[ TheSpiridon @ 23.06.2022. 17:30 ] @
Bila je vest, da će se kod nas u BGD skupiti svi svetski LGBT članovi, jel dolaze ili je odloženo ili su već bili?
[ Nemanja @ 23.06.2022. 20:08 ] @
Ne, to je bilo u Torinu pre neki mesec.
[ BrutalCoin @ 24.06.2022. 22:26 ] @
Ne znam šta je to LGBT ali ako su to pedderi, lezbbosi, pedofili i slični verovatno su otputovali za Katar.

Naime, FIFA je naredila Kataru da suspenduje sopstvene zakone inače će im oduzeti organizaciju svetskog fudbalskog prvenstva.

Ukoliko je Katar poklekao pod pritiscima onda je jasno gde su se zapucali LGBT.

Kako Katar kažnjava za razvrat i nemoral da ne citiram pronaćićete sami.

[ Nemanja @ 25.06.2022. 07:50 ] @
Ne moras ici ni do Katara, pucao-u-gay-klubu-ubio-dvoje-ranio-19-tocno-ih-je-ciljao
[ BuzzLightyear @ 25.06.2022. 09:01 ] @
Alan Tjuring je bio gej i borio se protiv nacista.

Pravda za gejeve!
[ scoolptor @ 25.06.2022. 09:43 ] @
Citat:
TheSpiridon:
Bila je vest, da će se kod nas u BGD skupiti svi svetski LGBT članovi, jel dolaze ili je odloženo ili su već bili?


Evo, ovde kaze:


Citat:
EuroPride 2022 will take place in Belgrade from September 12th to 18th, 2022.

[ BuzzLightyear @ 25.06.2022. 09:52 ] @
Odlično! Dan programera je 13. septembra, inače državni praznik u Rusiji. Možda bi mogao i ES da se priključi, pa da se organizuje štand za LGBT programere?

https://nationaltoday.com/programmers-day/

P.S.
Jel ima programera na ES-u?
[ SlobaBgd @ 25.06.2022. 13:04 ] @
Ne, samo LGBT!
[ ademare @ 25.06.2022. 15:21 ] @
Uh pa tesko je reci , osim za one koji su se deklarisali sami !

Jedan je ovo T nas dragi @ pisac .

A sta je sa " Irenom " ?

T ili nesto drugo ?

Nekad pise kao musko , a ovamo " Irena"
[ TheSpiridon @ 26.06.2022. 20:32 ] @
Ja sam da izmislimo novog Boga kome ćemo da verujemo. Ceo svet jedna religija.
[ Nemanja @ 26.06.2022. 20:57 ] @
Bil Gejts? Elon Musk?
[ TheSpiridon @ 26.06.2022. 21:00 ] @
Oni nisu Bogovi, oni su SOTONE.
[ scoolptor @ 26.06.2022. 21:11 ] @
Zasto koristis sotonin OS, prijatelju?
[ TheSpiridon @ 26.06.2022. 21:17 ] @
OS nije njihov, samo se na njih vodi firma. OS je proizvod radničke klase.
[ herzog @ 03.07.2022. 11:41 ] @
Ja sam sa vama.
[ Java Beograd @ 03.07.2022. 11:48 ] @
.
[ TheSpiridon @ 03.07.2022. 17:59 ] @
Malo nam je naših pederaša, još sad i stranci. :) Ajde, ajde, izvoltee, izvolte u salonu...
[ Java Beograd @ 03.07.2022. 18:22 ] @
Nije mi samo jasno dal' su ti "turisti" svi pripadnici LGBT ili, ono, posmatrači ?!?
[ TheSpiridon @ 03.07.2022. 19:26 ] @
Nekad smo Zapadni Balkan, nekad Jugoistočna Evropa. E Bože pomozi. Dolaze gejevi i njihovi ljubimci. Mislim da će biti i sado mazo avanturista, sa sve lancima i kučićima :) Ako, ako. Ko ih *ebe.
[ Java Beograd @ 03.07.2022. 20:27 ] @
Citat:
TheSpiridon: Ako, ako. Ko ih *ebe.
Pa oni sami.
[ BuzzLightyear @ 04.07.2022. 06:08 ] @
Hoće li da blokiraju ulice?
Da li dolazi neko iz vrha da ih dočeka?
[ calexx @ 05.07.2022. 00:07 ] @
Trebalo bi da se ulice blokiraju, da se postavi visoka neprovidna ograda ili bar rešetke (kao kad dođu neki navijači) pa neka prošetaju. Inače od tih ponosnih su mi one na L sasvim prihvatljive. Ostali neka idu u diznilend.
[ BuzzLightyear @ 05.07.2022. 09:08 ] @
Ne veruj svemu što vidiš u filmovima. Te sa L izgledaju isto kao oni sa K.
[ calexx @ 05.07.2022. 09:16 ] @
Pa mislim, stav mi je prihvatljiv, nemam ništa protiv toga a izgled je druga strana priče.
[ BrutalCoin @ 05.07.2022. 10:36 ] @
Obzirom da je po "zvaničnim statistikama" Srbija 90-95% duboko pravoslavna do na verski fanatizam
potpuno je nejasno zašto se dozvoljava (kako bi popovi kazali) "razvrat i pogan"?

Gde je to pravoslavlje o kome se toliko govori da stane na put širenju "razvrata i pogani"?

Hoću reći kako to da se šit tako lako lepi za Srbiju
a kad pokušaš nešto smisleno (na primer "kupac je uvek u pravu") ne može ni pancer tenkovima da se probije?

[ Java Beograd @ 05.07.2022. 11:46 ] @
Citat:
calexx:Inače od tih ponosnih su mi one na L sasvim prihvatljive.

Te, na L su prihvatljive samo ako si vizuelnu sliku o njima stek'o na pornjavi. U realnosti ... hm ... mrtva trka sa ostalima. Čak su trandže, garant, lepše.
[ ademare @ 05.07.2022. 13:56 ] @
Sta ne svidja vam se ona Lepotica iz JaRkova ?

Ljubodrag Stojadinovic ju je u jednom od svojih tekstova nazvao " Lepa ikona Vlade "
[ Java Beograd @ 05.07.2022. 15:05 ] @
Ma sviđa nam se, nego se pravimo ...
[ TheSpiridon @ 05.07.2022. 19:51 ] @
Realno, ja nisam za to da šetaju. Ako može nek budu sprovedeni do hipodroma na primer, nek im puste neku muziku i nek se zezaju, ali da paradiraju gradom, jok.
[ BuzzLightyear @ 05.07.2022. 20:19 ] @
Što da ne šetaju? Da ne žuriš možda u pozorište? Šetnja je zdrava. Od šetnje može samo da im bude bolje.
[ Java Beograd @ 06.07.2022. 08:02 ] @
Ja sam protiv blokade ulica, to se zna.

Umesto šetnje glavnim gradskim ulicama (i blokade istih) - ja predlažem Ušće, tamo gde se održava Beer Fest.
Neka vlast napravi ogradu, kao kad je Beer Fest, ništa specijalno.

Neka se peškirići okupe, ljube, pipaju, pevaju, može i neki gej koncert i tako ... Nemam ništa protiv.

Sutra ujutru, komunalci sve lepo počiste, pokupe đubre, prazne flaše i konzerve, upotrebljene kondome i igračke za odrasle.
Bina se razmontira, ograda se razmontira, odnese se sve, i - svima lepo!

Ima li ko bolji predlog?
[ chris6212 @ 06.07.2022. 10:44 ] @
Citat:
BuzzLightyear:
Alan Tjuring je bio gej i borio se protiv nacista.


Ovo je diskutabilno, pitanje je da li je ovo iznudjeno priznanje i da li je on uopšte izvršio samoubistvo posle hemijske kastracije... Čovek koji je dešifrovao Enigmu svakako je bio nacionalni rizik i sve što je usledilo ima tu konotaciju. Ali da ne širimo priču...

I koga briga šta bilo ko radi u 4 zida, njegova stvar. Ali nekakve šetnje i protesti povodom seksualne orijentacije su besmislene.
Koje pravo im se uskraćuje? Da usvajaju decu i da se venčavaju i da na osnovu toga imaju beneficije kao hetero parovi? Svašta...

Ne može manjina diktirati većini, ali judi se prisiljavaju da se bave glupostima kao što je ova, raznim "rialitijima" i sl, umesto sopstvenim životima. A već sutra može doći do globalne nuklearne kataklizme...
[ MajorFatal @ 06.07.2022. 10:51 ] @
Citat:
BuzzLightyear:
Da li dolazi neko iz vrha da ih dočeka?


Mogao bi novi gradonačelnik, ima taj stas za vođu kolone, a karakterom još više odgovara ..

Nego to tek u septembru, a neki članovi se već sad raspituju, ažurnost za svaku pohvalu :)
[ BuzzLightyear @ 06.07.2022. 11:28 ] @
Citat:
chris6212:
Koje pravo im se uskraćuje?


Pravo na blokadu ulica u Beogradu bi trebalo da bude osnovno ljudsko pravo, bez obzira na seksualnu orijentaciju. Blokirali su ulice malinari, policajci, crvene beretke, ekolozi, sindikalci, taksisti, bankari, komunisti, četnici, Rusi, Ukrajinci, natofili... Zašto bi bilo zabranjeno samo LGBTQXY+-... osobama?
[ miki069 @ 06.07.2022. 16:57 ] @
Novi gradonačelnik voli tinejdžere da taslači.

Kada Av, av naredi ima i Profirije da bude u povorci.
[ test1234 @ 07.07.2022. 12:23 ] @
Pa dobro napredovali smo, više niko ne želi da ih ubija, jedino da ih malo ogradimo, može i bodljikava...
[ BuzzLightyear @ 07.07.2022. 12:40 ] @
Mi smo toliko napredni da je predsednica vlade jedna od njih, a ti pričaš o ogradama i bodljikavim žicama! Nisi uopšte napredan.
[ herzog @ 11.08.2022. 17:54 ] @
A tebi ako se ne svidja ovde idi kod homofobnog Putina, jbt Putin !
[ TheSpiridon @ 11.08.2022. 18:03 ] @
Citat:
TheSpiridon:
Realno, ja nisam za to da šetaju. Ako može nek budu sprovedeni do hipodroma na primer, nek im puste neku muziku i nek se zezaju, ali da paradiraju gradom, jok.


Da dodam, spremiti gumene čekiće ili drvene i duboke jame, koje će sami da iskopaju. Jedan udarac u glavu i hop u rupi je, zatrpavaj. Možemo mi to.
[ calexx @ 11.08.2022. 19:37 ] @
Kad smo kod političara, na nekoj paradi koja je održana ovih dana je centralna slika bila kako se pijanista i onaj što je oženio učiteljicu krljaju. Da li su pozvani na ovaj "naš" skup?
[ Bradzorf012 @ 11.08.2022. 20:39 ] @
Šta je to homofobija?
[ miki069 @ 20.08.2022. 23:13 ] @
Potparol od Av-Av je javio da nema ništa od parade.

Dete od Brnabićke je njenoj partnerki napravio brat od Brnabićke. Tako da je brnaba svom "sinu" ustvari tetka.
Kakvi su to bolesnici.
[ ademare @ 20.08.2022. 23:49 ] @
Evo Rezimski Tabloid pise da :

https://objektiv.rs/vest/12280...sti.rs&utm_medium=exchange


Žena oplodila SAMU SEBE i rodila zdravog sina: Sve je koštalo 3.500 dinara


Prvo sto upada u oci je u Engleskoj rado primaju dinare

Iz teksta se moze saznati da se dobije bocica, spric bez igle i test za ovulaciju ! Kad vec primaju dinare realno ne vredi vise od 1.000 din

Posto je veze ne zanimaju Bejli Enis (24) (Izmisljeni Fantom) nasla je sama Donora verovatno preko Googla jer je sastanak u kaficu organizovala preko WhatsApp-a Posle jedne kafice , je znala da je on taj !

Bio je ljubazan, Doneo je svoju donaciju i onda mi pomogao da upotrebim komplet.

I eto po savetu Tabloida , umesto sto drzavica Srbistan baca 1.000-de Eura za vestacku oplodnju , dovoljno je 3.500 dinara , Donor i kafica


A takodje se secamo i tuzne Brnabine price kako je u Londonu od siromastva morala da Odvrce sijalice

Ta stedljivica je prosla mozda i sa manje od 3.500 dinara . Jer samo Renoviranje vile u kojoj zivi je kostalo gradjane Srbije , vise Miloina Eura ! Dok struju placa mesecno vise miliona Dinara ! Skupo to grejanje bazena , ali nista u poredjanju sa Odvrtanjem Londonskih sijalica
[ miki069 @ 21.08.2022. 15:44 ] @
Donor je bio brnabin bata.
Donacija je obavljena bez šprica. S' guza.
[ B3R1 @ 22.08.2022. 10:02 ] @
Citat:
ademare:
Prvo sto upada u oci je u Engleskoj rado primaju dinare :D

To je neka skorasnja moda, da novinari konvertuju sve novcane iznose u dinare, cak i kada pisu o cenama ili platama u drugim zemljama. Evo, pre par dana je bio clanak o cenama hrane i pica u Albaniji, gde se Britanci odusevljavaju koliko je jeftion, pa kaze: pivo 155 dinara. Sta je razlog toj pojavi, nemam pojma, ali mogou da nagadjam. Mozda je izasao neki novi zakon ili propis koji ih obavezuje na tako nesto? Ili je to stari propis koji se sada odjednom sprovodi iz nekog razloga? Ili su skole u Srbiji toliko "napredovale" da ljudima sada sve moras da crtas da bi shvatili ...
[ calexx @ 22.08.2022. 10:22 ] @
Valjda bi bilo bolje da je pisalo da je pivo 155 leka (lekova?) i ti bi odmah znao koliko to košta? Ili da se cena piva u Albaniji izrazi u funtama ili evrima? Kako bi to bilo opisano u Britaniji, cena piva bi bila izražena u lekovima, funtama, dinarima ili evrima?
[ B3R1 @ 22.08.2022. 12:41 ] @
Ranije su novinari uglavnom sve izrazavali u evrima, jer to ljudi ionako cesto koriste za sve i svasta ... konverzija inostranih cena u dinare u novinskim tekstovima je novina. :-) Zato i kazem da je moguce da je to deo nekog propisa koji se sada iz nekog razloga odjednom striktno postuje.
[ 33rf @ 22.08.2022. 14:12 ] @
I u komšiluku je slično :)

Srpkinja na Aljasci prima platu u kunama

https://www.index.hr/magazin/c...li-ima-jedna-caka/2387673.aspx
[ calexx @ 22.08.2022. 16:20 ] @
Naravno da je tako, ne znam da li je gluplje prikazivati u lokalnim valutama ili konvertovati u evre ... možda da se konvertuje u rublje?
[ B3R1 @ 26.08.2022. 10:50 ] @
Za sve drugosoviniste i autosrbijance (ili bese obrnuto) i one sto nas optuzuju za relavi ... revali ... re ... ma poredjenje baba i zaba, bre ... evo jedne zanimljive slicice.

