Zamalo da odustam od projekta jer sam čitao na netu da su neki uspeli da izgoru izlaze radija prčkajući sa ovim. Reko' neću valjda biti te sreće. Merio sam napone na izlazu između tačaka
RR+ (kao i
RL+) i mase radija i tu dobijam konstantnih
5.8V DC napona sa oba izlaza ka masi. Istih
5.8V DC napona dobijam i između
RR- i
RL- krajeva i mase. Nemam šemu izlaznog stepena ovog radija ali moja laička pretpostavka je da su ovi izlazi simetrični prema masi (što valjda znači da kao izlaze mogu da upotrebim i
RR- i
RL- krajeve ako bih hteo). Meni je bilo interesantno to da između samih
RR+ RR- RL+ i
RL- izlaza ne dobijam uopšte nikakav jednosmerni napon, na unimeru je svo vreme stajala "
0" dok sam pipalicama ispitivao sve kombinacije. Pretpostavio sam da elektroliti za spregu sa slušalicama moraju biti radnog napona od minimalno
16V (prva veća vrednost iznad napona napajanja) možda najbolje
25V u ovom slučaju, ali pošto takve nisam pronašao u delovima koje imam pronađoh samo ove od
1000uF/35V radnog napona. Što se tiče otpornika prvo sam pokušao sa vrednosti od
470 Ohma ali su pravili preveliki otpor pa sam se zadržao na
330 Ohma.
Sklopio sam sve po šemi koju je poslao @Living Light i stavio sve u kutijicu.
Pošto nisam uspeo da pronađem neku od onih četvrtastih kutijica u koje se smeštaju DIY projekti FM špijun-buba (a da ne bih naručivao neku sa oglasa, pošto sam hteo da uložim 0 dinara u ovo) pronašao sam zadovoljavajuću alternativu u vidu okrugle kutijice od tableta. Jes da nije elegantna kao četvrtaste kutije, ali šta je tu je.




Za povezivanje kutijice sa izlazom radija sam iskoristio kineski činč kabl od 4m, koji sam odvojio na stranu kao škart interkonekt kabl (jer nema onu pletenicu mase obavijenu oko srednje žile) ali ne smeta kad su u pitanju izlazni signali, što je bio slučaj ovde.

Čak sam sa jedne strane ostavio činč konektore (bilo mi žao da ih sečem) pa sam zato na samim izlazima radija montirao ženske činč konektore na
RR+ i
RL+ a na masu sam se spojio krokodil štipaljkom na šasiju radija.
I mislio sam da sam tu završio sav posao. Međutim nisam bio zadovoljan zvukom. Basovi su bili perfektni ali što se tiče visokih tonova oni su mi zvučali nekako previše mutno (možda zbog tog otpornika od 330 Ohma vezanog na red). I setih se da pokušam da malo pojačam prisutnost visokih tonova tako što ću spojiti neki blok kondenzator paralelno otporniku koji ide na red sa slušalicama, tako da visoki mogu da "preskoče" prepreku i odu u slušalice.
Eksperimentalno sam utvrdio da najbolje rezultate daje kada sam zalemio kondenzator vrednosti od
200nF. Tek tada je sve zvučalo perfektno (bar onoliko koliko to može da bude mojim ušima od preko 40 leta i na ovim jeftinim Panasonic RP-HT161EK sluškama). Idealno bi bilo da sam imao vrednost kondenzatora od
180nF pošto sam primetio da visoki znaju da budu previše izraženi na muzičkim fajlovima koji su iz vremena "loudness war" ere, dok na muzici iz ranijeg doba i FLAC fajlovima sve zvuči perfektno.
Uglavnom sada je sve sređeno i slušalice perfektno sviraju.