasoft:
Beograd još nije pao pod tu novu platformu? Mogu li se i dalje unositi brojevi kanala bez ulaska u menije, ili je to sada prošlost?


Mogu ali po meni delimicno. Ako si u npr. meniju sa omiljenim kanalima, neces moci da prebacis na neki levi kanal ako nije tu. Mislim ti mozes ukucati broj kanala ali ce ti on reci da taj kanal ne postoji. Moras da se vratis u svi kanali pa onda ukucas broj koji hoces.
Drugi bug jeste sto u prvom trenutku neces naci meni sa svi kanali , jer omiljeni su prvi sledeci od svi kanali, medjutim ako se vratis unazad on preskoci prvi predhodni i vrati te na sledeci iza njega... resenje je da se vratim unazad pa unapred tako da ako ne znas mozes da se vrtis jedno 7 minuta dok upalis sta ti treba Takodje su promenili i nacin na koji prebacujes liste da ih tako nazovem, pa uvece juris mesecinu da pogodis dugme.
[ agasoft @ 08.12.2020. 13:16 ] @
Dobio sam juče mail od njih da će platforma stići ovog meseca. Nisam ih ništa pitao, to je nešto automatski, tipski samo stiglo. A kad se uključi TV, on ispada iz svih menija, ili ostaje trajno u poslednjem? Srećom nisam vezan nikakvim ugovorom pa mogu da odem ukoliko mi bude prekomplikovano.
[ antiv @ 10.12.2020. 19:28 ] @
Ja sam na Novom Beogradu i nažalost sam dobio ovo s***e.
Totalno je neupotrebljivo. Sve jedno da li si fokusiran na sadržaj ili gledaš u realnom vremenu, jednostavno ne radi. Gori update bilo kog softvera do sada nisam video.

Evo već 2 dana ne mogu da se snadjem sa njim.

I onako mi je trebao konačni razlog za raskid ugovora. Ovo će definitivno biti to.
[ Java Beograd @ 10.12.2020. 20:04 ] @
Isto !!!
Gov*o, gov*o, gov*o!

Najviše pi*dim zbog "sakrivanja" menija omiljenih kanala. Nekad je bilo lako dostupo, na zvezdicu, i dobijem listu koju sam sam sastavio. I izaberem šta hoću.

Sad, treba nekoliko klikova dok dobijem listu omiljenih. Mislim, smuči mi se.
[ agasoft @ 10.12.2020. 20:17 ] @
Ja sam od njih dobio i ovo uputstvo. Na mom daljinskom mislim da ima taster za omiljene.
https://mts.rs/Binary/1568/iris-web-uputstvo.pdf
[ Laza80 @ 13.12.2020. 08:40 ] @
Ja sam odustao. Razgovarao 5 puta sa call centrom, 3 puta su me dodatno zvali ali nisu zamenili uređaj. Bolno sporo i zaglavljuje.

U procesu sam prelaska na SBB i vip, izgubili su starog korisnika.
[ dusanboss @ 14.12.2020. 16:45 ] @
Da li stiže neko ovbaveštenje (na uređaju, papir sam dobio) ili se restartovanjem novi softver instalira bez ikakvih poruka?
Prethodni inerfejs im je bio djubre, komlikovan za koršćenje i spor... (onaj prvi na starim uredjajima je bio ok) Sad kad čijem da će ovaj biti još sporiji... :
[ Milan Kragujevic @ 14.12.2020. 16:54 ] @
Ne stiže ništa. Restartuje se nasilno u ponoć kad dođe na red, ili eventualno ako želiš da ubrzaš ugasiš i upališ STB i pojavi se.