Kazu ljudi slika govori vise nego 1000 reci. Tako da kada vam neko kaze kako su Srbi rasisti - samo im pokazite ovo ... cisto da vide kolike su predrasude drugih naroda u Evropi kada vide ljude drugacije boje kože:



[ Bradzorf012 @ 26.08.2022. 11:22 ] @
Još jedan ćorak u rafalu anglosaksonske kulturne propagande. Znam, ako krenem da obrazlažem, onda će biti kako se mapa odnosi na period od 45-e do 89-e ili će mi se reći da se moji odgovori ne odnose na rasizam ili već neko petnaesto tumačenje. Kako drugačije objasniti činjenicu da Englezi po prikazanoj karti nisu rasisti, a osvojili pola sveta i imali kolonije koliko do juče? Kako objasniti Belgiju i Belgijance koji su u Kongu pobili desetak miliona ljudi, a neke držali i u zoo vrtovima(posle DSR)? Pa eto, oni nemaju predrasude prema ljudima druge boje kože, ali to nema veze sa tim koliko su ih pobili.

Evo, imali smo na onoj drugoj temi polemiku o tumačenju istorije dvadesetog veka. Idući put kada neko kaže kako su Rusi i drugi slovenski narodi najviše stradali u DSR, samo poturiš sliku na kojoj vidiš kako su to najveći rasisti u Evropi. Mamu im hebem rasističku, u pravu je Hitler što ih je ubijao. Jel tako? Tako je.

Šta drugo očekivati od rse-a?

Zašto smo mi zeleni? Mogu samo da nagađam, ali ne bih da idem toliko daleko.

P.S. Glupima nikad dosta.

[Ovu poruku je menjao Bradzorf012 dana 26.08.2022. u 12:35 GMT+1]
[ calexx @ 27.08.2022. 10:46 ] @
Izgleda da smo dobili odgovor na pitanje iz imena teme.
[ B3R1 @ 27.08.2022. 13:13 ] @
Dokoni popovi jarce krstavaju.
[ herzog @ 29.08.2022. 14:01 ] @
Citat:
Bradzorf012:
Šta je to homofobija?


Homofobi su prikriveni gejevi. Što znači da su Srbija i Rusija prepune gejeva.
[ djoka_l @ 29.08.2022. 15:32 ] @
To je osporena psihološka teorija.
Isto kao kada bi reko da su antifašisti prikriveni fašisti. Ili da su religiozni ljudi prikriveni ateisti. Produži niz...
Citat:
A 2013 study did not find any connection between homophobia and attraction to the same sex. Same-sex attraction was related to positive evaluations of gay men and lesbians among female participants
[ SlobaBgd @ 29.08.2022. 16:37 ] @
Ljudi koji svuda vide prikrivene gejeve su... Pogodite šta!
[ BuzzLightyear @ 29.08.2022. 18:59 ] @
Vegeterijanci?
[ SlobaBgd @ 29.08.2022. 20:20 ] @
Može se i tako reći.
[ herzog @ 31.08.2022. 17:14 ] @
Citat:
djoka_l:
To je osporena psihološka teorija.
Isto kao kada bi reko da su antifašisti prikriveni fašisti. Ili da su religiozni ljudi prikriveni ateisti. Produži niz...


Hm..ali LGBTQ se radjaju takvi a ove druge sto spominjes je neko indoktrinisao.
[ calexx @ 31.08.2022. 17:47 ] @
Za ovo o opredeljenju po rođenju nisam siguran. Kako bi odrastao dečak koga kao bebu usvoje (negde je i to normalno) dva geja i oni mu budu primer na koji će da se ugleda? Pa kad mu kažu ... sine, vidi kako onaj čika ima lepo ... dopuniti po želji? Pretpostavljam da neće da mu pokazuju lepe tete i devojčice. Može dete da bude Kinez po rođenju ali ako odraste u recimo Meksiku, govoriće španski a ne kineski i znaće sve o Zapati a ne o Mao Ce Tungu.
[ Mili Nebojsa @ 01.09.2022. 16:43 ] @
Matori, malo si pobrkao loncice...
Kako onda objasnjavas da se dete strejt roditelja i xyz kolena unazad svih koji su bili strejt, pretvori u geja? Magija?
Lupetas isto kao i onaj gej iznad tebe!
[ calexx @ 01.09.2022. 16:53 ] @
Meni kažeš?

Nemam ja nikakvog geja iznad sebe a ni u blizini. ;) Kako objašnjavam? Pa lepo, niko u porodici nije bolovao od srca, a onda dete odraste i postane težak srčani bolesnik. Kako se onda uopšte dete rađa kao gej, nekako bih razumeo da je to nešto nasledno pa nasledi od (jednog od) roditelja gen, ovako se deca rađaju kao tabula rasa i jedino to mogu kasnije da steknu. Magija?

Ili je ovo bilo namenjeno onima koji kažu da se dete takvo rodi?
[ BuzzLightyear @ 01.09.2022. 17:18 ] @
Za sve je kriva nepravilna ishrana. Deca danas od malena piju koka kolu.
[ Mili Nebojsa @ 01.09.2022. 17:20 ] @
Citat:
Kako bi odrastao dečak koga kao bebu usvoje (negde je i to normalno) dva geja i oni mu budu primer na koji će da se ugleda?


Pa ti tvrdis da se dete moze "nauciti"da bude gej!
Kako onda strejt roditelji ne uspeju da nauce dete da ne bude gej, vec voli jedino one istog pola?
Kako onda ne nauce sve gejeve da vise to ne budu?
Zaista mislis da se neko ne rodi i odraste sa osecajem da voli samo i iskljucivo isti pol? Pri tom ne mislim na ove sto se vode time da su trenutno gej opredeljenja jer je to moderno, a sutra vise nece biti to jer eto vise nije u modi.
Izuzetno si smesan, narocito sa izjavama kad sam sebi lupas kontre.
Jako malo ti fali da budes smesan kao bioskop!
[ calexx @ 01.09.2022. 18:34 ] @
Pa kako će da se formira muška beba koja ima gej roditelje, koji stalno objašnjavaju da je to prava stvar, da mora da gleda druge dečake, da mora da bude protiv onih koji to ne vole? Kao što će dete koje odraste u kineskoj porodici iako nije ni rođeno u Kini niti su mu roditelji Kinezi da se oseća kao Kinez, govori kineski i šta već.
Ne mora da znači da će tako da bude ali ima velike šanse. Svakako veće nego dete kod "uobičajenih" roditelja.

Možda bi i uspeli da ih nauče da nisu ovoliko napadni i da na sav glas forsiraju da ih neko mrzi i da svi moraju da ih vole. Ja ih ne volim i mislim da postoji način da se izleče. A ako neće, neka rade šta im se radi ali ne moraju da paradiraju kroz centar.

Meni se cela priča ne sviđa jer priroda jedno govori a ovo je već neprirodno. Koliko vidim, sledeće je da se pedofili smatraju normalnim, pomera se od koliko godina dete nije dete. Pa će malo po malo da se granica spusti dovoljno. Ne znam da li su sledeći nekrofili ili oni sa ovcama i kozama.
Da prihvatimo različitost?

E da, ne volim ih, ne volim ni priče o njima pa se isključujem, vi koji ih volite iz raznih razloga nastavite druženje, možda nešto bude od toga.
[ djura63 @ 01.09.2022. 21:04 ] @
https://www.blic.rs/vesti/svet...dofil-a-onda-je-ubijen/k27nxj7
[ djura63 @ 01.09.2022. 21:37 ] @
sa parade

[Ovu poruku je menjao djura63 dana 01.09.2022. u 23:21 GMT+1]
[ kosmopolita @ 02.09.2022. 08:30 ] @
Vucicu su vikali i vicu da je pe*er i to je jos uvek uvreda?
Ako bi vikali da je gej to onda ne bi bila uvreda?
Po novom pe*er vise nije uvreda nego "samo" nekorektno obracanje?

Naravno ovo su pitanja u vezi promena po tim pitanjima a ne za one kojima sve ostaje po starom.

Zvezdice su obavezne jer ne prima tu rec.
[ B3R1 @ 02.09.2022. 09:46 ] @
Citat:
calexx:Meni se cela priča ne sviđa jer priroda jedno govori a ovo je već neprirodno. Koliko vidim, sledeće je da se pedofili smatraju normalnim, pomera se od koliko godina dete nije dete. Pa će malo po malo da se granica spusti dovoljno. Ne znam da li su sledeći nekrofili ili oni sa ovcama i kozama.

Nisi pogodio. Zapravo, totalno si promasio.

Sledece je nesto sasvim drugacije i zove se neuro-euro ... ne, pardon, to je Rambo Amadeus ... ne! Nego neurodivergencija i da se po zapadnim firmama sve cesce govori o socijalno-radnoj inkluziji neurodivergentnih ljudi i njihovoj normalnoj integraciji u radne procese. U prevodu: poslodavci se ohrabruju da zaposle takve.

Sve to je, naravno, pocelo kao lepa ideja, da se ljudima koji pate od ADHD, autizma, disleksije i slicnih stvari umesto obavezne terapije ponudi da ih, eto, prihvatamo takve kakve jesu i da leka nema. I da im se daju sanse da zavrse skolu (ako mogu) da rade (gde mogu i koliko mogu) itd. Recimo, disleksicni mogu da budu dobri programeri (poznajem jednog takvog). Autisticni su dobre knjigovodje. ADHD-deca su veoma kreativna (a ne nevaljala kojoj su potrebne batine da se smiri). I tako dalje.

Ok, jeste lepo. Mada da li za neke od njih zaista nema leka - ne znam ... Ima ovde IT-evaca koji se razumeju i u pecenje rakije, gajenje pcela, antene, keramiku, stolariju, sve zive i mrtve programske jezike, matematiku, fiziku, hemiju, biologiju ... pa sto da ne i medEcinu?

E sad, prica se siri i dalje i u tu "neuro-euro" korpicu polako pocinju da se svrstavaju i oni sa raznim F-dijagnozama (OCD, bipolarni poremecaj, borderline ...), a za sve te boljke, koliko me pamcenje sluzi, postoji odgovarajuca strucna terapija. Ali neeee, taman posla ... necemo sada vise da cimamo te ljude da idu na terapiju. Nego cemo ih, eto, tolerisati i prihvatiti takve kakvi jesu. E tu stvari vec pocinju da mi zesce idu na ganglije, jer smatram da se time pravi dvostruka medvedja usluga. Prvo tim ljudima, jer bez terapije mnoge mentalne bolesti mogu da uznapreduju ka gorim formama. Koliko se ja ovako laicki razumem u to. I drugo, ljudima u njihovom okruzenju, koji ce takve morati da ih trpe.

Ukratko - ako neko prica sam sa sobom, on nije lud, a ne zida ni kucu. On je NEURODIVERGENTAN (bre!). :-)))

A mozda je samo resio da se isprica s pametnim ljudima. :-)))

I sta je sledece? Sledece je da ce se u tu istu neuro-euro korpicu svrstati i oni sa tezim F-oznakama, pa ces jednog dana biti ucenjen, kao gazda svoje firme, da nekom ludaku das odgovoran posao, zbog nekog zakona o toleranciji neurodivergentnih ljudi. Doci cemo i dotle da takvi mogu da postanu i nocni cuvari, lovocuvari, policajci, vojnici itd. i da dobiju pravo da nose oruzje. Jer ako mu oduzmes pravo da nosi oruzje ti si netolerantan prema njegovoj neurodivergenciji, sram te bilo. Karikiram, naravno ... ali nije daleko od istine.

Ustvari, kad malo bolje razmislim to se u Srbiji vec desava. Pre 50 godina, u vreme one drzave koja vise ne postoji (da je ne pominjem) kada bi se na ulici desilo nesto poput ovoga na snimku nize, ljudi bi zvali narodnu miliciju, a takvi bi zavrsili odmah u Lazi. Danas? Pa eto, postadosmo neuro-euro-tolerantni. Ovo lepo prikazati onim EU-poslanicima koji nam lupaju packe. Mi smo implementirali neuro-euro-toleranciju, bre !!!





[Ovu poruku je menjao B3R1 dana 02.09.2022. u 10:57 GMT+1]
[ djoka_l @ 02.09.2022. 10:01 ] @
Citat:
calexx:
Pa kako će da se formira muška beba koja ima gej roditelje, koji stalno objašnjavaju da je to prava stvar, da mora da gleda druge dečake, da mora da bude protiv onih koji to ne vole? Kao što će dete koje odraste u kineskoj porodici iako nije ni rođeno u Kini niti su mu roditelji Kinezi da se oseća kao Kinez, govori kineski i šta već.


Dosaadašnja istraživanja nisu pokazala da se homoseksualne sklonosti "uče" u socijalnoj interakciji.
Možeš sebi da postaviš pitanje - kako dete čiji roditelji vole da jedu pihtije, nikada ne zavoli pihtije (ili jagnjetinu, senf, šta god).

Pretpostavlja se da se homoseksualne sklonosti formiraju genetski, mada nije jasno koji su to geni. Pronađena je korelacija sa nekoliko gena na X hromozomu koji mogu biti odgovorni.
Takođe, postoji velika verovatnoća da postoji hormonalni uticaj, kako u toku trudnoće majke, tako i u kasnijem razvoju deteta da ispolji homoseksualnost.

Ono što je jasno da homoseksualnost nije "izbor" nego nešto što je stečeno.
Homoseksualnost postoji i među životinjama.

Pretpostavka je, da ako je homoseksualnost stečena genetski, razlog za njeno postojanje kod životinja koje žive u socijalnim grupama je zato što je korisna u socijalnom kontektstu.
Homoseksualne jedinke u socijalnoj grupi ne predstavljaju konkurenciju dominantnim jedinkama koje se razmnožavaju, a koriste grupi u smislu brige o mladuncima, lovu, kao i u drugim aktivnostima.
[ calexx @ 02.09.2022. 13:01 ] @
Citat:
B3R1:Nisi pogodio. Zapravo, totalno si promasio.
Pa ne znam, sećam se da je pre neku godinu bilo priče o smanjivanju godina sa kojima je dete dete a ne odrasla osoba. Nisam zapamtio, da li je bilo sa 16 na 14 ili sa 14 na 12, tek, ako se dobro sećam, u Francuskoj je to pokrenuto a može da bude samo pokušaj legalizacije pedofila. Posle budući predsednici mogu da se žene i učenicama a ne samo učiteljicama.
Mada ima i toga, mogu i pedofile da proglase neurodivergentnim i da to što vole da rade nije prekršaj nego eto, drugačiji su. Za ovce i koze ne znam, ne znam ni da li zakon zabranjuje tako nešto ali zašto da ne, neko je neurodivergentan.

Što se pihtija tiče, ja to nikad nisam jeo, moji jesu ali me nikada nisu terali. Suprotno, mogu da pretpostavim da vegani ne bi svojoj deci davali tako nešto nego bi im davali travu da pas... jedu. Jer ... ako oni misle da je nešto dobro, onda je red da i decu tome nauče a ne da im daju nešto što smatraju nezdravim.

