[ Mikky @ 16.01.2002. 23:47 ] @
naleteo sam na nekog lika na ircu koji mi je komsija i to blizi
e sad on mi rece da postoji mogucnost da se ugradi kablovski net
da ne bi prepricavao sta i kako a decko mi je poslao oglas u .doc fajlu evo otprilike ovakav oglas ce da bude oblepljen po mom kraju ovih dana

KABLOVSKI internet provajder, nudi nam mogucnost prikljucenja na internet putem kabla,
Uslovi za prikljucenje su sledeci:

120 DEM - kosta ugradnja i razvlacenje kabla
20 DEM - mesecna pretplata

- Dodatni uslov je da se u krugu od 400 meatara, za ovu konekciju prijavi 20 ljudi, koliko je i maximalno moguci broj po jednom prilkljucku.
- Oni garantuju protok od 64 KB/s do 1 MB/s, u zavisnosti od trenutnog broja konekcija sa naseg prikljucka. (20 vec pomenutih ljudi)
- Jos jedno ogranicenje tice se kolicine prenetih podataka, i ona je besplatna na mesecnom nivou za 320 MB, sto je za uobicajeno koriscenje interneta realna ponuda. Svaki sledeci MB se doplacuje 3 dinara.
- Takodje, potrebno je da na Vasem kompjuteru, imate barem jedan slobodan slot, na koji se mrezna kartica moze instalirati.

jos cinimi se da je rekao da je to nesto preko memodate

e sad za one koji se razumeju u ove stvar (ja blago receno nemam pojma) jel ovo stvarno moguce ili sta?
da li je isplativo?
da li da sacekam jos neko vreme kada ce se poceti nuditi ovakve usluge po boljim i kvalitetnijim uslovima?
saveti?
zakljucak?

hvala
[ Darko Prelic @ 17.01.2002. 01:06 ] @
Mikky ti si Bgd?

Hmm, 320 mb i nije neka ponuda, bar se meni tako čini.

+ da se prijavi 20 ljudi u krugu od 400 m, isto ne znam koliko je to ostvarivo...

Bilo kako bilo, ja bi bio prvo koji staje u red :o)

Ali dobro, da čujemo komentare ostalih, koji su više upućeni u sve ovo... ?
[ B o j a n @ 17.01.2002. 05:47 ] @
Da, to je vrlo moguce, i vrlo izvodljivo posebno ako vas ogranice mesecno na 320 MB
LOL

Pa zar ste vi normalni da to prihvatite ???
320 MB ode sa jednom normalnom ppp konekcijom za 2-3 noci, bilo je reci o tome na ES-u ranije ... i mislim da je s***** !!!
Ajde da vas taj ortak okolo przi da se prihvatite verata i njegovih DSL modema, to je vec ozbiljnija ponuda.

Memodata je sa ovom ponudom ispala smesna i neozbiljna.
To je sve sto imam da kazem
[ Ivan Tanasic @ 17.01.2002. 10:19 ] @
Evo ovako....

ortak je dobio flayer sa uvodjenje kablovske... radi se o 'nekim novim klincima' tj. o kompaniji za koju prvi put cujem... sajt bas nesto i nije funkcionalan tako da cete morati na mail da im pisete... al idem sad da nadjem adresu pa se vracam, do tada malo strpljenja
[ Ivan Tanasic @ 17.01.2002. 11:38 ] @
http://www.avcom.co.yu/index/index.html
[ UroS @ 17.01.2002. 15:57 ] @
ovo 20 dm mesecno je memodata... uglavnom dobijes 64 kbit/s konekciju i mogucnost da odradis transfer 320 mb... sto je veoma malo....
[ b A n e @ 17.01.2002. 19:06 ] @
Ne znam kako je kod nas ali moj drug u kanadi mesecno placa 50$.
[ UroS @ 17.01.2002. 19:37 ] @
pa jugoslavija i kanada se po tom pitanju veoma razlikuju...
[ b A n e @ 19.01.2002. 00:11 ] @
Citat:
UroS:
pa jugoslavija i kanada se po tom pitanju veoma razlikuju...