Pripazi da ako traži odabir domena odaberi IPTV a ne OTT, i ako traži Login probaj reboot dva puta, ako neće onda kucaš korisničko ime za moj mts a password je 1111 ili 1234, probaj oba.
[ Laza80 @ 15.12.2020. 17:42 ] @
Nisam ni bio svestan koliko je mts prs'o. Treći put zovem telefonom da raskinem box paket, i kažu mi da se strpim, pozvaće me neko. Ovako mogu mesec dana da me zavlače, ne vidim razlog zašto ne bih mogao u poslovnici da vratim opremu i podnesem zahtev. Oni nek rešavaju koliko hoće, ali zašto ja da plaćam uslugu koju ne koristim?
[ mjanjic @ 16.12.2020. 09:58 ] @
Pa da te nateraju da "izdržiš" još decembar, kako bi mogli nadležnima da pokažu bolje rezultate...
[ agasoft @ 16.12.2020. 10:03 ] @
Meni je ova platforma došla sama. Nije trebalo ništa da ukucvam, radim. Ono što meni treba a to je povremeno i retko gledanje TV, direktno prebacivanje kanala ukucavanjem broja koji znam napamet, radi. Ništa bolje ili gore nego ranije. Interfejs ne koristim ni inače. Jedino nisam probao gledanje unazad, vidim da su se na daljinskom tasteri za premotavanje promenili i da radi. Sad ima i brzina 64x.
[ dusanboss @ 16.12.2020. 11:47 ] @
Citat:
Laza80:
U Požarevcu sam dobio IRIS TV softver, na žalost. Gledanje neke emisije unazad po tvu vodiču je skoro pa nemoguće koliko je sporo. Trebalo mi je 3 minuta da klincima pustim crtani od pre nekoliko sati. Postoje li kod mtsa više vrsta set top boxeva (nada da ja imam neki stariji) ili smo svi osuđeni na ovu sporoću? Ovo je neupotrebljivo.


Koji uredjaj imaš? Ne znam kako ti je trebalo 3 minuta za prmotavanje (što i nije neko vreme ako će mo realno, neka se strpe deca malo ako hoće crtani ) kad je gledanje u nazat ograničeno na 1 sat sem ako ne uplatiš opciju glednja 30 dana u nazat koja se naplaćuje 100 din mesečno. Ako uplatiš biraš emisiju koju ćeš da gledaš iz TV vodiča i verujem i da trenutno vraća na njen početak. Ne znam 100%, neću da aktiviram to pošto mi ne treba, ali čisto smnjam da su napravili da moraš da čekaš premtavanje celih 30 dana unazat! (To bi sa novom brzinom od X64 trajalo 15 h.
[ Milan Kragujevic @ 16.12.2020. 11:51 ] @
@Laza80

Samo da ti dam savet - raskid se ne podnosi preko call centra nego u poslovnici, i to ideš dva puta. Prvi put šalješ "upit/molbu", drugi put kada to Telekom "odobri" odnosiš im opremu.

Ne može pismeno i ne može preko call centra, samo gubiš vreme za džabe.
[ dusanboss @ 16.12.2020. 12:02 ] @
Isto ne razumem ljude koji kritikuju toliko novi softver. Mislim možemo krtikovati MTS zato što drže monopl ili što neće da stave N1 i Novu ali za novi softver nije realno kuditi.
Kad kažete da je sporiji našta tačno mislite? Kod mene nije sporiji , nije brži, isti ko stari.
Mani je sad dosta pregledniji i olakšan je odabir kanala gde kucanjem jednog ili dva broja sa leve strane izadju svi programi koji počinju tim brojevima. Progarmi imaju logo tako da je olakšano prepznavanje.
Slova kod opisa emisija i vodiča su sad krupnija što je bio problem na starim.
Takodje rešili su najveći problem starog softvera gde nisi mogo da isključiš prikaz zaključanih kanala. To mi je staršno išlo na živce. Sad pored toga takodje možeš menjati pozicije programa što je još jedna korisna funkcija.
Što reče neko favorites nisu više na jedna klik dugmeta i to jeste lošeje mada nije toliko bitno jer možeš staviti sve omiljene kanale na ne znam, prvih 20 mesta i imati brz pristup.
U savkom slučaju bolji je nego stvari, nikako lošiji što su neki članovi pisali.
[ agasoft @ 16.12.2020. 12:14 ] @
Dusanboss kako misliš da menjaš pozicije kanala? Gde se isključuje izlistavanje zaključanih? To stvarno zamara a na starom softveru nije bilo moguće ugasiti. Jeste, na onom prastarom.
[ Milan Kragujevic @ 16.12.2020. 12:49 ] @
@dusanboss I te kako je realno kuditi ih za softver i za praksu da ostavljaju korisnike na matorim EC2108V5 STB-ovima sa 512MB RAM i užasnim Hisilicon single core MIPS procesorom, a onda im poture novi dizajn interfejsa koji veoma sporo radi.