Ode ovo daleko od ponosnih.
[ BuzzLightyear @ 02.09.2022. 13:19 ] @
Što se tiče ovaca i koza, volim mladu jagnjetinu, mada ni jaretinu ne odbijam.
[ BrutalCoin @ 02.09.2022. 13:33 ] @
Meanwhile, Kju-Kluks klan radi prekovremeno.

Citat:
B3R1

Sledece je nesto sasvim drugacije i zove se neuro-euro ... ne, pardon, to je Rambo Amadeus ... ne! Nego neurodivergencija i da se po zapadnim firmama sve cesce govori o socijalno-radnoj inkluziji neurodivergentnih ljudi i njihovoj normalnoj integraciji u radne procese. U prevodu: poslodavci se ohrabruju da zaposle takve.

Hm, da, tako sam i pomislio - ne laje kera sela radi nego sebe radi.
U čemu je poenta?
Američko-evropski naci lobi traži nove izvore zarade. I u tom smislu dizajniraju strategiju i profil ofanzive za naredni period.

Prvo na sopstvenom primeru (na kašikicu) pokažu kako je zapošljavanje neurodivergentnih kulll!
I onda vrše pritiske, pretnje i ucene na svoje satelite.
Kad sateliti pokleknu i u svoje zakone ugrade obevezu zapošljavanja neurodivergentnih Amerikanci su postigli svoj cilj.
Ali taj cilj je je samo prc jer tu se ne staje.
Novi cilj se tada pomera i reka neurodivergentnih se filtrira u satelitske teritorije.
Na zapad će umesto neurodivregentni biti zapošljavani isključivo top-mensa populacija.

Dobro, znate da sam protiv "američkih vrednosti" što znači neurodivergentan.
Pa ako bi da kritikujete navedite konkurs za posao na "demokratskom" zapadu u kome traže neurodivergentne kadrove iz Srbije.
Pre će biti da traže marvu (ali ne običnu nego marvu sa IQ > 150) koja će da rinta 16 sati dnevno za dve tepsije bureka (jer jednu tepsiju mogu da dobiju u Srbiji).
A toliko da im rintaju neće moći neurodivergentni.
Dakle sve je demokratski u sistem infiltriranom "odlivu mozgova".
Eto šta je cilj "brige" za neurodivergentne.

Na taj način se uvodi komunizam ali se ne naziva komunizam nego "prajd".
Ma dorbo, komunizam je uništen ali zašto Amerikanci sada insistiraju na komunističkoj ideji "svakom prema potrebama - svako preme svojim sposobnostima"?

Ali čekaj, nije prajd komunizam nego asimetrični komunizam.

Privilegovani organizatori prajda (naci Amerika) će ostati kapitalisti čije će se bogatsvo uvećati. A komunizam zajedno sa svojom neurodivergentnom (poreklom iz Amerike i "ujedinjene Evrope") populacijom će svaliti na trošak satelitskih teritorija (uključujući naravno i Srbiju).
Sve to prostim sistemom i politikom zapošljavanja u kojoj će bogati na primer kupovati najbolje fudbalere a satelitima će ostati neurodivergentni.

U tom smislu treba i posmatrati kontinuirane pritiske koje naci Evropa i naci Amerika survavaju na Srbiju da bi se prajd ipak održao.
Šta je sledeće ako se prajd ne održi u Srbiji? Sankcije? Bombardovanje?


[ djura63 @ 02.09.2022. 13:55 ] @
Citat:
calexx:
Citat:
Pa ne znam, može da bude samo pokušaj legalizacije pedofila. Posle budući predsednici mogu da se žene i učenicama a ne samo učiteljicama.
.

U pravu si, dokaz je ovaj sadasnji predsednik-pedofil, a uz to i ratni zlocinac
https://www.blic.rs/vesti/svet...dofil-a-onda-je-ubijen/k27nxj7
[ BrutalCoin @ 02.09.2022. 14:11 ] @
Šta ćeš? Istu vest da kačiš dok svi ne počnu da ljube decu u stomak
ili dok svi ne postanu pedderi?

Dok se ne odlučiš pročitaj šta ću da napišem:

Razlika izmedju nacista i poljupac u stomak je u sledećem:
Nacisti od pedderizma prave biznis.
Nacisti pedderizam nameću kao obavezu.
Nqacističke ideje pedderizma su arhetip za bogaćenje, pogodi koga? Pa nacista naravno.
Nacisti će da ispiraju mozak kompletnoj populaciji da bi nametnuli svoje vrednosti tačnije mehanizme za preliv kapitala u nacističke ruke.

Zbog tih mehanizama kojima se kapital preliva nacistima ja njihov sistem nazivam "asimetrični komunizam".


Nasuprot tome ti pišeš o izolovanom incidentu koji niti je veličao pedofiliju niti je pozivao na pedderizam.
Niti se taj slučaj izrodio u pritiske na druge države radi oplodnje kapitala.

Kapiraš u čemu je razlika?


[ calexx @ 02.09.2022. 16:04 ] @
Ma nema veze šta je uradio, jesu li onom našem oduzeli decu jer je slikao svoje gole bebe dok su ih kupali? Neka strankinja ostavila kolica sa detetom ispred samuosluge da utrči i kupi cigare, prijavili je i nisam siguran da li je uspela da zadrži dete. Možda njihova psiha kaže da ko ljubi decu u stomak, taj je pedofil, ko pomiluje dete, isto je pedofil ... prema sebi procenjuju. Kod nas neće niko da ti ukrade dete (osim ako ne naiđe neki stranac sa zapada) ali oni moraju da misle na svoj način. Razumem ih, nije im lako.
[ djura63 @ 02.09.2022. 21:03 ] @
Ko ljubi dete po stomaku na nacin na koji to radi taj ratni zlocinac, jeste PEDOFIL
Biti pripadnik LGBT je stvar izbora dve odrasle osobe, a biti pedofil kao taj botoksirani kepec je krivicno delo
kao sto je kriv. delo i ubijanje Rusa po Moskvi koji se protive tom krvoloku


[Ovu poruku je menjao djura63 dana 02.09.2022. u 22:14 GMT+1]
Ubio je vise Rusa nego sto ih je poginulo u Ukrajini

[Ovu poruku je menjao djura63 dana 02.09.2022. u 22:16 GMT+1]
[ djura63 @ 02.09.2022. 21:51 ] @
Citat:
BrutalCoin:
Razlika izmedju nacista i poljupac u stomak je u sledećem:
Nacisti od pedderizma prave biznis.
Nacisti pedderizam nameću kao obavezu.
Nqacističke ideje pedderizma su arhetip za bogaćenje, pogodi koga? Pa nacista naravno.
Nacisti će da ispiraju mozak kompletnoj populaciji da bi nametnuli svoje vrednosti tačnije mehanizme za preliv kapitala u nacističke ruke.
Kapiraš u čemu je razlika?

Ne kapiram, zato sto nisi naveo nijednu razliku
Od 10 najbogatijih Amerikanaca, 9 su inovatori, a od 10 najbogatijih Rusa svi su povezani sa drzavnim (propalim) komp. ili su bili nekakvi gubernatori ili bliski tom kepecu
Dakle, takvi su opljackali Rusiju i za njom ostavili pustos i bedu. Mozes misliti koliko se tek on obogatio kad je njima omogucio takvu pljacku
[ Bradzorf012 @ 02.09.2022. 22:38 ] @
Nastavi, baš je zanimljivo.
[ MajorFatal @ 02.09.2022. 23:02 ] @
Ja se još čudio da je tema otvorena mesecima ranije pre događaja, nekad sam baš naivan, vidiš ti da ima mesta itekako za razgovor, kao i za dramu, te otkazano, te neotkazano, sa sve pominjanjem Kosova .. :)

Citat:
calexx:
Pa kako će da se formira muška beba koja ima gej roditelje, koji stalno objašnjavaju da je to prava stvar, da mora da gleda druge dečake, da mora da bude protiv onih koji to ne vole?


Škakljiva tema, pa ljudi malo zapliću jezikom kad hoće nešto da kažu, beba se rađa, a ne "formira", formira se ličnost kasnije, ako si to hteo da kažeš, takođe uspeo si da bebi odrediš pol "muška" ali ne i gej roditeljima, pošto gej roditelji mogu biti i dve lezbače što bi rekao naš narod, ali sve u svemu i za divno čudo, ipak je jasno šta si hteo da kažeš, i za divno čudo donekle se slažem. Da li da obradiš i ostale škakljive varijante, muška beba kod para lezbača, i ženska kod dvojice gejeva, itd .. ?

Citat:
Ja ih ne volim i mislim da postoji način da se izleče. A ako neće, neka rade šta im se radi ali ne moraju da paradiraju kroz centar.


Ja ne volim političare i medijske radnike i mislim da postoji način da se izleče, što je u njihovom slučaju i potrebno jer umeju da budu opasni po okolinu, a ako neće, neka rade šta im se radi, ali da ne paradiraju preko mog televizora, etar je moj koliko i njihov.

Citat:
Meni se cela priča ne sviđa jer priroda jedno govori a ovo je već neprirodno. Koliko vidim, sledeće je da se pedofili smatraju normalnim,


Tjah, ako su ljudi od prirode onda je i to što rade manje više prirodno, sa druge strane normalno i prirodno nisu sinomimi, ali i normalno i nenormalno su od onih reči sa čudnim definicijama, možda stvarno bolje koristiti društveno prihvatljivo i slično .. Pogledaj samo one normalne što im se probudio normalni patriotski poriv se igraju rata oko nuklearne elektrane, maltene građanskog koliko problema sa identitetom, i normalne medije sa obe strane koji su zabranu slobode reči shvatili kao nešto normalno, i prelazak na propaganda level poželjno.

Citat:
djoka_l:
Dosaadašnja istraživanja nisu pokazala da se homoseksualne sklonosti "uče" u socijalnoj interakciji.


Ko što rekoh, škakljiva tema pa ljudi zapliću jezikom, dosaaadašnja ipak izgleda jesu, bar na osnovu nekih anketa nad decom koja su odrastala u takvim "porodicama" i onim drugim, oko 15 do 20% više što pomirljivijeg stava prema pojavi, što spremnosti za probe i eksperimente, sad samo kako su koncipirana pitanja, i da li ćeš tu razliku da tumačiš kao višak tolerancije (kao nešto dobro), ili višak indokrinacije (kao nešto na primer loše) .. ma društvene nauke, ni kraja ni konca .. :)

Citat:
Pretpostavlja se da se homoseksualne sklonosti formiraju genetski, mada nije jasno koji su to geni.

Ono što je jasno da homoseksualnost nije "izbor" nego nešto što je stečeno.


Zanimljivi su ti nejasni i jasni delovi, ali meni nije jasna tvoja rečenica, ako je nešto stečeno (ponašanje) onda je u pitanju bio izbor, bar u meri u kojoj je vaspitanje ili indokrinacija dozvolila, drugačije je kod nasleđenih osobina (dakle ne stečenih) u tom slučaju osoba nema izbor, već je nasledila šta je nasledila ..

Citat:
Homoseksualnost postoji i među životinjama.


Takva ne, bar nismo videli par vukova kako paradira sa par vučica naporedo.

Citat:
Pretpostavka je, da ako je homoseksualnost stečena genetski,


Opet, nešto je ili nasleđeno genetski, ili stečeno učenjem, vaspitanjem, indokrinacijom, odrastanjem, od mame i tate, škole, ulice ... ne može biti "stečeno genetski", ili misliš da je homoseksualizam evolutivni pomak, pa ga stekli u toku evolucije i ušlo u genetski kod? Pa kako? Aj gejevi hoće da usvoje dete, al dva jelena ne mogu, nemaju mleka naime. Sve i da uspeju, kako se gen prenosi ako ne sretnu košutu? :)
[ BrutalCoin @ 02.09.2022. 23:28 ] @
Citat:
djura63

Od 10 najbogatijih Amerikanaca, 9 su inovatori

Pišeš o pedderima ili si se dao u off-topic?

Ovaj, ako već o 10 najbogatijih amerikanaca:
9 su zločinci koji su se vazdigli oružanim pljačkanjem Amerike, Afrike, Azije, Australije ...

A onaj 10-ti je statistička greška.
[ MajorFatal @ 02.09.2022. 23:39 ] @
Citat:
B3R1:
Nego neurodivergencija i da se po zapadnim firmama sve cesce govori o socijalno-radnoj inkluziji neurodivergentnih ljudi i njihovoj normalnoj integraciji u radne procese. U prevodu: poslodavci se ohrabruju da zaposle takve.


A šta bi ti sa "takvima"? Da sede kući, ili u neku lepu instituciju sa rešetkama?

Citat:
Sve to je, naravno, pocelo kao lepa ideja, da se ljudima koji pate od ADHD, autizma, disleksije i slicnih stvari umesto obavezne terapije ponudi da ih, eto, prihvatamo takve kakve jesu i da leka nema.


A koji su tvoji čuveni lekovi protiv disleksije i autizma?

I gde si u tekstu koji si linkovao pročitao da je predlog da se umesto obavezne terapije nudi posao kao zamena za terapiju? Da želiš (pazi želiš, ne moraš) da zaposliš takvu osobu, zar ne bi voleo da pije svoju terapiju redovno, i tako svoju bolest drži pod kontrolom?

Citat:
Ok, jeste lepo. Mada da li za neke od njih zaista nema leka - ne znam ...


Za sada od disleksije i autizma nema leka, ovima adhd valjda daju lekove za smirenje, mada na njihovom mestu ja bih razmislio dvaput, možda za takve malo povećati časove sporta, a smanjiti matematike i jezika, ako ih već krasi rasuta pažnja, i imaju višak energije. Ču nemirno dete, pa za dete se podrazumeva da je nemirno manje ili više .. Ako leče takve onda bi trebalo da leče i tunjavu decu, jer mogu da izrastu u šta znam .. predsednika republike, nego tunjava ne smetaju toliko, zapravo mirno sede de ih posadiš ..

Citat:
E sad, prica se siri i dalje i u tu "neuro-euro" korpicu polako pocinju da se svrstavaju i oni sa raznim F-dijagnozama (OCD, bipolarni poremecaj, borderline ...), a za sve te boljke, koliko me pamcenje sluzi, postoji odgovarajuca strucna terapija. Ali neeee, taman posla ... necemo sada vise da cimamo te ljude da idu na terapiju. Nego cemo ih, eto, tolerisati i prihvatiti takve kakvi jesu. E tu stvari vec pocinju da mi zesce idu na ganglije, jer smatram da se time pravi dvostruka medvedja usluga. Prvo tim ljudima, jer bez terapije mnoge mentalne bolesti mogu da uznapreduju ka gorim formama. Koliko se ja ovako laicki razumem u to. I drugo, ljudima u njihovom okruzenju, koji ce takve morati da ih trpe.