Pa je*iga - STANDARD. To su znaci kanadski dolari tako da je to isto kao 50dm.
[ iNCUBUs @ 21.01.2002. 02:49 ] @
ma kakva crna memodata, sa njima ne treba imati posla..
pogotovo sto su pre jedno 3-5 meseci nudili to isto, ali je uslov bio 40 (!) ljudi u krugu od 400 metara.... toliko o tome..
btw nisam skontao samo jednu stvar... mozda se taj smesni limit od 320mb, koji uzgred budi receno moze da se potrosi za jedan dan, tj ja bih potrosio za jedan dan, pa makar islo i 3kb/s, da se vratim :) - da li se on racuna samo ako vise racunara u kuci prikljucis na taj jedan kabl...
doduse, cak i kad ne bi postojao limit, meni je memodata sumnjiva...
[ CorpseEater @ 21.01.2002. 12:19 ] @
Evo malo podataka shto se tiche uvodjenja kablovskog interneta u Yu :

Uvodjenje 100 DM aka 3000 Dinkicja
(FULL) Mesechna pretplata 60 DM aka 1800 Dinkicja

A za tu lovu se dobija :

Internet 0-24h
Lokalna propusna mocj 10Mb
Link ka Bg-u 2Mb

Ovo sve funkcionishe po principu LAN-a - znachi obichna lokalna mrezha - s'tim da svako u mrezhi mozhe da ima ima svoj IP - znchi mozhe da drzhi server.

Zbog velike (lokalne) propusne mocji tip planira da vrlo brzo pusti internet radio (znachi da pusti winamp, za pochetak, pa ko hocje da slusha stvari sa njegove liste - mozhe) a malo posle toga planira da kroz isti kabl pusti i satelitske kanale - znachi u jednom paketu (za relativno jeftinu lovu) se dobija :

0-24 interneta (sa dobrim linkom)
satelitski kanali (verovatno i neki domacji - ako ga nebude mrzelo da se zeza sa tim)
satelitske radio stanice
IP adresa

shta cjesh vishe ..

E sad - lokacija svega ovog nije u BG-u - vecj u Kikindi - tip je povezao nekoliko shkola i institucija po centru i sad otklanja neke probleme sa telekomom oko linkova i ostalih stvari pa cje da se krene u gradjanstvo (poshto sam fizichki najblizhi - najverovatnije je da cju JA biti prvo fizichko lice koje cje uvesti ovo chudo )

Naravno vecj postoje planovi kako da se reshi problem zbog toga shto se podaci gube na 1,5 kilometar u kablu pa da se cela Kikinda (a ne samo centar) povezhu kablovima - ali otom potom.

Vishe informacija imate na www.spidernet.co.yu - mada mislim da nisu josh celu prezentaciju sredili ali vredi pogledati !

P.S. - VAZHNA STVAR - zamisao je da ti u kucji mozhesh imati i internet cafe - znachi nije ogranicheno na jedan rachunar - vecj na jedan prikljuchak - pa ti mozhesh da nakachish koliko god hocjesh rachunara tu - zanimljivo jel da !


[ Ivan Tanasic @ 23.01.2002. 20:38 ] @
Sve je to fino, samo sto se ne nadje 'taki nek dasa' i kod nas u capital
[ CorpseEater @ 23.01.2002. 23:15 ] @
Citat:
autoexes:
Sve je to fino, samo sto se ne nadje 'taki nek dasa' i kod nas u capital


Heh - pa valjda cje se nacji majku mu - pazi koliko ja kontam prvo cje dobiti 'ZGRADNI' delovi BG-a - prvenstveno mislim na novi BGD - ovaj tip ovde je i pocheo da radi prvo shkole i institucije po centru naravno pa tek onda planira da se proshiri na ceo grad - mada cje verovatan razlog ENORMNOG njegovog uspeha biti u tome shto jedini provider na pozivnom 0230 jeste blago recheno ochajan - a internet populacija jeste velika.