To što neko ima Q11 ne znači da svako ima Q11.
[ dusanboss @ 20.12.2020. 02:37 ] @
Citat:
agasoft:
Dusanboss kako misliš da menjaš pozicije kanala? Gde se isključuje izlistavanje zaključanih? To stvarno zamara a na starom softveru nije bilo moguće ugasiti. Jeste, na onom prastarom.

Kada udješ u opcije zatim odabareš "moj nalog" pa "podešavanja", to imaš da postavku gde stavljaš odredjenu grupu kanala kao aktivne (neaktivne) kao i da im menjaš mesta.
Mislim da ima ovde na temi link za PDF sa detaljnim uputstvom za novi softver.
[ dusanboss @ 20.12.2020. 02:50 ] @
Citat:
Milan Kragujevic:
@dusanboss I te kako je realno kuditi ih za softver i za praksu da ostavljaju korisnike na matorim EC2108V5 STB-ovima sa 512MB RAM i užasnim Hisilicon single core MIPS procesorom, a onda im poture novi dizajn interfejsa koji veoma sporo radi.

To što neko ima Q11 ne znači da svako ima Q11.


Milane moja kritika se nije odnosila na tvoje komentare već na komentare drugih članova koji su samo kudili bez ikakvog ili jako malo objašnjenja ili temelja.
Naprotiv ti si najviše doprineo ovoj temi i tvoje poruke cenim.

Ok, treba kritikovati softver, ali ti kritka bi trbalo biti zasnovana na nekim realnim osnovama. I ti sam kažeš da je problem sa hradvreom (a to je druga stvar). Evo nakon par dana korišćenja primetim i ja da sporije očitava kada ulazim u podešavanja ili TV vodič. Do duše to nije ništa strašno niti mnogo gore nego što je bilo. Naravno sigurno da bi mi lepo legao taj novi Q11 ako kažeš da bolje radi. Ipak napredak je u svakom slučaju napravljen u poredjnju sa starim softverom.
[ Laza80 @ 21.12.2020. 10:28 ] @
10 dana pokušavao da zamenim uređaj za noviji, nisam uspeo. Vraćanje kanala unazad više od nekoliko emisija je bila nemoguća misija. Potom sam još 10ak dana otkazivao ugovor, jedva uspeo jer mi se nisu javljali posle zahteva.

Prešao na SBB a mobilni prebacujem u vip.

Nekad je mts imao najbolju tehničku podršku koja je probleme rešavala odmah. I ovaj problem je mogao biti rešen. Ali u poslovnici su mi rekli da nema problema da mi zamene stb samo da moram prvo da pozovem kol centar. Pozvao kol centar i razgovarao sa 10 ljudi i ništa se nije desilo osim obećanja da će mi se neko obratiti. Svaki od tih 10 ljudi je iznova rešavao problem tj beležio i prebacivao odgovornost. Da sam tražio dodatni uređaj ili da sam rekao da je ovaj pokvaren možda bi problem i bio rešen, ali neću da radim tuđ posao. Neću da me zezaju za moje pare.
[ Milan Kragujevic @ 21.12.2020. 11:34 ] @
Da, tako to funkcioniše u Telekomu. Blago tebi kad imaš gde da odeš.
[ ademare @ 21.12.2020. 13:47 ] @
Mene su danas opet zvali i nudili " extra povoljno " da uzmem jaci BOX 4 od ovog sto imam a oni ce meni " velikodusno " dati 3 meseca po 1 din .

Au koji bolidi .

Ovamo nude 12 meseci po 1 din , a meni ce da ucine sa 3 meseca ali da uzmem skuplji BOX 4 za jos 1.000 din vise ?

Mozak ne stanuje u Telekomu
[ Laza80 @ 22.12.2020. 10:23 ] @
Citat:
Milan Kragujevic:
@Laza80

Samo da ti dam savet - raskid se ne podnosi preko call centra nego u poslovnici, i to ideš dva puta. Prvi put šalješ "upit/molbu", drugi put kada to Telekom "odobri" odnosiš im opremu.