Je l možeš da citiraš taj deo gde se kaže da se preporučuje da prestanu da piju terapiju, i umesto toga zaposle? Mislim da si pogrešno razumeo, da moraju da nastave da piju propisanu terapiju, ali da se ljudi ohrabruju da ih zaposle, jer kao što prestanak pijenja terapije može da dovede do eskalacije bolesti, isto tako mogu i jad, beda, nemaština, čamotinja, nemogćnost zaposlenja, i interakcije sa drugim ljudima ..
Takođe moram da ti skrenem pažnju da ne "trpe" svi ljudi takve osobe, nego neki žele i da pomognu. Neko je otišao u holandiju u potrazi za udobnim životom, a neko na Laos da leči malariju, živi neudobnim životom, ali radi ono što voli .. slučajeve malarije on ne "trpi" nego ih sažaljeva i želi da pomogne.

Citat:
A mozda je samo resio da se isprica s pametnim ljudima. :-)))


Ne do bog da naleti na tebe ..

Citat:
I sta je sledece? Sledece je da ce se u tu istu neuro-euro korpicu svrstati i oni sa tezim F-oznakama, pa ces jednog dana biti ucenjen, kao gazda svoje firme, da nekom ludaku das odgovoran posao, zbog nekog zakona o toleranciji neurodivergentnih ljudi. Doci cemo i dotle da takvi mogu da postanu i nocni cuvari, lovocuvari, policajci, vojnici itd. i da dobiju pravo da nose oruzje. Jer ako mu oduzmes pravo da nosi oruzje ti si netolerantan prema njegovoj neurodivergenciji, sram te bilo. Karikiram, naravno ... ali nije daleko od istine.


Ako ludaku daš odgovoran posao onda si ti zreo za dijagnozu, a što ne bi nosili oružje, ako je ispražnjeno od projektila, ili sa zalivenom cevi? Pa putin, lavrov, zelenski i bajden su viđeni da im se ne daje ništa sa bojevom municijom ni blizu da budu, a zamisli naš ministar vojno milicijsko šibicarski ..

Citat:
Ustvari, kad malo bolje razmislim to se u Srbiji vec desava. Pre 50 godina, u vreme one drzave koja vise ne postoji (da je ne pominjem) kada bi se na ulici desilo nesto poput ovoga na snimku nize, ljudi bi zvali narodnu miliciju, a takvi bi zavrsili odmah u Lazi.


Pre 50, eh pre 50 godina .. ljudi su kao zombiji išli na posao i sa posla i takvi ekscesi nisu bili mogući. Zvala se Zombislavija kad baš pitaš :)

Citat:
Mi smo implementirali neuro-euro-toleranciju, bre !!!


Naravno da jesmo, čak i spc prilično tradicionalno nastrojena institucija, one što pričaju sami sa sobom na ulici naziva "jurodivima", nešto kao na direktnoj liniji sa bogom, posebna vrsta svetaca, u smislu da ih ljudi ne maltretiraju ako već ne mogu da im pomognu ..
[ calexx @ 03.09.2022. 09:18 ] @
Citat:
MajorFatal: Škakljiva tema, pa ljudi malo zapliću jezikom kad hoće nešto da kažu, beba se rađa, a ne "formira", formira se ličnost kasnije, ako si to hteo da kažeš, takođe uspeo si da bebi odrediš pol "muška" ali ne i gej roditeljima, pošto gej roditelji mogu biti i dve lezbače što bi rekao naš narod, ali sve u svemu i za divno čudo, ipak je jasno šta si hteo da kažeš, i za divno čudo donekle se slažem. Da li da obradiš i ostale škakljive varijante, muška beba kod para lezbača, i ženska kod dvojice gejeva, itd .. ?
Ne zaplićem, bio sam ubeđen (i još uvek jesam) da je gej "lepši" naziv* za pedere a ne za LGBTIQA+ ili koja će već slova da budu dodata. Naravno da ne mislim da će neko da formira bebu načinom života nego će da formira njenu ličnost, nema potrebe da izvrćeš samo da bi bar u nečemu bio protiv mog mišljenja, svejedno što mislim da se potpuno slažeš sa njim. ;)
Ne znam kako da obradim druge varijacije, ne znam da li ovakve osobe imaju sklonost prema deci kao što je uobičajeno, da očevi očekuju i vole sinove koji će da im budu naslednici. Nekako mislim da neko ko ne voli suprotan pol može manje da voli i decu suprotnog pola. Pisao sam da su mi L u skraćenici manje negativne pa takođe mislim da bi recimo dve mame sa ćerkom bile manji problem nego dve tate (dva tate? ili najbolje dve tete) sa sinom. Mada je i ovo relazivan izraz, vidim da zapad planira da izbaci takve izraze i uvede dva roditelja umesto mama i tata.

Citat:
*G – gej – uglavnom se odnosi na osobe muškog pola/roda i označava emocionalnu i/ili fizičku privlačnost prema osobama istog pola/roda. Međutim, termin gej predstavlja i ceo identitet izgrađen na istopolnoj orijentaciji osobe muškog pola i/ili roda.
Citat:
MajorFatal: Pre 50, eh pre 50 godina .. ljudi su kao zombiji išli na posao i sa posla i takvi ekscesi nisu bili mogući. Zvala se Zombislavija kad baš pitaš :)
Da, ti zombiji su ustajali ujutru za posao, dolazili kući u rano popodne, jer je tada radno vreme bilo osam a ne 12 sati dnevno kao što je često danas, taman da malo odmore pa da prošetaju ili odu u restoran ili na utakmicu. Žene bi kuvale ručak za sutra a mužkarci čitali novine i gledali utakmice. Nekada se krajem zime tražilo mesto za sledeće zimovanje a krajem leta za sledeće letovanje, godišnji odmori su bili plaćeni (uz obavezan regres) što se i danas tu i tamo, ali retko, zadržalo. U državnim firmama. Pomenuti ekscesi su bili mogući, uz punu osudu svih i primerenu kaznu. To su retko radile poznate face jer bi im pokvarilo imidž koji se tada nije gradio na zlu i izopačenosti kao danas.

Ma strašno vreme, kad se setim da su nas roditelji vodili na more minimum 20 dana, taman da se i oni odmore od zombiranja, svaki radni dan po samo osam sati na poslu, prave lenčuge.
[ MajorFatal @ 03.09.2022. 10:22 ] @
Ma gej jeste to što pišeš, ali mislim da se "gej roditelji" koristi za obe wanna be varijante, jer do sad nisam čuo lbgt roditelji, ili bi da obrađuješ i varijante kad je jedan roditelj jedno slovo, a drugi drugo od preostala tri, mslm tranđa koji se predstavlja kao tata, ili kako?

Citat:
calexx: Pisao sam da su mi L u skraćenici manje negativne pa takođe mislim da bi recimo dve mame sa ćerkom bile manji problem nego dve tate (dva tate? ili najbolje dve tete) sa sinom.




Ovo ti manje negativno? C, c, c, calexx :) Nisu te izgleda dovoljno vodili na letovanje
[ calexx @ 03.09.2022. 11:24 ] @
Slabo se razumem u termine, ne znam da li je usvojen ili prihvaćen taj naziv, moguće je, pa neka onaj ko je bolje upućen razjasni.

Nisam napisao da je pozitivno nego manje negativno, što znači da pretpostavljam da postoje varijante gde mi dve L lepo izgledaju. U G varijanti (pa i ostalim) ne postoje, ne znam da li su mi smešniji oni koji se oblače kao mačo muškarci ili kao tetke. Šta da radim kad mi se muški nikada nisu sviđali, kako god da se osećaju. ;)

Nego razmišljam, sada mnoge psovke mogu da izgube smisao. ;)
[ kosmopolita @ 03.09.2022. 12:23 ] @
Recimo "Jedem ti meter" a dete ima dve tate.

Kao da se to ikad odnosilo bas na meter.

Meni je neki lik stalno govorio da mu ne psujem mater.
Ja ga gledam i nije mi jasno kad sam to uradio.
Posto nisam znao sta sam rekao, a nije hteo da mi kaze, ni danas ne znam sta je to moglo biti.

Inace mater mu nisam poznavao i da jesam mozda je nikad ne bi pominjao.
Disklajmer:
Ovde ne mislim da je imao dve tate nego da mu je mater mozda bila ruzna.
Da je bila ruzna i da sam ja to znao verovatno je ne bi ni "nesvesno" pominjao.
[ BuzzLightyear @ 03.09.2022. 12:30 ] @
Citat:
kosmopolita: Posto nisam znao sta sam rekao, a nije hteo da mi kaze, ni danas ne znam sta je to moglo biti.


Nije ni čudo kad pišeš ovako nepovezano.
Da li je iko razumeo šta je kosmopolita hteo da kaže u prethodnoj objavi?
[ calexx @ 03.09.2022. 12:53 ] @
Citat:
kosmopolita:Recimo "Jedem ti meter" a dete ima dve tate.
Mislio sam na neke druge nevezane za bračne varijante, tipa ... bem te u pedu a taj neko kaže ... može, kao u reklami za onu banku. Ni sa napušavaenjem se ne smeš igrati, napušiš nekoga a on kaže ... možeee. I šta onda??

Ni ja nisam voleo kada mi psuju majku, ako je to neko žensko reklo, predložio bih da mi ne dira majku nego može mene da ... onodi.
[ kosmopolita @ 03.09.2022. 13:31 ] @
Citat:
BuzzLightyear:
Citat:
kosmopolita: Posto nisam znao sta sam rekao, a nije hteo da mi kaze, ni danas ne znam sta je to moglo biti.


Nije ni čudo kad pišeš ovako nepovezano.
Da li je iko razumeo šta je kosmopolita hteo da kaže u prethodnoj objavi?


Ovo je MadZone, u prevodu zona ludila ili luda zona a ti ocekujes nesto povezao?
[ djura63 @ 03.09.2022. 13:41 ] @
Citat:
BrutalCoin:
Ovaj, ako već o 10 najbogatijih amerikanaca:
9 su zločinci koji su se vazdigli oružanim pljačkanjem Amerike, Afrike, Azije, Australije ...

A onaj 10-ti je statistička greška.

Gejts, recimo?! Jedino ti je vazno da se ne kaze da su putin i sav olos oko njega ubice i razbojnici, koji pre svega ubijaju i pljackaju Ruse i Rusiju. juce je ubijen jos jedan u Moskvi a hiljade ih trune u njegovim tamnicama
[ BuzzLightyear @ 03.09.2022. 16:17 ] @
Gde nađe Gejtsa, on je oličenje monopoliste koji se probio zahvaljujući manipulacijama i porodičnim vezama. Na primer Gari Kildal je bio inovator. Gejts je prodao klon njegovog CP/M-a i obogatio se.
Evo šta je Gari rekao o Gejtsu:

[ BrutalCoin @ 03.09.2022. 16:58 ] @
Citat:
djura63

Gejts, recimo?

Pa baš Gejts, recimo.

Prvo, živi na teritorijama koje su opljačkane od starosedeoca a starosedeoci poklani.

Čisto softverski - Microsof proizvodi trening simulatore za dronove.
I dok se Bil Gejts enormno bogati zahvaljujući njegovom softveru ginu žena i deca širom sveta.

Lagodno, zar ne?

Tajne projekte sa US Military to samo oni znaju.



PS. eh, ovaj:
Citat:
Nasa: Artemis Moon rocket second launch attempt called off

By Jonathan Amos
BBC Science Correspondent, Cape Canaveral

Published
22 minutes ago

Pre pola sata sam video snimak u kome se Artemis pušio.
Odnekud mu curio gas.
Ali, pomislio sam, valjda će poleteti.
Znam, Putin je kriv!



[ B3R1 @ 03.09.2022. 17:54 ] @
Citat:
MajorFatal:
Ma gej jeste to što pišeš, ali mislim da se "gej roditelji" koristi za obe wanna be varijante, jer do sad nisam čuo lbgt roditelji, ili bi da obrađuješ i varijante kad je jedan roditelj jedno slovo, a drugi drugo od preostala tri, mslm tranđa koji se predstavlja kao tata, ili kako?

Meni je jos zagonetnije u svemu tome kako bi se u srpskoj tradiciji odredilo ko bi u takvoj kombinaciji kome bio tasta, a ko svekrva. Cija je sestra kome jetrva, a kome zaova ... svastika ... snaja ... zet pa onda nekakav stari svat, pa bele pcele, pa crne ovce ... ufffff ... a tek pasenog - kome je on sta u svemu tome? Jer lako je Englezima - oni samo utrpaju "-in-law" sufiks i voze dalje. U srpskom je to problem ravan onima sa liste neresenih matematickih problema. Zadatak za one iz Mense ...

I onda se svi cude zasto kod Srba te kombinacije nece da prodju.

Pa zato! Jezik nije spreman za to! :-)))
[ djura63 @ 03.09.2022. 20:38 ] @
Citat:
BrutalCoin:
Citat:
djura63

Gejts, recimo?

Pa baš Gejts, recimo.

Prvo, živi na teritorijama koje su opljačkane od starosedeoca a starosedeoci poklani.

Čisto softverski - Microsof proizvodi trening simulatore za dronove.
I dok se Bil Gejts enormno bogati zahvaljujući njegovom softveru ginu žena i deca širom sveta.

Lagodno, zar ne?

Tajne projekte sa US Military to samo oni znaju.



PS. eh, ovaj:
Citat:
Nasa: Artemis Moon rocket second launch attempt called off

By Jonathan Amos
BBC Science Correspondent, Cape Canaveral

Published
22 minutes ago

Pre pola sata sam video snimak u kome se Artemis pušio.
Odnekud mu curio gas.
Ali, pomislio sam, valjda će poleteti.
Znam, Putin je kriv!




Odma' baci svoj komp. mob. tel i sve te satanisticke skalamerije
i kola naravno
a onda se zamonasi u nekom, najbolje ruskom manastiru i procitaj ponesto iz istorije
mani Kremanskog prorocanstva
[ BrutalCoin @ 03.09.2022. 21:32 ] @
Zašto bih bacao bilo šta?

Microsoftu ne plaćam ništa!
Google ne plaćam ništa!
Kompajlere koje koristim ne plaćam ništa!
Operativni sistem, sistemski softver i aplikativne programe koje koristim ne plaćam ništa!

Sa svim tim što ne plaćam ništa proizvodim softver performansi na nivou Google špijuna.

Plus taj softver koji proizvodim nije namenjen za vojne svrhe.

A hardver je naravno Kineski opet ne za vojne potrebe nego obične kante sa 4 jezgra jer efikasnim softverom nadoknadjujem sve nedostatke hardvera.

Znači Amerikanci su od mene dobili par dolara (kroz licence na hardver) ali sam im ja uzeo nekoliko hiljada.

U stvari ja podrivam njihove napore da razvijaju vojnu moć, zar ne?

I tu neću stati. Ali to na čemu radim nije za širi auditorijum.
[ djura63 @ 03.09.2022. 21:41 ] @
https://www.youtube.com/watch?v=Uz_Jfjc2Jkc
[ Bradzorf012 @ 03.09.2022. 21:49 ] @
Kapitalizam će spasiti svet.
[ MajorFatal @ 04.09.2022. 09:14 ] @
Citat:
B3R1:
Jer lako je Englezima - oni samo utrpaju "-in-law" sufiks i voze dalje.