Ma bicje ovde bolje nego u USA - 100% - evo sad sam prochitao u tik-taku ) ! !
[ prosams @ 25.01.2002. 21:04 ] @
Evo koje u blizini Sava Centra ima šemu za kabl.
Breza ide preko Beotel-a (normalno), pa dalje kroz kabl do tebe. Iste gore navedene karakteristke 2MB/s;10MB/s;64k
Limit je 300mb(send&receive), ali uz doplatu ideš još više. Za sada se prijavilo 6-7 ljudi.
Uvođenje 120 Nemaca iliti 60-ak evropljanina, +20DM mesečno.
Firma koja uvodi Prime Time http://www.primetime.co.yu http://www.primetime.ws (mada ništa ne piše o kablu).
Au sada sam video sajtova i nema.
[ UroS @ 25.01.2002. 22:34 ] @
dobro bre ljudi znate li vi sta je 300 mb....
glupost totalna....
na veratu lepo uzmes 64 kb/s dsl 100 dm mesecno i imas 20 gb mesecno transfera... mislim tolko moze da se postigne teoretski maximalno....
[ prosams @ 26.01.2002. 20:20 ] @
Dobro ali ja teoretski (a kamoli u praksi) ne mogu da postignem 100DM mesecno.
[ madman @ 26.01.2002. 21:44 ] @
Moram da dodam, da je ptt (ili telekom) cini mi se sa Simensom,
napravio projekat za ugranju kablovske televizije interneta itd
na tosinom bunaru. Da ce biti ono tipa video on demand, net-a koliko ti dusa zeli itd..
[ B o j a n @ 27.01.2002. 11:39 ] @
Hey, ja zivim relativno blizu.
Imas li mozda informacije od koga poticu te informacje, posto sam cuo od jos par ljudi isto to.
[ madman @ 27.01.2002. 12:23 ] @
Bilo na Tv-u Rts1 , cini mi se Srbija danas! Da i na Japi-ju BK
[ torbica @ 27.01.2002. 14:50 ] @
Sve dok je internet skup "u nabavci" dakle 1 mbit/s preko 10.000 dem kako ocekujete da cete dobiti permanentni link za sitne pare.....
[ B o j a n @ 27.01.2002. 17:21 ] @
Pa znas kako zorane, ja bih bio sasvim zadovoljan da imam nesto slicno veratovom DSL-u, pa makar se to prodavalo i kao dual-t3, ali da imam barem nekih 2 Kb/s sigurnih ( citaj konstatnih ), i bio bih spreman da platim za to 100 dem/mes.

Niko realan nece mastati o neam pojma kakvim vezama.
Bilo kakva permanentna konekcija dolazi u obzir, makar to bilo na nivou 14.400 ... ili neke druge bede !

[ Ivan Tanasic @ 27.01.2002. 20:44 ] @
Citat:
UroS:

na veratu lepo uzmes 64 kb/s dsl 100 dm mesecno


Sedi, 1!

Ako je tebi 3800 din ekvivalentno sa 100dm, onda....
[ UroS @ 27.01.2002. 21:14 ] @
pa dobro intelektu ja sam reko veratu dajes 100 dm mesecno... sad telekomu jos 800 din... ok to sam zaboravio...
[ prosams @ 28.01.2002. 09:48 ] @
Citat:
B o j a n:
Hey, ja zivim relativno blizu.
Imas li mozda informacije od koga poticu te informacje, posto sam cuo od jos par ljudi isto to.


Pošto si sa Novog verovatno si mene pitao.
Lepo odeš u primetime Ulica Proleterske Solidarnsti 12 (preko puta hale Limes)i prijaviš se na listu čekanja. Čekaš dok god se ne skupi 20 ljudi, pa da se toj firmi isplati ugradnja sistema.
Meni su još spominjali i kablovsku televiziju, ali o tom potom.

[ torbica @ 29.01.2002. 02:19 ] @

SOROŠ INVESTIRA U JUGOSLAVIJI



Za kablovsku TV pet miliona dolara
Sredstva iz Investicionog fonda za jugoistočnu Evropu, vredan 150 miliona dolara, omogućiće i razvoj kablovskog interneta



Investicioni fond za jugoistočnu Evropu i, u okviru njega, regionalni investicioni fond za Balkan, kojim rukovodi Soroš, juče je objavio svoje prvo ulaganje u Jugoslaviji: investiraće pet miliona dolara u "KDS" kablovsku televizijsku kompaniju iz Kragujevca. Uložena suma, kako se moglo čuti prilikom predstavljanja ovog projekta, koji će za početak žiteljima Šumadije i beogradske opštine Palilula, osim TV programa, između ostalog, doneti i kablovski internet, ubrzo bi, međutim, mogla narasti na čitavih deset miliona dolara.