Ne može pismeno i ne može preko call centra, samo gubiš vreme za džabe.


Ovakve instrukcije su mi dali preko kol centra. Taj upit/molbu su preko kol centra odradili i onda sam samo jednom išao u poslovnicu da im odnesem opremu. Jedino što ću ja platiti tih 10 dana njihovog odobravanja.
[ Milan Kragujevic @ 22.12.2020. 12:00 ] @
Opa, korona pa novi uslovi. Kad sam raskidao ranije, MOLBA se podnosila ISKLJUČIVO u poslovnici, i sastojalo se od toga da dođem, sednem, kažem da hoću da raskinem XYZ ugovor i oni otkucaju servisni zahtev i unesu u sistem i kažu da će me neko pozvati sa skrivenog broja i to je sve. Pa kad se poštom dobije papir odobrenja, onda se pravi raskid sa odobrenjem po servisnom zahtevu XYZ, tj. "korisnik odbio posebne uslove i ne želi da koristi usluge telekoma", i u tom trenutku se vraća oprema. Prvi korak molbe nije mogao online niti mejlom niti telefonom nego morao u poslovnici, da se što više vučem i da se širi korona. E sad izgleda može preko telefona makar taj prvi korak, koji je usmeno bio i u poslovnici, bez ikakvog papira.

Pritom ista procedura i u Beogradu i Požarevcu, ništa se ne prave ludi ovi "naši". Jednostavno je tako.
[ Laza80 @ 22.12.2020. 15:28 ] @
Eto neke koristi i od korone. Besmisleno prave posla sami sebi i stvaraju gužve u poslovnicama tim glupim procedurama.
[ ademare @ 09.03.2021. 14:15 ] @
Uh ovaj Telekom je ZLO !

Naravno mnogi ljudi to vec znaju , znao sam i ja ali to ZLO raste

SBB je posteno napisao u ugovoru najava raskida ugovora 30 dana unapred i nema iznenadjenja !


Ovi lopovi iz MTS-a se nisu toga dosetili i onda ide zavlacenje !

Na svu srecu sam ovde procitao da je procedura promenjena i da treba prvo zvati korisnicki servis ! Inace bih po inerciji isao u poslovnicu .

Posle zvanja KS-a , zvace vas neko sa ponudom ??

Naravno niko ne zove danima !

Posle sam zvao opet KS i kao zvace vas neko ? To su mi rekli i pre 5 dana


I stvarno zove neko posle jos 2 dana sa Skrivenog broja ? Kad sam se javio taj "genije " odmah spustio slusalicu

Hahah Koji LOPOVI !!!
[ calexx @ 09.03.2021. 16:46 ] @
Jel tebi problem što je otkazni rok 30 dana ili što mts to nije napisao (mada znajući njih, verovatno i to postoji negde ali se teško nalazi) ali si ti znao da je tako? Ne verujem da nisi znao.
Skriveni broj se koristi zato što mnogi rade od kuće i za pozive koriste svoje (službene) telefone ali ne žele da ih neko cima kad mu padne na pamet, za tako nešto služe službeni u firmi.

A otkud znaš da su te zvali iz Telekoma ako je bio skriven broj i odmah je prekinuta veza? Možda te kontroliše žena/devojka/nekotreći?
[ ademare @ 09.03.2021. 17:10 ] @
Otkazni rok kod MTS-a nije 30 dana !

Iscitao 2 ugovora nigde se ne pominje 30 dana cak ni u aluzijama . Tipa " upoznat sam sa tajnim MTS pravilnikom "

Inace nema razloga da mi KS ne bi rekao , znate otkazni rok je 30 dana , vec zamajavaju na Dziberske fore . Evo coveku iznad su uradili za 10 dana . Nije 30 .

Sad ne znam koliko ce meni sve zajedno da ispadne , jer se po " proceduri " vraca oprema u poslovnicu , ali to nije kraj , vec onda oni opet nekog obavestavaju , a i on se ceka itd .


Posle spustanja slusalice stigao SMS u roku od 5 sekundi . " Pokusali smo da vas kontaktiramo u vezi ponude ali nismo uspeli ... " Vas MTS ( Lopovski)