Dodaj in law i smeš da drndaš, jer nije "rod" nego "rođaka", pametni :)

Citat:
I onda se svi cude zasto kod Srba te kombinacije nece da prodju.


Ma de neće, paradiraju od 2015, ove godine slučajno haos, trudimo se da više ličimo na ruse, pa ako oni brane ajde i mi .. pride uvek moraš da podvučeš crtu, ako se šešelj junior pojavi 20 puta do parade da objasni stvari, održala se ne održala junior je u plusu .. a i nakupilo se ispod tepiha, sad je pkb stočni fond završio karijeru, kačili ljudi slike izmršavelih i ispošćenih krava na samrti, m jok, sa 100.000 grla na nulu, al ja sam pglu, verovatno tako spašavamo selo, pitaćemo velemajstora koji smo potez povukli, tablice na Kosovu mu dođu kec na deset ..
[ BrutalCoin @ 05.09.2022. 20:42 ] @
Amerikanci su dali recept za rešenje problema pedderskih promocija:

Za strane državljane uvesti obaveznu vakcinaciju pri ulasku u Srbilju.
[ scoolptor @ 06.09.2022. 14:20 ] @
Kada su vec u zemlji, srecom, ne treba vakcina.
Kladim se da pola ovih anti-gejeva slash anti-vaksera slash pro-Putinovaca sa teme ide na pride, sa laznim bradama.
[ BrutalCoin @ 06.09.2022. 14:36 ] @
Citat:
atmosfera na utakmici protiv Češke u Pragu bila odlična

Po završetku utakmice Češka – Srbija u Pragu, u subotu popodne, gledaoci RTS bili su u prilici da čuju uvrede na račun predsednika Srbije, Aleksandra Vučića, uživo u programu dok je reprezentativac Ognjen Jaramaz davao izjavu.

U trenutku kad je novinar RTS pitao našeg plejmejkera za utiske posle trijumfa, u pozadini se čulo pogrdno skandiranje: “Vučiću, p*****”.

Povik „Vučiću, pederu“ 2017. je iskorišćen i za kampanju kad je na vranjskom skupu naprednjačke koalicije premijerno emitovan spot.



U narednom kolu Srbija pobedjuje Finsku.
[ MajorFatal @ 06.09.2022. 18:33 ] @
Naravno procena da ne bi trebalo da usvajaju decu, u čudnoj želji za delom tradicionalne porodice, koju u stvari ne žele, važi samo u regularnim, mirnodopskim, da ne kažem normalnim uslovima ..

U slučaju da neko smeće pokrene svoju armadu u cilju odbrane naroda, nacije, stanovništva, građana, svetinja, trećeg rajha, od komunizma, od kapitalizma, za svetu stolicu, za denacifikaciju, uvođenja demokratije, za manju državu, za veću državu i tako dalje, a u stvari za šaku dolara, kojih bi inače bilo da oni ne proćerdaju na svoje rakete, koje puknu umesto da nešto privrede .. pošto se pokazalo da u takvim akcijama urezuju deci religiozne simbole od stomaka do vrata nožem, i siluju devetogodišnju decu, da bi se posle slobodni šetali u susednom gradu, a arhivi će biti otvoreni kroz 27 do 50 godina, a možda ni tad ... u tom slučaju bih im dao da usvoje po 20 dece, jer mi je ovo gore navedeno daleko odvratnije i grđe ..

Da me ne bi pogrešno razumeli, i svrstali u populaciju, navešću primer, kad bi Dijana Budisavljević iskazala da ima sklonosti, i to prema radijatorima i bundevama, a ne kozama i istom polu, i htela da paradira za pravo da usvoji decu, ja bih joj rekao usvoji 20. Kad je ona mogla da rizikuje, dok su drugi okretali glavu, ili uzimali aktivno učešće u ludilu, i gore pomenutim patriotskim zahvatima protiv "neprijateljske" dece, mislim da bi to zaslužila bez mnogo pitanja, uz sve dužno poštovanje za ljubitelje i hroničare s200, s300, f117a viteškog pravca razvoja čovečanstva.
[ BrutalCoin @ 22.09.2022. 00:57 ] @
Amerikanci diktiraju da kapiteni na mundijalu u Kataru nose trake duginih boja.
Srbija je najavila da neće što znači da hoće.
Levandovski će nositi boje Ukrajine.

Umesto da bude sportska igra fudbal postaje bal peddera i interesnih grupa.
Politika je ušla u sport nasuprot deklarativnom negiranju mešanja politike i sporta.

Kad se na to doda masovno dopingovanje Američkih "sportista" van svake kontrole sport postaje besmislen. Jer svaki pedder poput Serene može da se proglasi za žensko a trofeje će da niže hemija.


[ BuzzLightyear @ 22.09.2022. 07:53 ] @
Sport je oduvek bio povezan sa politikom, kao i religija. Kako je sve manji broj ljudi išao u crkvu neko se setio da ih preusmeri na stadione. Profesionalni sport ne postaje besmislen, on je to bio od samog početka, zamajavanje idiota.
[ Java Beograd @ 22.09.2022. 08:00 ] @
Derpe se rodi takav kakav je. Promene nema. Može naravno da opšti i sa suprotnim polom, ali u duši je takav. Tako su mu se složili hormoni.
Takođe, dete, koje se odgaja u LGBT porodici, nema šanse da postane derpe/lez/trandža ako nije takav rođen. Jer, sklonost ka suprotnom polu je urođena i instiktivna. Primera i potvrde za ovo ima bezbroj.

Jednostavno, tako je.

Elem, onda dolazimo do pitanja: da li je bolje da dete bez roditelja detinjstvo provede u sirotištu, ili u toplom domu sa dve mame? Možda i trebali bi da pitamo neko dete iz sirotišta, a?


Takođe, jasno je da gej / lezbo parovi mogu da imaju svoje sopstveno, rođeno potomstvo. I niko im to dete ne može oduzeti.
I tako, dolazimo do činjenica da takvi parovi sasvim normalno i prirodno odgajaju svoje zdravo potomstvo, pa se može zaključiti da bi slični parovi jednako dobro mogli da odgajaju i usvojenu decu.
[ BuzzLightyear @ 22.09.2022. 08:04 ] @
Citat:

Elem, onda dolazimo do pitanja: da li je bolje da dete bez roditelja detinjstvo provede u sirotištu, ili u toplom domu sa dve mame?


... ili dve tate...

Možda je sve ovo jedan veliki eksperiment da bi se utvrdio uticaj propagande na ličnost, ili su se dva bogataša kladila u 1 dolar da su ljudi tolike ovce da se uz pravu dresuru mogu pretvoriti u homosapijense.
[ calexx @ 22.09.2022. 08:11 ] @
Pa sport se razdvaja od politike kad je potrebno i zloupotrebljava opet kad je potrebno. Kada je Čavić izašao sa majicom na kojoj je pisalo Kosovo je Srbija, oduzeli su mu medalju, danas svi moraju da nose majice i transparente sa ukrajinskim zastavama i osudama Rusije. U jednom slučaju politika ne sme da se pojavi u sportu, u drugim sme.

Kako misliš dopingovanje van svake kontrole, pa američke sportiste kontrolišu njihovi savezi a džentlmenu se veruje na reč. Pa im je krenulo ...

Sada se sport deli na muški i ženski plus po godištima što ima neke logike mada obesmišljava pobornike izjednačavanja polova (ako postoji razlika zbog koje ne mogu da igraju košarku ili fudbal, otkud muški i ženski šah?) pa se pitam da li će da se uvede i kategorija lgbt+++ kao treća ili četvrta ili peta ili koliko će već da ih dodaju na spisak? Ili po trenutnoj podeli, da li da se muškarac koji se oseća kao žena takmiči u muškoj ili ženskoj konkurenciji?

Što se teme tiče, prikazani su šiptari koji pominju kosova republjik, da li je lgbt+++ organizacija priznala tzv kosova republjik ili se ne mešaju u politiku?

I opet se pitam, otkud dva roditelja koji nisu lgbt+++ naprave dete koje jeste? Da se ne umeša neki pogrešan spermatozoid pa ubaci treći gen? Ili se gen iz nekog razloga poremeti i napravi čudo? Da li će od kokoške i pevca moći da se rodi pače? Često čujem da je neko protiv svoje volje silovan od strane g pa posle nekog vremena provedenog sa njima i on to zavoli. To može da se nametne i stekne?
A to da dva g ili dve l mogu da imaju sopstveno dete prirodnim putem ne razumem baš dobro. Kako mogu dva g da imaju svoje dete, bez pomoću nekog trećeg? Da ne bude kao u onom vicu kad neki aerički par nije mogao da ima decu pa se obrate crnogorskom čiči a ovaj im kaže ... ne znam šta da vi rečem momci?
[ BuzzLightyear @ 22.09.2022. 08:16 ] @
Pravo rešenje je da prestanete da pratite sport i umesto toga razvijete neki hobi ili izađete i bavite se rekreativno sportom.... ali ne možete jer ste još kao dete uslovljeni.
[ Java Beograd @ 22.09.2022. 08:38 ] @
Citat:
calexx:A to da dva g ili dve l mogu da imaju sopstveno dete prirodnim putem ne razumem baš dobro. Kako mogu dva g da imaju svoje dete, bez pomoću nekog trećeg?


Naravno, uz pomoć treće osobe, ali je rođeno dete, tj. biološko jednog od njih dvojice/dve, a živi u domaćinstvu, i detinjstvo provodi, odrasta sa LGBT roditeljima i vaspitavaju ga LGBT roditelji.



[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 22.09.2022. u 09:54 GMT+1]
[ Java Beograd @ 22.09.2022. 08:55 ] @
Citat:
calexx:Kada je Čavić izašao sa majicom na kojoj je pisalo Kosovo je Srbija, oduzeli su mu medalju, danas svi moraju da nose majice i transparente sa ukrajinskim zastavama i osudama Rusije.


Bila bi fora da uz podršku Ukrajini, nose majice "Kosovo je Srbija"
[ calexx @ 22.09.2022. 10:39 ] @
Citat:
BuzzLightyear:Pravo rešenje je da prestanete da pratite sport i umesto toga razvijete neki hobi ili izađete i bavite se rekreativno sportom.... ali ne možete jer ste još kao dete uslovljeni.
Ja ne pratim sport ... pa recimo fudbal tri decenije a većinu ostalog desetak godina. Od kako je to prestalo da bude sport i postalo politička akcija.
Citat:
Java Beograd:Naravno, uz pomoć treće osobe, ali je rođeno dete, tj. biološko jednog od njih dvojice/dve, a živi u domaćinstvu, i detinjstvo provodi, odrasta sa LGBT roditeljima i vaspitavaju ga LGBT roditelji.
Po tome i svaki muškarac, uz pomoć druge osobe, može da dobije svoje dete a isto tako i fikus uz pomoć dve druge osobe može da bude roditelj nekog deteta. Naravno da ne mora dete da odraste kod svojih roditelja ali u ovakvim slučajevima i nisu bitni i potrebni roditelji. Šta će dva g da kažu detetu kad počne da ih pita ko mu je majka? Kupus? Roda? A i to vaspitanje ... vidi sine onog drugara, moraš da ga spopadneš pa da mu popušiš? Ili će da ga uče koja je seka lepa a koja nije?
Takvi "bračni" parovi uopšte ne moraju da učestvuju, mogu lepo da kupe neko dete i to je to.
Citat:
Java Beograd:Bila bi fora da uz podršku Ukrajini, nose majice "Kosovo je Srbija"
Ko, natovci ili ukrajinci? Stvarno misliš da bi oni sami sebi skakali u reč?
[ Java Beograd @ 22.09.2022. 10:49 ] @
Citat:
calexx: Ko, natovci ili ukrajinci? Stvarno misliš da bi oni sami sebi skakali u reč?
Ma, naši.
[ MajorFatal @ 22.09.2022. 22:56 ] @
Citat:
Java Beograd:
Derpe se rodi takav kakav je. Promene nema. Može naravno da opšti i sa suprotnim polom, ali u duši je takav. Tako su mu se složili hormoni.


Hormoni mu posložili dušu? E ovde ćemo se svačega naslušati, religiozne teme su zabranjene pa pripazi. Što se tiče dela da se rode takvi .. znaš kako, svi se uglavnom rode kao bebe, kao "takvi" ne mogu da se rode nikako, ili bar nijedna beba do sad nije po rođenju izjavila da je derpe.

Ok, ti bi da kažeš da se rode sa predispozicijama takvim da će sasvim sigurno postati derpe kad porastu, ali na klizavom si terenu, sami pripadnici lgbt+ populacije kad žele da naglase da su bog i priroda imali udela kažu da su rođeni takvi, dok im se ne predoči u kom procentu se to dešava u populaciji, i da bi taj procenat prirodnosti i normalnosti komotno mogao da se nazove greškom, prirode, hormona, čega god .. onda se obično sa "rođeni takvi" jer ne bi voleli da ih zovu greškom, prešaltaju na argumentaciju da je to njihov legitiman izbor, ovo ide posle spavaće sobe i skaradnosti na ulici, a pre želje za usvajanjem dece.

Citat:
Takođe, dete, koje se odgaja u LGBT porodici, nema šanse da postane derpe/lez/trandža ako nije takav rođen. Jer, sklonost ka suprotnom polu je urođena i instiktivna. Primera i potvrde za ovo ima bezbroj.


Pa dobro, navedi dva primera i dve potvrde?

Ako je sklonost ka suprotnom polu urođena i instinktivna (prirodna, normalna, ima svrhu u produženju vrste, itd ...) odakle nekima suprotna, i prilično jalova sklonost?

Citat:
Jednostavno, tako je.


E ovom argumentu je teško parirati, tako je :)

Citat:
Elem, onda dolazimo do pitanja: da li je bolje da dete bez roditelja detinjstvo provede u sirotištu, ili u toplom domu sa dve mame?


Dirljivo je boldovanje, kao i biranje "tradicionalnog" rečnika iz tradicionalne zajednice, odkud sad mame, zar nisu roditelj 1 i 2? Al na stranu to, sram te bilo ako ti sirotišta nisu dovoljno topla, u oba smisla toplog, i ugrejanosti prostorija, i postupanja vaspitača, tj pružanja ljubavi.

lgbt+ zajednica, se nedavno hvalila sa 41 milion eura na raspolaganju za plaćanje kazni za nelegalno okupljanje, ako nam sirotišta nisu dovoljno topla predložio bih da i mi časkom skupimo bar dvaput toliko, u cilju krečenja, opremanja, otpuštanja stranačkih laktaroša koji decu ni ne vole, i zapošljavanja brižnih i pristojnih ljudi koji bi na odgovarajući način brinuli o toj deci.