- Naši interesi su isključivo ekonomski. Zadovoljni smo što ovu investiciju realizujemo baš u Srbiji koju podržavamo i oduševljeni saradnjom sa izuzetnim ljudima vaše zemlje, sa kojima ćemo zajedničkim snagama izgraditi prvoklasnu kompaniju, rekao je Ronald Drejk, predsedavajući Investicionog fonda za jugoistočnu Evropu (SEEF).

Ugovor SEEF-a i KDS-a koji svoju kablovsku mrežu trenutno postavlja u Kragujevcu, Vrnjačkoj Banji i opštini Palilula, kako smatra Goran Pitić, republički ministar za ekonomske veze sa inostranstvom, najavljuje da bi ova godina mogla da bude obeležena biznisom, stranim ulaganjima i privatizacijom. Kako je rekao, posao domaćeg i inostranog partnera zaključen je na osnovu nedavno donesenog Zakona o stranim ulaganjima, koji omogućava da strani partner bude većinski vlasnik. Početnih pet miliona, po njegovim rečima, mogu biti samo početak korišćenja fonda vrednog 150 miliona dolara.

- Ovo je veliki korak napred u našim naporima da Jugoslaviji ponudimo visokokvalitetne usluge kablovske televizije širokog opsega. Zaposlićemo 350 radnika koji će biti angažovani na postavljanju kablovske mreže koja će uz televizijski program, internet velike brzine, omogućiti i uvođenje usluga poput signalizacije požara, video po želji, video konferencije i glas preko IP-a, rekao je Dragan Šolak, izvršni direktor DS-a.

Koliko će koštati uvođenje kablovske televizije u domove, za sada ljudi iz ove kompanije nisu mogli da preciziraju jer će se cena, kako je rečeno, formirati naknadno i u skladu sa potražnjom.

M. Lakić



fona i siguran sam da cete naci
[ onehalf @ 07.02.2002. 00:33 ] @
Halo!

U začetku trebam da kažem, da nisam iz Jugoslavije, nego iz Slovenije, tako da je moja srbština veroma loša(koliko sam mogao da se naučim sa gledanjem TV ), tako da se izvinjavam i nada, da čete me razumjeti. Ne želim nikoga da vrijeđam.

Sam koristnik Kabelskog interneta u Sloveniji, koji je kod nas prisotan još nekoliko godina i mislim da kod vas nije mnogo drugače. Moj ISP je Telemach(Možda vam je poznato kčerinsko podjetje Telemach NOVI SAD), koji je danas najmočniji ponudnik KTV kod nas.

Sam koristnik flat paketa sa statičnim IPjom(svi paketi imaju statičan IP). cjena je oko 75DEM na mjesac. Promet se ne plača, ali trebale bi da bude neka granica bandwidtha, ali jih nema. Neznam zašto. Tako piše u pogodbi. Postoju i paketi bez omejitva, koji su byte rate.

Internet radi tako tako. Ima mnogo izspadov, a sistem je preobremenjen. Telemach kaže da če investirati još nekoliko para u omrežje, al videt čemo.

Kabelski internet deluje na principu LAN omrežja, znači vsak kompjuter ima omrežnu karticu, koja je sa UTP kablom spojena sa kabelski modemom. Kabelski modem "glumi" most između omrežne kartice i centrale. Ali to nije važno.

U Sloveniji SiOL(Slovenia On(OFF) line i Telekom Slovenije(bivši PTT) nudita i internet preko ADSLa. Nema velike izbire paketa, samo jedan, limitiran na 512kb/sec DL in 128kb/sec UL. IP naslovi su Dinamični, deluje pa po principu PPPOED(PPP over ETHERNET) i ne kao LAN. I ovaj sistem je preobremenjen, tako da ima mnogo izpada ipd.

Više informacija budu dostupne na http://www.kabelski.net/ za tedan dva.

[ B o j a n @ 07.02.2002. 08:43 ] @
Citat:
onehalf:
I ovaj sistem je preobremenjen, tako da ima mnogo izpada ipd.


