Ukratko o meni, radim kao programer i pod odredjenim uslovima arhitekt i CTO i kostam kolko kostam ali ako platis programera ne mozes da ocekujes arhitektu.
Kontaktira me firma kazu zaglavljen projekat otisli arhitekt i neko jos nemam pojma i treba pomoc jel mozes, mogu.
Daju mi projekat, ja pogledam i vidim mnogo strasno...
Nema testovi a skoro sve metode pa ne moze ni da ima.
Ima file zove se unitOfWork a u njemu samo save, programeri pisu sta oce i naravno redovno select all u bazu.
Ceo dal sync, a pozivi async , etc..
I sve je to normalno vido sam to mnogo puta ali ovde je projekat pri kraju ver 1 mora, pa ver 2 ce prepisuju OK (mislim se)...
Dobro, vidim sta je ali ja sam samo programer i ne mogu da ulazim u arhitekturu i samo im kazem sta mislim i to je to...
Pri prvom razgovoru meni gazda kaze ti si sef sto dovede do toga da me kolege/nadredjeni sa zvucnim nazivima funkcija bojkotuju i ne daju mi uopste probleme/logove, etc ... vazno saradnja 0.
OK nije prvi put i jedva ih umilostivim (posle 2 meseca) da nisam sef vec samo programer koji hoce da pomogne pa mi nekako daju logove i resimo najveci show stoper koji je BTW
Ima neki formatiran text sacuvan u binary formatu u bazi i ne moze da se procita !?!?
Pokazu mi oni sta, jedan cast i za minut imamo resenje ali se ja oladim jbt s kim ja to radim...
OK ja sam samo programmer radim s cim imam i u naredna 4-5 meseci privrsimo kako tako i ostanu kolko sam vido sitni bugs..
Tu ja vec vidim doslo do opustanja pa i neke borbe za poziciju pa i bezobraznih akcija etc.. meni nesto ne odgovara i cao.
U svakom slucaju zavrsi se ta prica na obostrano zadovoljstvo nadam se.
Moje pitanje je jel treba ja da napisem gazdi ono zasto app ne valja sa arhitektonske strane iako sam bio placen kao programer?
Da se razumemo u bilo kojoj drugoj situaciji sigurno nebih ali ovaj program je za Srpsko trziste i imam nekog crva u glavi da pogazim sve principe koje sam imao do sad i da uradim nesto za sta nisam placen...