Da li je bolje da detinjstvo do odrastanja provedu među svojim vršnjacima, ili u zajednici koja na skaradan način glumi tradicionalnu porodicu? Mislim da je verovatno individualno, i da zavisi od deteta do deteta, verovatno pretežno među vršnjacima. Ali zašto pitaš, zašto bi uopšte proveli detinjstvo u skaradnom okruženju koje ti zoveš "topli dom sa dve mame"?

Citat:
Možda i trebali bi da pitamo neko dete iz sirotišta, a?


Naravno, kad opremiš sirotišta onako kako bi trebalo, deca su naivna i nevina bića, kad god ne znaš šta da radiš možeš da pitaš njih, odgovoriće ti, najčešće, iskreno i prostodušno. Ali pošto su deca aseksualna i nevina bića, kako ćeš da ih pitaš, kako ćeš da im objasniš šta dve "mame" bez dece uopšte hoće?

Citat:
Takođe, jasno je da gej / lezbo parovi mogu da imaju svoje sopstveno, rođeno potomstvo.


Sopstveno, uslovno rečeno, jedan roditelj 1 sopstveno, a drugi nesopstveno, ... ali ne i zajedničko, a baš to bi voleli, da usvoje pa da zajednički gaje, .. osim u slučaju vil i grejs, oni imaju i sopstveno i zajedničko, pošto je on g a ona l, pa su prešli preko gađenja da ga naprave, dirljiva priča sa mnogo kreveljenja umesto humora. Tebi ostavljam kad si već započeo preostale kombinacije lg, lb, lt, l+, gb, gt, g+, lt, tt i tako dalje, ko može sopstveno, a ko zajedničko, deluje kao beskonačna tema.

Citat:
I niko im to dete ne može oduzeti.


Može, sud i socijalne službe, ako zanemaruju ili zlostavljaju decu. S tim što sam ja ovde verovatno malo i strožiji po kriterijumima, ali po mom mišljenju i ljubljenje dve brkajlije pred decom, ili obrnuto ako se nikad ne poljube, smatram za izvestan vid zlostavljanja, naime to nije scena koja se viđa svaki dan na ulici, pa ni deca ne bi morala da gledaju, a ako se nikad ne poljube to nije "topli dom" o kome bi ti da pričaš.

Odnosi se naravno na situaciju sa željenim usvajanjem, kad imaju sopstveno nek gaje kako hoće, i u kom god okruženju hoće, mada ja da sam sudija koji odlučuje kom roditelju treba da pripadne dete, i takve stvari bih uzimao u obzir. Da ne bi bilo ... pa siniša mali i peđa d boj dve kreature su dobili na staranje decu pored živih majki, i uz izvrdavanje bilo čega što bi smo nazvali pravdom, bile su im dobre kad su ih ženili i pravili decu, a kad je došlo do razvoda odjednom su postale lude, narkomanke i slično .. Da ne bi bilo biološki roditelj je narkoman, a ja eto lgbt+ lep i plav baš se zaljubio u isti pol, i vodim dete sa sobom. Teške teme.

Citat:
I tako, dolazimo do činjenica da takvi parovi sasvim normalno i prirodno odgajaju svoje zdravo potomstvo, pa se može zaključiti da bi slični parovi jednako dobro mogli da odgajaju i usvojenu decu.


Pa kako mogu da odgajaju "svoje" potomstvo ako su lgbt+? :) Morali su ga nekako napraviti sa suprotnim polom ako je "svoje". Uz kontrolu gađenja pretpostavljam, osim b i t, oni mogu skoro šta hoće? Tvoje "činjenice" sasvim "prirodnog i normalnog" se izgleda razlikuju od opšte uvreženih? Konfuzna tema majkumu, toliko nedodeljenih slova, kad ćemo mi što volimo radijatore doći na red, da paradiramo sa našim omiljenim radijatorima, da rezevišemo slovo R.
[ BuzzLightyear @ 22.09.2022. 23:32 ] @
Volim i ja radijatore, ali samo zimi i to ako su topli.
[ MajorFatal @ 22.09.2022. 23:55 ] @
Ništa drugo i ne treba, i da potpišeš pristupnicu, pa da skupimo 41 milion eura za naš plemeniti cilj.

Možemo usput da pitamo decu da li bi volela da ih čika žeks vodi na ekskurziju, pošto je imao mrtvu narkomanku u hotelu, a i junior mu pregazio nečije dete, mada ne sumnjam da bi deca volela ekskurziju, prostodušna su to bića. I da ih pitamo da li bi volela da se vakcinišu protiv polio, jer vakcina donekle i boli kad se daje, ne bi me čudilo da glasaju protiv. Ali java kad im ponudi dve "mame" koje inače nemaju dece, doneli bi pravu odluku, da pobegnu iz njegovog Oliver Tvist sirotišta.
[ BrutalCoin @ 23.09.2022. 00:05 ] @
Hitler je bio genijalan u tom smislu što je uočio da kapital sam po sebi nije dovoljan da bi se manipulisalo narodnim masama.
Jedna od prvih reformi koje je Hitler izvršio kad se dočepao vlasti bila je reorganizacija odnosa država-crkva.
Crkva bi dobila povoljniji status u državi a to bi "otplaćivala" moralnim trabunjanjem u korist države i kapitala.
Na toj fašističkoj paradigmi su zasnovane sve "moderne" države uključujući i Srbiju.

I tako, u sprezi sa crkvenim moralom Hitler je stvorio nacional-sadističku doktrinu koja je bila podloga do tada nevidjenim zločinima koje su vršili Nemci tokom WW2.
U osnovi njegove doktrine su porodica/društvo uredjeni na seksualnom poretku.
Oni koji su detaljno ćitali "Moj Kampf" znaju i bolje da to objasne.

E sad, dolaze tzv. LGBT koji narušavaju taj seksualni poredak.
Da li zaista narušavaju svaki poredak?
Više nema tate i mame. Sada su "Roditelj 1" i "Roditelj 2".
Ne znam šta da kažem osim da su roditelji u poretku.

Da ne dužim previše.

Uspostavlja se nova piramida. Jedna od karika su "Roditelj 1" a ispod njega "Roditelj 2".
Jbg, a ko je na vrhu pirameide.

Pa onaj ko ima 41 milions dolars da plati sve kazne.

I tako dobijemo nadnacionalnu državu kojom opet upravlja kapital podpomognut moralom i "brigom" za peddere.

[ calexx @ 23.09.2022. 09:02 ] @
Citat:
MajorFatal:Ali zašto pitaš, zašto bi uopšte proveli detinjstvo u skaradnom okruženju koje ti zoveš "topli dom sa dve mame"?
Pošto se deca rađaju kao takva (mene su učili da je dete po rođenju tabula rasa a posle nauči sve što nauči) onda bi kod usvajanja trebalo da pitaju dete ... jesi li ti g ili l pa ga prema tome daju takvom "paru" na usvajanje. Ako dete ne zna, onda ga ne davati jer je neznalica. Rodilo se a ne zna kakvo je.
Citat:
MajorFatal:Konfuzna tema majkumu, toliko nedodeljenih slova, kad ćemo mi što volimo radijatore doći na red, da paradiramo sa našim omiljenim radijatorima, da rezevišemo slovo R.
Pa valjda će vas sa radijatorima da ubace na spisak posle onih sa slovima n, o i p (po srpskom izgovoru) ili n, p i s po engleskom. Valjda znaš na koga se odnose ova slova.
[ MajorFatal @ 23.09.2022. 09:50 ] @
Citat:
BrutalCoin: Hitler je bio genijalan ... ... ... i "brigom" za peddere.


Najbliže pameti, ali i dalje eonima daleko od genijalnosti, je bio kad je to malo pameti što mu je preostalo isterao iz lobanje sebi metkom kroz slepočnicu, da ne bi morali i u sudnici da slušaju baljezganje.

Citat:
calexx: Pošto se deca rađaju kao takva (mene su učili da je dete po rođenju tabula rasa a posle nauči sve što nauči) onda bi kod usvajanja trebalo da pitaju dete ... jesi li ti g ili l pa ga prema tome daju takvom "paru" na usvajanje. Ako dete ne zna, onda ga ne davati jer je neznalica. Rodilo se a ne zna kakvo je.


Tabula rasa je u smislu većine ljudskih znanja, ali ponešto ipak zna i kad se rodi, da udahne vazduh, da plače, sisa, spava, olakša se, stisne šaku ako mu nešto staviš na dlan i slično, uglavnom refleksi i niži nervni centri, deo autonomnog nervnog sistema, isti onaj što većinu ljudi natera da okrenu glavu i opljunu ako bi kojim slučajem videli dve brkajlije kako se cmaču.

Citat:
calexx: Pa valjda će vas sa radijatorima da ubace na spisak posle onih sa slovima n, o i p (po srpskom izgovoru) ili n, p i s po engleskom. Valjda znaš na koga se odnose ova slova.


Ne? Koze, fikusi i bundeve, čudni svršavači na putina?
[ calexx @ 23.09.2022. 10:32 ] @
Nekrofili, ovce i pedofili. Sve njih očekujem na spisku koji stalno pominju po pitanju nedostatka prava na lični izbor.

Meni su čudni ovi svršavači na pijanistu mada svojim nastupom sigurno i napali neke.
[ MajorFatal @ 23.09.2022. 11:25 ] @
Citat:
calexx: Nekrofili, ovce i pedofili. Sve njih očekujem na spisku koji stalno pominju po pitanju nedostatka prava na lični izbor.


Šta je tu izbor, možda su i oni rođeni takvi, pardon, rođeni sa neumitnim predispozicijama?

Citat:
Meni su čudni ovi svršavači na pijanistu mada svojim nastupom sigurno i napali neke.


Još samo da nađeš takve, ali evo ideje, ako pokušaš da hvališ putinove "poteze" koji ne rezultiraju time da dve brkajlije gaje dete, nego da ćosavi penetriraju nožem u stomak u cilju urezivanja religioznog simbola, slova Z, ili svastike, već koji simbol je fascinirao prazan mozak u zamenu za sadržaj, i to radiš uporno i dugo na 150 strana, već će se javiti neko ko će ti reći da putin i nije toliko lep, onda možeš da kažeš da je ljubitelj pijaniste, nato patke i sličnih kreveljenja, koje većina ljudi ne bi ni pljunuli na ulici koliko su im omiljeni.
[ BuzzLightyear @ 23.09.2022. 13:37 ] @
Meni su ovi sa ovcama baš kul, jednom rečju gospoda.

[ Bradzorf012 @ 23.09.2022. 14:22 ] @
Sport, naročito profesionalni sport je izum novijeg datuma i uvek je i bio politika, pa ako želite i kriminal.

Profesionalni sport je način da se otupi oštrica nezadovoljstva potlačenih masa. Spektakli na stadionima, besposlena omladina koja razbija grad i huligani koji se tuku sa policijom. Eto posla za policiju, ali i za sudove. Široke narodne mase kao omađijane gledaju kod kuće ili u kafićima prenose sa svetskih i ostalih prvenstava. Danas imamo i kladionice, eto posla i za programere, ali i pravog načina da prosečni očajnik potroši svoje slobodno vreme. Eto i profita za lokalnog bizgova ouvaj biznismena koji se dobro uvezao sa političkim strukturama. Eto i državi malo prihoda od poreza da da neku crkavicu i penzionerima.

Ne zaboravimo da je očajniku iz prethodnog pasusa, potreban i psiholog, pa će biti posla i za njega(psihologa). Pošto mu je brak verovatno pred pucanjem, biće posla i za socijalne radnike, ali i za advokate. Nije nemoguće da su mu i deca na putu u nepovratno, odnosno u maloletničku delikvenciju.

"Jesi gledo Njokovića?" je najčešće pitanje koje možeš čuti poslednjih decenija. Ako nije Njoković, onda je neki drugi, možda reprezentacija ova ili ona, neki klub ili šta već. Kada na takvo pitanje odgovoriš odrično, gledaju te belo, pitaju se da li je sa tobom sve u redu.

Tako umoran od praćenja listi sa koeficijentima, od gledanja svog "omiljenog kluba" sa pivom u ruci ispred tv-a prosečan gubitnik nije u stanju da sebi postavi prava pitanja. Dok se on tako zadovoljava tricama i kučinama, pasiviziran i otupljen od droge kojom se kljuka svakodnevno, država u sprezi sa krupnim kapitalom ga cedi i pije mu krv, a na radnom mestu, ako je uopšte uspeo da nađe nekakav posao poslodavac ga kinji i grebe u zdrav mozak.

Ako se kojim čudom i seti da se pobuni, korisni idioti i čuvari sistema nesvesni sopstvene nesvesti će ga ubediti da traži leba preko pogače, da ako je nezadovoljan uvek može da promeni profesiju ili mesto boravka, pa i državu. Na kraju, uvek može da nauči da igra tenis kao Njoković i da nema životne probleme koje sada ima.

Dobro, ne može baš svako da igra tenis kao Njoković, ali uvek možeš da se prekvalifikuješ, da budeš hirurg, oni su dobro plaćeni. Eventualno možeš i da postaneš vozač ili programer. Mogućnosti su beskrajne i samo slepac ih ne vidi. Ako si u nezavidnom položaju to je samo do tebe, sistem je dobar, ti negde grešiš.

Možda se ne trudiš dovoljno, možda si odabrao pogrešnu školu ili posao, možda nisi prepoznao pravu šansu. Ne ne, sistem je odličan.

Na kraju, kada korisni idioti eliminišu većinu pravih neprijatelja sistema i onih koji su prozreli igru, opet ostaje veliki broj onih koji se i dalje pitaju. O čemu se ovde hebeno radi? Njima se ponudi žvaka kako su krivi Mika i Žika koji su na vlasti. Da nije njih na vlasti, sve bi bilo bolje. Onda se nezadovoljnik uputi na ulicu da viče "ua Mika, dole Žika", ne shvatajući da sistem korumpira sve, od vrha do dna i da je sve pitanje cene(sendvič ili milionski posao, svejedno). Kada sutra zameni Miku i Žiku Perom i Lazom, ubrzo uviđa da se promenila scenografija i fasada, ali da suština ostaje ista.

Idila, šta reći. To je kapitalizam, najhumaniji sistem na planeti.

Dobro, znam. Važno je da su mediji slobodni, da institucije nisu uzurpirane i da biznismeni nisu ucenjeni. Za ostalo ćemo lako.

[Ovu poruku je menjao Bradzorf012 dana 23.09.2022. u 16:24 GMT+1]
[ BuzzLightyear @ 23.09.2022. 14:27 ] @
Citat:
Bradzorf012: Ako se kojim čudom i seti da se pobuni, korisni idioti i čuvari sistema nesvesni sopstvene nesvesti će ga ubediti da traži leba preko pogače, da ako je nezadovoljan uvek može da promeni profesiju ili mesto boravka, pa i državu.


Zaboravio si na one koji će ga ubediti da treba da čeka revoluciju u Francuskoj i Rusiji.
[ MajorFatal @ 24.09.2022. 20:31 ] @
Citat:
BuzzLightyear:
Meni su ovi sa ovcama baš kul, jednom rečju gospoda.