Moze li neko da mi prevede ovu recenicu ?
l;)
[ Gojko Vujovic @ 07.02.2002. 11:32 ] @
"I ovaj sistem je preopterećen, tako da ima čestih prekida u radu, itd.."
[ boki @ 09.03.2002. 15:20 ] @
verovali vi ili ne ja vec imam kablovski od memodate i situacija je srednje zalosna :
::PREDNOSTI::
ukoliko ste na dial up vi NEMATE POJMA sta znaci kablovski. Samo kliknes IE i evo ga. Nema konektovanja, pucanja veze, zauzetosti, padanja u nesvest od telefonskih racuna itd...
sto se tice 320MB, dali to ne radi ili nesto drugo ali ja sam na netu NON STOP 24/7
i nisam platio ni 1din vise od 20DM
::MANE::
ja sam ga tek dobio tako da jos treba da uvedu u dve zgrade (ja sam na konjarniku) i jos nisu optimizovali mrezu. Brzina je od 2 do 35 kb/s. dobijete 4 email-a, valjda 5MB za site. od servera nema nista jer vasa ip adresa nije vidljiva sa net-a, ali moze da postane uz doplatu. za ljubitelje counter-strike-a postoje 4 servera gde se igra besplatno (neracuna se u 320MB). sav protok sa drugim korisnicima i memodatinim serverima se ne racuna u 320MB
::TEHNICKE INFORMACIJE::
svako dobije Home Phoneline Network Adapter (HPNA), kablovi su telefonski, gateway je router sa firewallom. Vi dobijete prikljucak a na njega mozete da prikljucite neogranicen broj racunara koji dele tih od 1 do 30kb/s.
[ Ivan Dimkovic @ 09.03.2002. 17:18 ] @
Memodatin pristup radu je

1. Amaterski
2. Low-Cost
3. Lose markentiski odradjen
4. Polu-legalan (ilegalan tako reci)
5. Nekvalitetan

Ovo sam zakljucio posle jednog telefonskog razgovora sa polu-mutavim likom koji se uplasio od mojih (previse) tehnickih pitanja...
[ Reljam @ 09.03.2002. 17:32 ] @
Citat:
onehalf:
U Sloveniji SiOL(Slovenia On(OFF) line i Telekom Slovenije(bivši PTT) nudita i internet preko ADSLa. Nema velike izbire paketa, samo jedan, limitiran na 512kb/sec DL in 128kb/sec UL. IP naslovi su Dinamični, deluje pa po principu PPPOED(PPP over ETHERNET) i ne kao LAN. I ovaj sistem je preobremenjen, tako da ima mnogo izpada ipd.

ADSL je sve zajedno jedna vrlo problematicna tehnologija - u prevelikoj meri zavisi od razdaljine korisnika od centrale i od kvaliteta linija. Kablovski internet je mnogo zahvalniji. Naravno za one koji nemaju pristup kablovskom internetu, ADSL je dobro resenje, ali uvek ima mnogo vise problema. Osim ako neko ne zivi na manje od oko 9000 feeta od centrale i ako ima super linije. Ja sam na 11000 stopa (~3300 metara) od centrale i moram da radim u sporijem rezimu da bi imao sync.
[ U--G @ 09.03.2002. 18:37 ] @
Daj molim te, nemoj pricati gluposti... Jest da je kod ADSL-a zavisnost od centrale ali ja uvek imam skoro istu brzinu. Kod kabla zavisi od broja aktivnih prikljucaka na delu mreze... ako imas srece da si sam onda imas protok od 300+ Kb/s ako vas ima mnogo moze da padne na 10 Kb/s pa sada vidi sta je bolje.
[ B o j a n @ 10.03.2002. 14:05 ] @
boki, to je sve ok sto ti kazes, ako to gledas kao neki CS pucach, ili sta vec ...

Ali za profesionalnu, evo makar da bude normalnu kucnu upotrebu 320 MB jednostavno NIJE DOVOLJNO !
Prema nekim mojim kucnim squid statistikama, ja sam pojeo za nedelju dana oko 300 MB, samo uz surfovanje, i to onako, neobavezno, ( od toga mi je negde desetak MB pojeo [ES] L;))) )


A da je sve to oko memodate neozbiljno sam imao i licno da se uverim na tim njihovim linkovima.
A da ne pricamo o tome kako se taj kablovski distribuira ... -- Razvlace bnc kabl(!!!!!!!!!!!!)

smeh ...
[ nemesis @ 11.03.2002. 10:28 ] @
Citat:

A da je sve to oko memodate neozbiljno sam imao i licno da se uverim na tim njihovim linkovima.
A da ne pricamo o tome kako se taj kablovski distribuira ... -- Razvlace bnc kabl(!!!!!!!!!!!!)
smeh ...


elem... shta fali BNC kablu ???.. 10Mb/s .. je sasvim ok ...
elem...
[ B o j a n @ 11.03.2002. 19:02 ] @
Pa prvo sto je "unreliable" ...
Mane su mu prvenstveno sa fizicke strane, za link nemam primedbi.

