[ cibuce @ 29.04.2004. 21:22 ] @
simens s55 bio mi je zakljucan samo na moju karticu ukljucio sam ga na obicni data kabel na zeesiemensg3 progam koi sam procitao da radi za moj telefon i sada je on mrtav dali bi mi neko pomogao oko toga.Bio bi mu zahvalan ako bar se moj tel. vrati u zivotu.
[ Dr S E M A @ 30.04.2004. 18:38 ] @
Skineš bilo koju friu (8,9,9-152c,10) sa neta ,uzmeš drugi ispravan c55 izčitaš full flash i isti upišeš u svoj telefon,nakon toga otključaš telefon i sve je ok!
Koristiš taj isti data kabl koji imaš.
[ skymobile @ 01.05.2004. 00:56 ] @
Citat:
Dr S E M A:
...uzmeš drugi ispravan c55 ...

Sema je hteo da kaze S55,jer ako budes upisao flash od C55 neces otici dalje od pocetka.Znaci drugi S55,freia koju imas na www.siemensfreaks.com,data kabal i ako negde zapne pitaj :)
[ Dr S E M A @ 01.05.2004. 06:46 ] @
Uh pardon nisam dobro vidio , tako je tako je upravu je kolega master.
[ cibuce @ 01.05.2004. 08:25 ] @
Hvala vam puno al ja vam nisam objasnio da sam pocetnik skinuo sam friu sa http://www.siemensfreaks.com,data/ i onda sam prikacio novi s55 al program mi kazuje da telefon nije uklucen t.e. power is not on.Molim vas spasite me od sramote mog prijatelja koji mi stalno podbacije ovo.
[ sale_v @ 01.05.2004. 12:44 ] @
posto si pocetnik bilo bi ti bolje da odneses nekom ko to vec radi, ili ako bas hoces
ukopcas ispravan s55
read flash from phone
firmware i ok.
kratko pritisnes dugme za paljenje.

ako uspijes da iscitas javi za dalje ...

pozdrav za Makedoniju
[ cibuce @ 02.05.2004. 19:34 ] @
decki ne mogu nikako da iscitam flesh iz ni jednog telefona probao sam i s55 i sa m55, ima li neki nacin da simnem sa neta iscitani fles pa onda ga ubacim u moji tel.
inace moja verzija je sw16.Zelim da ovo uradim sam :)) (sa vasom pomocu naravno)
pa dajte decki malo mi objasnite dal cu ja moci da ovo uradim sam jer svaki put mi freiabuild9 kaze da mi telefon nije power on.
[ skymobile @ 03.05.2004. 13:16 ] @