Šta li ovce misle o tome, a pogledaj mu ćerku na šta liči, ko da mu je žena, film jeste smešan, al ona ko da ne ume da se nasmeje, ipak je najsmešnije kad ona ogromna s*isa piči preko celog sela, i sve poruši pred sobom, pa je na kraju zaposle u porodilište. Ne znam kako je ovo prošlo u pravnom sistemu usa, oni bar vole da bistre zakone, kad je usvojio dete prihvatio je obavezu da je odgaji, vaspita, i izvede na pravi put, isprati iz kuće, a ne da je zavodi. I to sve u "normalnoj" hetero atmosferi, zamisli sad kod onih koji svoj odnos definišu lgbtq+ slovima..
[ B3R1 @ 25.09.2022. 13:18 ] @
To sa Vudi Alenom je bila afera koja se razvlacila decenijama po stampi jos pre 20 godina ... i odavno prezvakana tema.

Sta reci, nikada ga nesto preterano nisam gotivio, filmovi su mu tezak smor. Oni raniji su mu jos i bili nesto, imali su neku finu dozu humora, ali svi ovi kasniji su mi zapravo idealni kada mi se ne spava. Pustim to i uspavam se posle 10 minuta, toliko su zanimljivi. Ne kapiram ljude koji vole te njegove filmove, ali to je verovatno zato sto sam ja glup.
[ ademare @ 25.09.2022. 14:05 ] @
Ima po neki dobar .

Evo ovaj stari je moj omiljeni od njegovih :


[ MajorFatal @ 25.09.2022. 16:47 ] @
Citat:
B3R1:
To sa Vudi Alenom je bila afera koja se razvlacila decenijama po stampi jos pre 20 godina ... i odavno prezvakana tema.


Ako je prežvakana tema šta ti misliš o tome? Kako bi nazvao situaciju da neko usvoji dete a onda stupi u brak sa njim, rana rezervacija?
[ Java Beograd @ 25.09.2022. 18:58 ] @
Citat:
MajorFatal: Ako je prežvakana tema šta ti misliš o tome? Kako bi nazvao situaciju da neko usvoji dete a onda stupi u brak sa njim, rana rezervacija?

Negovanje zdravih, tradicionalnih porodičnih vrednosti. Porodica je stub društva. Sve ostaje u porodici!

A ne kao oni LGBT... Sačuvajmebože ne smem da zamislim kako bi dve majke gajile jedno dete.
[ BuzzLightyear @ 25.09.2022. 19:15 ] @
Sve srećne porodice liče jedna na drugu, svaka nesrećna porodica, nesrećna je na svoj način.
[ B3R1 @ 25.09.2022. 19:34 ] @
Citat:
MajorFatal:
Citat:
B3R1:
To sa Vudi Alenom je bila afera koja se razvlacila decenijama po stampi jos pre 20 godina ... i odavno prezvakana tema.


Ako je prežvakana tema šta ti misliš o tome? Kako bi nazvao situaciju da neko usvoji dete a onda stupi u brak sa njim, rana rezervacija?

Sta ja mislim o tome? Sta me briga za njega i za Miu. Njihovi zivoti - njihove stvari. Mada tehnicki to nije incest meni je svejedno to bas bljak. Ali ako njima tako prija - sta se to mene tice ...
[ Java Beograd @ 25.09.2022. 20:59 ] @
Citat:
B3R1: Mada tehnicki to nije incest meni je svejedno to bas bljak.

Step sister

Sumnjam da bi mu incest bio previše stran.
[ jovajovic100 @ 25.09.2022. 23:30 ] @
Citat:
Java Beograd:
Derpe se rodi takav kakav je. Promene nema. Može naravno da opšti i sa suprotnim polom, ali u duši je takav. Tako su mu se složili hormoni.
Takođe, dete, koje se odgaja u LGBT porodici, nema šanse da postane derpe/lez/trandža ako nije takav rođen. Jer, sklonost ka suprotnom polu je urođena i instiktivna. Primera i potvrde za ovo ima bezbroj.
.

Java , lupkas , da ne upotrebim gori izraz . Kako vremenski eksponencilno raste broj derpe i lezbo ako je
to proizvod genetike ? Kakva genetika , to je proizvod nakaradnog drustva , mode i lenjosti ...
Genetski poremecaji postoje kod 0,1 do 0,2% populacije i ne vode uvek u homoseksualizam . Ako je neko
recimo nosilac XXY ne znaci da je odmah derpe . Znaci da je tunjav i da ce mu komsiluk napraviti decu
koju ce on voleti . Neko sa genetskim poremecajem bice jezivi bandit ili ubica , ili ce biti autistican , ili ce
imati po 6 prstiju ali ce voleti picu .

Tvrdnje da su deca iz LGBT porodica u istom procentu sklona pederluku kao i deca iz normalnih porodica
je jeziva laz . LGBT porodice daju homoseksualnu decu u 15 do 50% slucajeva .

"Do the sexual inclinations of parents influence those of their children? Of 77 adult children of homosexual parents who volunteered for three different investigations, at least 23 (30%) were currently homosexual: twelve (55%) of 22 daughters and three (21%) of fourteen sons of lesbians; five (29%) of seventeen daughters and three (17%) of eighteen sons of gays; none of six sons with both a gay and a lesbian parent. At least 25 (32%) were currently heterosexual. Of the ten with transsexual parents, one of nine daughters was currently lesbian, one was currently heterosexual, and one was transsexual. The son's sexual preference was not reported. These findings suggest that parents' sexual inclinations influence their children's. "

Do you, personally, identify as lesbian, gay, bisexual or transgender?
[ Java Beograd @ 26.09.2022. 07:46 ] @
Citat:
jovajovic100: Kako vremenski eksponencilno raste broj derpe i lezbo ako je to proizvod genetike ?

Tako što sve veći broj ljudi/žena otvoreno priznaje svoje sklonosti.
Ranije, pre 20, 50, 100, 200 godina, morali su da ćute, jer, bi bili spaljeni, ili poslati na robiju (SFRJ)

Citat:
jovajovic100: Kakva genetika , to je proizvod nakaradnog drustva , mode i lenjosti ...

Pa nije baš. Oduvek je bilo ljudi sa sklonostima ka istom polu. Samo, kažem, bilo je opasno priznati to.

Citat:
jovajovic100: Genetski poremecaji postoje kod 0,1 do 0,2% populacije i ne vode uvek u homoseksualizam.

U genetiku se ne razumem, i niti ne pokušavam da komentarišem to.
Nisam rekao da je sklonost ka istom polu genetski poremećaj, samo sam rekao da je takav od rođenja.

Kao na primer: karakter. On je takav kakav je, od rođenja i još se kod malog deteta vidi.
Karakter se nekako (ja ne znam kako) formira u začeću, i ne menja se dok je čovek živ.
- Neko je melanholik, neko kolerik, flegmatik ....
- Neko je ranoranilac, ili "noćna ptica".
- Neko ima osećaj za ritam, neko za slikanje, neko za mehaniku.

Elem, na sličan način, dakle, neko se rodi sa, kažem, seksualnom sklonošću ka istom polu, i mislim da to nije genetski poremećaj.

Uostalom, koja je definicija "genetskog poremećaja"?
Gej može da ode na sve lekarske dijagnostičke procedure, DNK, na celom svetu, i ako ne govori o svojoj seksulanoj orijentaciji, niko to ne može da vidi.
Za razliku, od, na primer, Daunovog sindroma.

Citat:
jovajovic100:Tvrdnje da su deca iz LGBT porodica u istom procentu sklona pederluku kao i deca iz normalnih porodica je jeziva laz .

Nema tu nikakvih laži, a još manje "jezivih" laži. (Šta uopšte znači atribut "jeziv" u ovom kontesktu?)
Ove statistike koje si našao, su samo jedne od milion na netu, i ko hoće može da nađe sasvim drugačije.

Uostalom, ako se držiš svoje teorije oko dece iz LGBT porodica, kako onda objašnjavaš nastanak LGBT populacije u sasvim normalnim porodicama, na selu na primer, gde pojedinac niked nije ni video ni čuo da neko može da bude gej?
[ jovajovic100 @ 26.09.2022. 09:20 ] @
Citat:
Java Beograd: Nema tu nikakvih laži, a još manje "jezivih" laži. (Šta uopšte znači atribut "jeziv" u ovom kontesktu?)


Evo primera tvoje jezive lazi :
Citat:
Java Beograd:Tako što sve veći broj ljudi/žena otvoreno priznaje svoje sklonosti.
Ranije, pre 20, 50, 100, 200 godina, morali su da ćute, jer, bi bili spaljeni, ili poslati na robiju (SFRJ)


Ja sam zakacio grafikon koji obradjuje period od 2012 do 2020. godine , i to u demokratskoj Americi .
Tamo je sve dozvoljeno ohoho vremena kad ono porast 100 % . Ej , 5,6% je reklo da je sklono pederastiji .
Nikakvi represivni rezimi , nikakva SFRJ . nikakvih 200 godina , nikakvo spaljivanje ...
Prvi prajd je organizovan pre 52 godine u Americi , nisam se ni rodio tada ,
E , posto je to pokrenula ''demokratska' Amerika ,onda svi moraju da ga prime .

Citat:
Java Beograd: Ove statistike koje si našao, su samo jedne od milion na netu, i ko hoće može da nađe sasvim drugačije.

Jeste , to je jedan od mnogo radova koji kazu istu stvar , da iz gaj porodica lakse postaju gajovi . Ima puo
radova koji kazu suprotno , ali mislim da si svestan da se istina moze potisnuti i da laz moze postati istina .
Ako imas para , a propagiras pederasiju dobices rad koji kaze da u gaj porodicama ni jedno dete ne postaje
gaj .

quote]Java Beograd: Uostalom, ako se držiš svoje teorije oko dece iz LGBT porodica, kako onda objašnjavaš nastanak LGBT populacije u sasvim normalnim porodicama, na selu na primer, gde pojedinac niked nije ni video ni čuo da neko može da bude gej?
[/quote]
Da li su sve normalne porodice bas normalne , ili ima i tu devijacija . Nije sve crno belo vec treba odraditi
i analize dodatnih porodica pa onda reci sta je istina .
Sto se tice sela , jeste bilo uvek problematicnih slucajeva , ali daleko ispod 0,3% , i to se resavalo bez mnogo
galame , ozene na brzinu problem nekom siroticom , i svi su znali da je to nenormalno .
Uostalom , kada si video da su dva bika usvojila tele .
[ Java Beograd @ 26.09.2022. 09:23 ] @
Citat:
jovajovic100: Uostalom , kada si video da su dva bika usvojila tele .

Nisam video. Nisam video ni da dva bika spreme dobar, sočan biftek, polupečen, na tostu, sa gorgonzolom.
[ calexx @ 26.09.2022. 11:30 ] @
Nikako da saznam da li neko tek tako rođenjem postaje g ili l ili neko treće slovo ili tu imaju uticaja i geni roditelja. Ako od dva roditelja koji nemaju to u glavama nastane takvo dete, odakle mu ti geni? Od praprababe ili prapradede ili je kvrcnulo samo od sebe?

Koliko god su mi l prihvatljive, ne razumem ove druge. Pa ja bih pre izabrap neku ružnjikavu žensku nego najlepšeg, najjačeg ili najpametnijeg muškarca na svetu, kako god se to bira. Zažmuriš i lako ide. Da li ovi g vole da budu dole ili gore?? Šta im je stvarna želja? Naravno da me zanima čisto da nešto saznam, daleko bilo, pu pu pu.
[ TheSpiridon @ 26.09.2022. 12:08 ] @
Niko da nam objasni šta su to geni... Ali dobro, imaju uticaja. Ali ono što je osnovno, to su STAVOVI roditelja. Kako ga vaspitaš, takvo će ti dete biti. Ja nemam decu, ali sam imao mnogo kučića...neko brže neko sporije dresiraš i naučiš, zavisi od gena... ali to ti je isto i sa ljudima. Ako kučetu dozvoliš da ke*nja gde hoće, tako će i da radi i slično... A ima i kučića koji ti uzjašu nogu pa simuliraju parenje, znate na šta mislim... tako ga je gazda vaspitao. A kod ljudi tu ulogu gazde ima roditelj.
[ Java Beograd @ 26.09.2022. 12:25 ] @
Ja imam dva sina, istovetno vaspitavana, u istoj porodici rasla.
A po naravi - skroz drugačiji.

Možeš ti nekoga da vaspitaš da bude ljubazan, da "kaže dobar dan". Možeš nekome da usadiš radne navike, da ga naučiš da poštuje sebe i druge ... Može svašta da se postigne vaspitanjem.
Ali, kažem: karakter, narav, sklonosti (muzika, sport, mehanika, ...) - jok. To, kako se rodi - takav i ostane.

Elem, mislim da je to tako nekako i sa seksualnim opredeljenjem.

[ TheSpiridon @ 26.09.2022. 13:23 ] @
Sam si rekao 'opredeljenje'. Danas je to 'opredeljenje' sve više normalno pitanje, nekad se o tome nije ni razmišljalo a kamoli diskutovalo. Ako neki sin je na primer malo tunjav smotan, stidljiv, on se vaspita da više radi, da bude pametniji da ide u škole itd... i na kraju ako ne može sam, nađu mu roditelji devojku. A ne. Danas ako si 'manje društven' odmah si drugačije opredeljen. Što nije normalno. Jer imaš i devojke koje su debele na primer ili muškobanjaste. Svaka ona, samo neće da prizna, bi se pre udala za nekog njorka i smotanka nego za ženu. Tako je isto i sa muškima.


Ali valjda smo otvoreno društvo, šta ja znam... ono što je nekad bilo bolesno, danas je normalno, sve je veća tolerancija za sva pitanja pa i seksualna. Kuda to ide videćete, kad se jednog dana sasvim legitimno i legalno bude glasalo u skupštini nekoj negde, dal će nuklearku da bacimo tu ili tu... ili dal će da obesimo ovog ili onog, itd.. tolerancija ma da, ubiješ čoveka, malo se isplačeš kod sudije i stavi ti nanogicu i teraj dalje.
[ jovajovic100 @ 26.09.2022. 17:04 ] @
Ovo je tipican primer igre prirode sa ljudima . Na slici je Caroline Cossey .



Ona je bila beba sa svim muskim osobinama , ali i sa XXY sindromom , Takva deca pocinju
da rastu i imaju sve manje elementarnih odlika muskarca , Nema dlaka , penis ostaje mali ,
misici slabasni , sterilnost ... Jednom recju tunjavi ...
Ako se na vreme primeti ovaj poremecaj pocinje se sa hormonskom terapijom testesterona i
onda ovi ljudi pocinju da dobijaju odlike muskarca , ali nece moci da imaju decu sto i nije toliko
vazno jer ce neko sigurno rado pomoci .
A ako se krene sa terapijom zenskih hormona onda se postaje kao Karolina sa slike .

Kazu da su Dzordz Vasington i Tutankamon imali isti poremecaj , a da ga ima i Tom Kruz .