A kad neko distribuira (nazovi) kablovski internet preko BNC kabla to znaci samo 2 stvari: Ili da se steka za hub, ili da ga ne mrzi da posle trci po celoj duzini tog kabla pa da trazi gde je kvar ( a kvarovi su cesti, posebno u gradskim uslovima ).

[ boki @ 14.03.2002. 13:48 ] @
da, BNC nije napravljen za to, nego da se povezu do 30 kompova u LAN, a ne za WAN koji prelazi preko 5 zgrada. a i kad dodje do kvara bice veselo :))
ali mislim da ne moze ni sa UTP, jer mu je ogranicenje 100m pa cak i manje tako da im treba dosta HUB-ova po krovu, sto je tesko za izvesti jer prvo gde da ga zastiti od kise i osalog na sred krova a drugo odakle da ga snabde sa strujom.

tako da je najbolje resenje fiber optic, al kad bi njega stavljali ne bi cena bila 120DM
[ B o j a n @ 14.03.2002. 16:56 ] @
Mreza preko 5 zgrada je daleko od tipa mreze da se svrsta u MAN, a kamoli jos u WAN, malo ga ti pretera, ali nema veze.

UTP, tj. 10(0)BaseT je ipak najbolja varijanta za kablovski internet. To sto instaliranje takve mreze potrazuje i odredjeni broj dodatne opreme nije nikakav problem za ISP koji distribuira svoje usluge na ozbiljan nacin.
Nijedan od tih dodatnih troskova ne treba da dodiruje potrosaca, tj. za potrosaca brige prestaju cim kabl izadje iz njegove sobe.

ps: da se ne varamo kablovski internet ce u low-cost kucnoj varijanti uskoro da izumre pored ponude xDSL usluga ( i treba ).
[ Zoran Rašković @ 14.03.2002. 20:48 ] @
what ??? 320 mb ????? jel to nedeljno ili kako ??????

320 mb cu da svucem za nekolko sati sa dsl-om.... mislim da je to ogranichavanje koliko mozes da svlachis krajnje nehumano.

btw. evo ga :o)
[ Sale81 @ 18.06.2002. 04:20 ] @
koristio sam kablnet... past tense.
[ max @ 18.06.2002. 10:26 ] @
Jebiga, Thicknet ("debeli coax") ipak ide do 500 metara...

Shta si mislio da ce Memodata da razvlachi optiku od zgrade do zgrade ?
Ili mozda FTTD?
Trebao si da vidish gde im stoji oprema i na koji nachin se tretira... zalosno.
[ B o j a n @ 18.06.2002. 12:20 ] @
Najžalnosnije jeste što se ogroman broj ljudi ( čitaj korisnika ) prima na takvu vrstu (ne)usluge.

Igra reči, to ti je ...
[ Darko Pipic @ 18.06.2002. 18:05 ] @
Jel zna neko sta je sa KDS-om, meni rekose od JUNa ce poceti da rade, jel ima neko vise info ?
[ Sale81 @ 19.06.2002. 00:43 ] @
Danas (tj. juce) sam prisustovao sastanku u MZ Miljakovac, opstina rakovica, i bio je jedan predstavnik PTT-a i jedan predstavnik opstine.

Pricali su o onome i sto vec ima na:
http://bnd.pupintelecom.co.yu/kds.htm

http://bnd.pupintelecom.co.yu/NajcescaPitanja.htm

Na moje pitanje oko interneta koliko ce kostati pretplata, kako ce se tarifirati, koliko ce biti MB... covjek je rekao da ce tarifiranje da ide po protoku, i nije nista vise znao (a tu je bio kao zvanicni predstavnik PTT-a, odsjek KDS).

Za sve informacije posjetite one adrese gore, a ako nesto novo saznam, napisacu ovdje.