Postoje jos hromozomskih poremecaja , recimo XYY , i takvi muskarci su krimosi i silovatelji .
I kod zena postoje podle prevare prirode na slicne nacine koje dopriose skretanjima .

Da se vratim temi , postoje prirodna stanja kada je normalno gej ponasanje zbog poremecaja ,
aili to nikako nije stvar slobodnog izbora i svakoko nije 5% . Prema tome , da , istina je da skoro
svako selo ima nekog derpe koji nije ni svestan da se sa njim igra priroda .
[ TheSpiridon @ 26.09.2022. 18:09 ] @
Pa dobro, svako polazi od sebe.
[ BuzzLightyear @ 27.09.2022. 10:56 ] @
99% je rad, a 1% talenat. Mali procenat ljudi su talentovani gejevi, dok se kod se kod većine to može postići radom, pre svega u ranom uzrastu.
[ MajorFatal @ 27.09.2022. 17:42 ] @
Citat:
Bradzorf012:
Sport, naročito profesionalni sport je izum novijeg datuma i uvek je i bio politika, pa ako želite i kriminal.


Naročito profesionalni novijeg datuma sa platama i treninzima 8 sati dnevno, onaj neprofesionalni je starijeg datuma još od Olimpijskih igara, rvanja grčko rimskim stilom, borbi gladijatora i trka dvokolicama.

Citat:
Dobro, znam. Važno je da su mediji slobodni, da institucije nisu uzurpirane i da biznismeni nisu ucenjeni. Za ostalo ćemo lako.


Ma mi bi voleli da su nam biznismeni ucenjeni, po nekim izvorima nama je ceo državni vrh ucenjen jer se isti striper slika serijski sa vučić, brnabič, šapić, kačavanda .. ako su i institucije socijalne pomoći uzurpirane oduzeće nekoj siromašnoj porodici decu, a dodeliti kačavendi, i onda još nema medija koji bi izvestili o tome. Ali dobro, ti bi samo trebalo da promeniš sistem koji je kapitalistički na neki drugi i svi problemi nestaju.

Ipak moram da te pohvalim lgbt skraćenica podrazumeva da ja znam o čemu se radi a da to nikad ne izgovori, ako nekad i izgovori ispašće da se radi o seksu, kako seks nije tema za pristojno društvo, postavlja se pitanje kako da razgovaramo o nečemu o čemu se ne priča a pride ne znamo ni šta je, pošto uglavnom nikako, onda možemo da pričamo i o sportu, sistemu, i ucenjenom državnom vrhu.

Citat:
Java Beograd:
Negovanje zdravih, tradicionalnih porodičnih vrednosti. Porodica je stub društva. Sve ostaje u porodici!

A ne kao oni LGBT... Sačuvajmebože ne smem da zamislim kako bi dve majke gajile jedno dete.


A ja ne mogu da zamislim kako bi dve majke rodile jedno dete? Valjda dve majke gaje dvoje dece? Ali eto u nedorečenoj lgbt skraćenici svašta je moguće čak i u naprostijem LL primeru, obe majke, majka i negovateljica, i dve negovateljice. I sad naređaj i sva ostala slova. Kažem ti opet koristiš termine iz tradicionalne porodice, i definicije braka za pojave novijeg datuma, tako je Vudi Alen zvao devojčicu ćerkom jer je to bila usvojena ćerka, dok nije počeo da je naziva ženom i suprugom, ne vredi da ženu koja gaji dete nazivaš majkom ako to stvarno i nije. Kako bi ti zvučalo da dve žene koje gaje neko dete nazivamo dve maćehe što i jesu, ne zvuči prijatno za tvoje slobodarske poglede na lgbt svet?

Citat:
B3R1:
Sta ja mislim o tome? Sta me briga za njega i za Miu. Njihovi zivoti - njihove stvari. Mada tehnicki to nije incest meni je svejedno to bas bljak. Ali ako njima tako prija - sta se to mene tice ...


Nisam te pitao konkretno za njih dvoje, nego za situaciju da neko usvoji dete da bi ga odgajio kao zdravo i pravo, a onda stupi u brak sa tim detetom, sada odraslom osobom, koje je izgleda odgajio da se zaljubi u 30 godina stariju osobu. Ako je tvoja jedina ocena "bljak" onda u redu, ali ja ipak da pitam: Ne misliš da su povređena neka prava tog tad deteta, a sad osobe, ne misliš kad je stupila u pubertet da je trebalo da dobije pare za bioskop da tamo ide sa svojim vršnjacima, zaljubi se, osnuje porodicu itd .. nego da joj bilo bolje da je očuh posadi na krilo, i objašnjava besmislenost tinejdžerskih odlazaka u bioskop? Da li bi ti svoju sopstvenu ili usvojenu ćerku odgajao tako, i ako ne zašto je to njemu dozvoljeno?
[ Bradzorf012 @ 27.09.2022. 18:24 ] @
Uh, dobro je. Kada sam pomislio da niko ne želi da razgovara sas mene, javio se gospodin Major fatalni.

P.S. Osnovno medijsko pravo je sloboda ljudi.
[ MajorFatal @ 27.09.2022. 18:41 ] @
Citat:
Java Beograd:
Tako što sve veći broj ljudi/žena otvoreno priznaje svoje sklonosti.


Ali zašto, zašto "priznaju" svoje sklonosti ako ih niko ne pita, zašto bi pričali o sklonosti koja se tiče bračne postelje, ta neće valjda to obaviti na ulici, cenim da nije higijenski? Ali hajd da pretpostavimo da neko ima potrebu da priča baš o toj i takvoj sklonosti o kojoj se inače ne govori, recimo da ima razlog, zašto ti ne bi sa nama podelio svoje sklonosti? Koliko mogu da zaključim posredno iz razgovora živiš u hetero braku, njima nije zgodno da priznaju svoje sklonosti, ali zato tebi jeste, pa da čujemo, uđeš u spavaću sobu sa ženom i kakve imaš sklonosti, slažeš odelo na fotelju ili bacaš svud okolo? Wtf.. Koga bi to zanimalo.

Citat:
Kao na primer: karakter. On je takav kakav je, od rođenja i još se kod malog deteta vidi.
Karakter se nekako (ja ne znam kako) formira u začeću, i ne menja se dok je čovek živ.
- Neko je melanholik, neko kolerik, flegmatik ....


Melanholik, kolerik, flegmatik i sangvinik su tipovi temperamenta, karakter je nešto drugo.

Citat:
Pa nije baš. Oduvek je bilo ljudi sa sklonostima ka istom polu. Samo, kažem, bilo je opasno priznati to.

Citat:
Nisam rekao da je sklonost ka istom polu genetski poremećaj, samo sam rekao da je takav od rođenja.


Opet od rođenja? Oni sami za sebe kažu da nije tako, nego da je to u većini slučajeva njihov izbor. Slažem se da je nezahvalno pričati o temi o kojoj se ne govori, ali opet praviš takvu konstrukciju da zvuči da su bebe po rođenju seksualno orijentisane - nisu, niko se ne rađa sa sklonošću ni prema drugom ni prema istom polu, bebe, deca, sve do završetka puberteta i razvoja sekundarnih polnih karakteristika se smatraju, i prema njima se ponaša kao da su aseksualna bića. A kad neko već ispolji "sklonost" ka istom polu, tako unazad dokazujući da su takvi rođeni, možeš da dokazuješ i da je usvojena ćerka vudi alena rođena takva, sa sklonošću prema starcima. Nije.

Citat:
Elem, na sličan način, dakle, neko se rodi sa, kažem, seksualnom sklonošću ka istom polu, i mislim da to nije genetski poremećaj.

Citat:
Java Beograd:
Gej može da ode na sve lekarske dijagnostičke procedure, DNK, na celom svetu, i ako ne govori o svojoj seksulanoj orijentaciji, niko to ne može da vidi.


Okej, izbrusićemo veštinu razgovora o onome o čemu se ne razgovara, lgbtq+ skraćenica je zgodna za upotrebu, ali izgleda ima mnoge tajne i mračne dubine. Dakle dva puta smo imali "sklonost" ka istom polu, ali pogledaj šta uradiš ljudima sa takvim pokušajem izokala definicije, u kojoj se ne pominje o čemu se zapravo radi, neko je upotrebio termin "muško dete" da ti skrene pažnju da ne bi bilo zgodno dva GG da gaje takvo dete koje po opisu tj polu odgovara njihovoj "sklonosti". Inače već postoje izrazi za takvo nešto, sin ili dečak, ali hoteći da ti naglasi dok pričaš uopšteno o usvajanju dece, (a što je "bespolna" odrednica) da bi dete moglo biti onog pola za koji je tvoja populacija zainteresovana, čovek uradi još gore, muž, muškarac, muško, žena, žensko reči su rezervisane za polno zrele osobe, deca imaju svoje bespolne odrednice sin, ćerka, dečak, devojčica, deca, bebe - koje su lišene seksualnosti, baš iz razloga da se naglasi da seksualnost stiču tek u određenim godinama.

Ovde si dvaput imao i seksualnu "sklonost" i "orijentaciju" prema istom polu, to je napredak, ali sada bi zaista trebalo da naglasiš da se ta sklonost i orijentacija odnose na polno zrele osobe, jer se i deca rađaju sa polnim karakteristikama, pa da ne bi bilo zabuna da je ta sklonost prema polu, a ne prema polu koji može da udovolji tim sklonostima itd itd ..

Pogotovo što i sam imaš te nesrećne konstrukcije da se deca rađaju sa tim sklonostima, ne rađaju se, najviše mogu da se rode sa predispozicijama za takvo nešto.
[ MajorFatal @ 30.10.2022. 15:28 ] @
I da dovršim pamflet .. koliko sam ja razumeo problematiku lgbx populacija bi volela da može da registruje svoju zajednicu, makar i ne bila brak, radi nekih tehničkih stvari, tipa nasleđivanje imovine .. ovo mi malo tanak argument, jer imovina može da se nasledi i testamentom, ajd kad bi dokazali da je ovo drugo komplikovanije, ili manje sigurno od ovog prvog .. mada sve se obara na sudu, naročito kad se srodnici umešaju ..

Ovde treba dodati klauzulu o zajednicama, ako nije sa kontrapolnom osobom, a između ostalog radi sticanja potomstva, da ne bi sutra registrovali zajednicu sa radijatorom, ne bi bilo prepreka ..

Onda opet ostaje najnezgodniji deo o usvajanju ili odgajanju svoje dece, uz vratolom kako neko ko je istopolan dobije svoju decu, pa ipak ..

Tipa .. ako bi se brnabič sutra razvodila, navodno nezgodno je da li bi to dete imalo pravo da prima alimentaciju od svog "oca" kao što bi i bio red .. hm, mama bi komontno mogla da traži dve alimentacije od biološkog oca epruvete, i od brnabe .. uz sve dokazivanje da do tog deteta ne bi došlo bez silne ljubavi između njih dve ..

.. opet ima jedno ali, kad bi im zajednica bila registrovana na ovaj ili onaj način, iskrsla bi druga opasnost po to isto dete, a to je da brnaba na sudu traži starateljstvo i dokazuje uz pomoć boljeg advokata da je ona brižniji roditelj sa više ljubavi i para od biološkog roditelja, a njena partnerica iznenada poludi i postane narkomanka, i slično kao što smo već viđali primere.

Tako da ja nisam za, al ko je mene ikad pitao, to će biti te biti, ako ne sledeće godine onda kroz deset, manje više ultimativni argument je tu ono što java kaže, ako ima dve pristojne osobe, ekhm koliko toliko pristojne, pa makar bili i dve brke, i dalje su bolji kanditati za roditelja od alkoholičara koji leši i ženu i decu od batina, i preti ubistvom ..

Jedino odlaganje je zbog autonomnog nervnog sistema, koji za sada ne možemo kontrolisati, gadno je i zamisliti, a da vidiš na ulici neki bi iščašili vrat koliko bi brzo okrenuli glavu da ne gledaju .. mada to što nešto ne može da se kontroliše ne znači da ne može da se navežba ili istrenira, ne mogu da ne primetim poplavu reklama za neke čudne polu medicinske proizvode i preparate, debela na klizaljkama je dobila m*enstruaciju a ipak je lagana, deset puta dnevno me odmah posle šizoja pitaju da li imam p*roliv, jedino se još drže oni sa preparatom za m*okrenje mada kako je krenulo i oni će preći na p*išanje, iznivelisaće nam nivo gađenja baš gde treba. Ipak u vreme ručka isključi tv da ne izgubiš apetit.
[ MajorFatal @ 30.10.2022. 15:35 ] @
Citat:
Bradzorf012:
Uh, dobro je. Kada sam pomislio da niko ne želi da razgovara sas mene, javio se gospodin Major fatalni.


Ni ja ne želim, ali ne mogu da dozvolim da dezinformišeš naciju, sa sportom koji nije novijeg nego starijeg datuma, nastala je i krilatica Hleba i igara, koji je jedan od pametnijih načina vladanja, tj. danas da ne kažemo vladanja, nego držanja stvari pod kontrolom. I kao što znaš i dan danas pametne države imaju dobru sportsku ligu, fine navijače, i koncerte na ulicama, a glupe imaju proteste na ulicama, nerede i ratove.
[ BrutalCoin @ 06.03.2023. 10:19 ] @
Ko o čemu ES o LGBT.

Citat:
scoolptor

Mani se zamene teza.
Tvoja bolesna tvrdnja da neko (LGBT lobi) hoce da 'ocisti' 8-10 miliona Rusa je strasna. Na cemu je zasnovana? Jesi gledao u solju?

Ne znam koliko je LGBT involviran u američku invaziju na Rusiju ali evo nekih podataka iz USA:
Citat:
History of violence against LGBT people in the United States

The history of violence against LGBT people in the United States is made up of assaults on gay men, lesbians, bisexuals, and transgender individuals (LGBT), legal responses to such violence, and hate crime statistics in the United States of America

Po otmenom Hjuman Rajts Voč (osnovan kao privatna USA "ne-vladina" [ahahahah] organizacija) USA su država sa najširim LGBT pravima.
Medjutim kad se na Vikipediji pogleda spisak zločina nad LGBT vidi se da se nad LGBT vrše najstravičniji zločini upravo u USA. Poslednji masakr u USA se dogodio u novemberu 2022 i pri tom je ubijeno 5 ljudi a 25 ranjeno.

Kad se takav zločin (u gej baru) dogodio negde drugde u svetu osim u USA?

USA zločinci zamenjuju tezu i optužuju Srbiju (i ostatak sveta) za zločine koji su Amerikanci počinili u sopstvenoj kući. I onda za odmazdu šalju horde svojih peddera da razaraju državne zajednice širom sveta.


U Srbiji dolazi do incidenata sa LGBT populacijom pre svega zbog invazije američkih peddera na Srbiju.

Generalno, u svetskim razmerama, LGBT u Srbiji uživaju najšira prava i slobode.

Medjutim, ta najšira prava i slobode ne znače da LGBT treba da provociraju po ulicama mlateći golim guzcama.
Pogotovo nisu poželjni američki plaćenici.