[ Sale81 @ 19.06.2002. 03:05 ] @
https://securebb.att.com/services/products/InternetFAQ.jhtml

Evo kako to izgleda u USA, Seattle, WA... znaci isto je jedan provider, ali ne monopolishe, vec ljudima nudi link d/u - 1.5 mb/256k za 40$ mjesecno (30$ ako imate svoj cable modem).

Neogranicen protok... cilj im je da ti daju sto vise, samo ih nervira ako dizes servere... ostalo radi sta 'oces skidaj koliko hoces... ;)
[ Darko Pipic @ 19.06.2002. 15:46 ] @
E pa uzas, ja sam se ranije ispitivao, i rekli mi da rakovica treba u junu da dobije to, ko zna kad ce to biti, javo obavezno Sale81 kad saznas nesto vise.
[ Tigerheart @ 19.06.2002. 17:41 ] @
hm ... sto se tice kablovkog interneta .. ovi nasi ludaci obecavaju kule i gradove ...
elem .pre nekoliko meseci kod mene u zgradi je "uvucena" kablovska televizija ... (signal za nju su pustili tek pre dve nedelje) .. tada su obecavali i kablovski internet do kraja godine .. sam da se mi prijavimo na kablovsku televiziju...
u Novom sadu funkcionise koliko toliko ok sat. internet ... bilo je par postova na internodiumu ....
Sto se tice firme .. u pitanju je Radius Vektor ... mislim da je link www.radius-vector.co.yu ili ti nesto tako ...
[ Reljam @ 19.06.2002. 17:49 ] @
Citat:
Sale81:
https://securebb.att.com/services/products/InternetFAQ.jhtml

Evo kako to izgleda u USA, Seattle, WA... znaci isto je jedan provider, ali ne monopolishe, vec ljudima nudi link d/u - 1.5 mb/256k za 40$ mjesecno (30$ ako imate svoj cable modem).

Neogranicen protok... cilj im je da ti daju sto vise, samo ih nervira ako dizes servere... ostalo radi sta 'oces skidaj koliko hoces... ;)

Da, da, kako da ne! Oni samo sto nisu uveli download capove zato sto ljudi vise mesec dana na kaazaa i slicnom softveru (ko ne veruje neka pogleda dslreports.com, ima par vesti tamo o tome). Drugo, doticni ATT ne pokriva pola Sijetla, trece ATT su teski monopolisti, deru ljude na TV-u, a koriste internet da ti i uvale i kablovski TV ($75/mesecno).... A da li su negde rekli i da je to ipak kabl, tako da u peakovima brzina varira u zavisnosti od komsija?
Vidi, nigde na svetu ne mozes da koristis rezidencijalni broadband kao da je T1 linija - a tamo gde mozes vrlo brzo vise neces moci (ovde T1 kosta oko $1000-$1500/mesecno). Kabl je dobar za casual korisnike, ali za ostale stvari je malo manje dobar. I jos jedna stvari ATT upload je 256, dok vecina DSL provajdera daje barem 384. Za rad od kuce ovo ume da pretstavlja problem. Ima kabl svoje tehnoloske prednosti i mane, ali mislim da provajder moze da bude dosta bolji od ATT-a. Ne bih ga uzimao kao primer za druge ;)
[ Sale81 @ 20.06.2002. 02:03 ] @
Evo jos linkova oko ptt KDS-a:

http://www.internetogledalo.co...?broj=25&tekst=telekom.htm
http://www.pcpress.co.yu/arhiv...t.asp?broj=77&tekstID=3712
http://www.ekonomist.co.yu/magazin/em86/srbija2.htm
http://www.politika.co.yu/2002/0313/01_35.htm
http://www.freeserbia.com/sadr...tar/2002/komentar02052002.html
http://www.elitesecurity.org/tema.php?TopicID=6964

Jos jednom ponavljam da ne treba puno ocekivati... bice da stave limit od 400 - 500 ili 800 mb i sve preko ce da se placa. To je i logicno, jer kazu da se placanje vrci po transportu (protoku), a ne po vremenu.
[ UroS @ 20.06.2002. 16:02 ] @
pa valjda je glavno ako imas stalnu vezu da downloadujes dosta toga....
a 800 mb je vise nego nedovoljno
[ Darko Pipic @ 20.06.2002. 16:51 ] @
Citat:
UroS:
pa valjda je glavno ako imas stalnu vezu da downloadujes dosta toga....
a 800 mb je vise nego nedovoljno


Ja bih bio i vise nego srecan sa tim limitom. KDS ce da lupi limit na 300mb, to sam siguran, a sa tim mozes da se slikas.
[ Sale81 @ 26.06.2002. 02:31 ] @
Bio sam na sastanku#2 oko KDS u Rakovici,
i opet nijesu znali cijene za Internet... ko zna sta smisljaju :)))
[ chedo @ 04.07.2002. 12:35 ] @
jel neko zna kako to ide u NS? brzina, pingovi, da li 300MB moze "potrajati" mjesec dana i sl? neko rece da je OK koliko-toliko, a i ljudi iz projekta KDS koji su se toga prihvatili uvjeravaju da je "ludo i brzo", problem izgleda ogranicenje u MB, ali tako je to kod nas... bio bih zahvalan i za bilo kakav info o DSL-u u NS (kad ce biti ili barem ako se nesto naslucuje...) i tako to...
treba mi neki odgovor iz prakse, i naravno - iz Novog Sada...
hvala!
svima...
[ Ivan Dimkovic @ 04.07.2002. 12:46 ] @
300 MB?

Pa ... ako ti je brzina, na primer 512 Kb/s , to ti je 80 minuta downloada - pa ti vidi...
[ Ivan Tanasic @ 04.07.2002. 17:04 ] @
Evo cisto da kazem, da ne ispadne da je kds jedini koji je preuzeo neke mere (posto gomila privatnika samo blebece nista ne radi) da vam reknem sta su mi dostavili pre par dana, pa vi prosudite, jel to samo jos jedan privatnik koji obecava sve a dace samo kablovsku tv ili nije ;o)

Rekose ovako, radovi se izvode u 4 faze
1) 20 domacih i 12 stranih
2)jos 22 strana kanala i besplatni satelitski internet (prenosim samo kako su napisali, cak sui i bold stavili ;)))))))
3)Prikljucak na kablovski telefon (ne placaju se impulsi)
4)Kablovski alarm (ili tako nesto)

Nisam siguran dal sam pobrko 4 i 3 tj dal je drukciji redosled...

Sad, meni ovo izgleda samo kao: ova tri su stavili da bi navukli ljude na 1. a nikad ih nece uvesti ili ce biti ono, za 10 godina!!!!!!!

Da, i pise na kraju, sve to samo 96 din mesecno, uvodjenje je 50e
[ LaserLink @ 16.07.2002. 21:09 ] @
Citat:
Ivan Tanasic:
Evo cisto da kazem, da ne ispadne da je kds jedini koji je preuzeo neke mere (posto gomila privatnika samo blebece nista ne radi) da vam reknem sta su mi dostavili pre par dana, pa vi prosudite, jel to samo jos jedan privatnik koji obecava sve a dace samo kablovsku tv ili nije ;o)

Rekose ovako, radovi se izvode u 4 faze
1) 20 domacih i 12 stranih
2)jos 22 strana kanala i besplatni satelitski internet (prenosim samo kako su napisali, cak sui i bold stavili ;)))))))
3)Prikljucak na kablovski telefon (ne placaju se impulsi)
4)Kablovski alarm (ili tako nesto)

Nisam siguran dal sam pobrko 4 i 3 tj dal je drukciji redosled...

Sad, meni ovo izgleda samo kao: ova tri su stavili da bi navukli ljude na 1. a nikad ih nece uvesti ili ce biti ono, za 10 godina!!!!!!!

Da, i pise na kraju, sve to samo 96 din mesecno, uvodjenje je 50e


I ja sam to dobio. Medjutim ja na to gledam ovako. Prikljucak je besplatan! Ono sto treba platiti je Kablovski modem (nude Thompson 280 model iz 2000 godine po ceni od $ 129) i placa se protok po CIRu.

djuka
[ bmw032 @ 17.07.2002. 22:49 ] @
U Cacku je sledeca situacija..
ima vishe tih kablovskih servisa..
2-3... svi prichaju o tom kablovskom netu..
na foru... prvo imash 30 kanala.. posle dobijash josh 20 i prikljuchak na net..
al opet..
stoji ova stavka koju ste naveli..
modem !
to nigde ne spominju..
a.. i ukoliko se stvarno dovede cabel do komp-a...
to ce biti ogranichenja kolko ocesh...