[ marko85 @ 24.01.2002. 18:51 ] @
znaci pomocu brojeva 1 3 4 5
koristeci sledece funkcije podeljeno, mogu zagrade da se koriste, ne moze da se koristi na kvadrat ili koren moze puta da se koristi naravno i minus i plus mozda sam neku jos izostavio :)
posto ako se koristi kradvat bilo bih lako recimo (1+5)na kvadrat - (3*4)
ovaj zadatak je bio postavljen meni na casu matematike i iskreno nisam nasao resenje ali posle mi je nastavnik nije hteo pokazati kako je resivo
njemu je uzelo 45 minuta da nadje resenje :) pa voleo bih da vidim koliko je moj nastavnik jak u matematici i da mi neko pokaze i resenje
hvala puno
p.s svi brojevi moraju biti korisceni
[ Dragi Tata @ 24.01.2002. 18:58 ] @
4*5 + 3 + 1 = 24

Ali mi deluje previše lako.
[ marko85 @ 24.01.2002. 20:27 ] @
slazem se :)
nesecam se tacno ajde da probamo 23
mislim da znam kako je tacno
brojevi 1 3 4 6
sada da se dobije 24
[ U--G @ 24.01.2002. 20:43 ] @
Imas na mom sajtu Arth24 igru pa vezbaj
[ MAD-MAX @ 24.01.2002. 21:57 ] @
Ne znam da li si hteo da od 1,3,4,6 dobijes 24 ili 23 ali ako je ovo drugo onda evo resenja.

4*(6-1)+3=23


A ako je tvom nastavniku za "4*5 + 3 + 1 = 24" bilo potrebno 45 minuta svaka mu cast :)
[ nervozna @ 24.01.2002. 22:46 ] @
proveri tacnu postavku,pa je ispisi
jer je onda zaista prelako,kao sto dragi tata rece
verovatno je nesto drugo u pitanju
[ bukumi @ 25.01.2002. 12:51 ] @
Citat:
MAD-MAX:
Ne znam da li si hteo da od 1,3,4,6 dobijes 24 ili 23 ali ako je ovo drugo onda evo resenja.
4*(6-1)+3=23


Ako si hteo od 1,3,4 i 5 da dobijes 23 onda:
1*(4*5+3)=23
[ bukumi @ 25.01.2002. 14:40 ] @
Citat:
U--G:
Imas na mom sajtu Arth24 igru pa vezbaj



Zaludeo si me sajtom nekih 2 sata!
[ marko85 @ 25.01.2002. 21:43 ] @
:)
nisam pitao nastavnika zaboravio sam ali sam sada prilicno siguran da pomocu brojeva
1 3 4 6 da se dobije 24 :) znaci 24 ne 23 posto skoro sve brojeve je moguce dobiti od naprimer 20-30 sa lakocom osim 24 :)
znaci pokusajte 24
[ nervozna @ 25.01.2002. 22:02 ] @
da li isti broj sme da se koristi vise od jednom?
[ kobrejabre @ 25.01.2002. 22:39 ] @
Neznam da li mozda nisam pazljivo citao, ali ovako deluje jos gluplje, posto je 6*4=24?
[ nervozna @ 25.01.2002. 23:33 ] @
Citat:
kobrejabre:
Neznam da li mozda nisam pazljivo citao, ali ovako deluje jos gluplje, posto je 6*4=24?


da,ali zadatak trazi da se koriste svi brojevi 1,3,4 i 6
ja ne znam sme li isti broj da se koristi vise od jednom
[ marko85 @ 26.01.2002. 15:42 ] @
nesme se ni jedan broj koristiti vise od jedanput
:)
[ bukumi @ 27.01.2002. 11:37 ] @
Ako je dozvoljen faktorijel onda mozes ovako:
(6/3-1)*4!=24
[ nervozna @ 27.01.2002. 14:50 ] @
Citat:
bukumi:
Ako je dozvoljen faktorijel onda mozes ovako:
(6/3-1)*4!=24




bravo,ajde da vidimo sme li ! da se koristi?
[ marko85 @ 27.01.2002. 16:51 ] @
iskreno ne znam sta je to ali sam prilicno siguran da nesme da se koristi
ja sam video kako je zadatak uradjen ali ima prilicno dugo vremena od toga pa sam zaboravio
ali znam da nije na taj nacin znaci ne moze a resenje cu doneti sutra
ali ako necete resenje dacu vam vise vremena
[ Vojislav Milunovic @ 27.01.2002. 21:55 ] @
sqrt((3+1) * 4) * 6 i eto resen ti je tezak zadatak

sqrt() je kvadratni koren funkcija u C jeziku
[ marko85 @ 27.01.2002. 22:02 ] @
ne moze tako nesto da se radi radi se o matematici
samo cista matematika sutra cu doneti resenje
znaci ne moze da se koristi ni koren ni kvardat
i mena ni to square roote jednostavno da se to uradi koriste se + - i * i podeljeno
nekazem da square root nije matematika(cek je super matematika)ali radi se o prostim operacijama

[Ovu poruku je menjao marko85 dana 27.01.2002 u 10:07 PM GMT]
[ nervozna @ 27.01.2002. 22:06 ] @
Citat:
marko85:
ne moze tako nesto da se radi radi se o matematici
samo cista matematika sutra cu doneti resenje
znaci ne moze da se koristi ni koren ni kvardat
i mena ni to square roote jednostavno da se to uradi koriste se + - i * i podeljeno


sqrt(ili varijanta toga) je oznaka za programere za koren(i to kvadratni),koji jeste matematicki pojam

[Ovu poruku je menjao nervozna dana 27.01.2002 u 11:32 PM GMT]
[ marko85 @ 27.01.2002. 22:10 ] @
da i vrlo je koriscen u matematici i tek sam se upoznao sam tim pojmom ovde u engleskoj mada sam bio u jugi samo do 7 razreda osnovne
[ nervozna @ 27.01.2002. 22:28 ] @
Citat:
marko85:
da i vrlo je koriscen u matematici i tek sam se upoznao sam tim pojmom ovde u engleskoj mada sam bio u jugi samo do 7 razreda osnovne



ma lepo nas ti izmuci ovim zadatkom
a u jugi se koren pominje i u petom osnovne
[ marko85 @ 28.01.2002. 22:07 ] @
slazem se za koren ali nebih rekao da ucimo square root u petome
to je ono malo tri pa koren i onda broj
recimo
squareroot od 21 je 3
:)
imam zadatak koji sam postavio resen ispred mene
pa ako hocete resenje mogu da upravo sada staviti?
znaci da li odustajete ili cete pokusati opet
e da zadatak je resiv sa podeljeno i minus i zagrade
mali clue za vas
[ Vojislav Milunovic @ 28.01.2002. 23:37 ] @
Citat:
marko85:
slazem se za koren ali nebih rekao da ucimo square root u petome
to je ono malo tri pa koren i onda broj
recimo
squareroot od 21 je 3


Sine jesi li ti pusio marihuanu pa danpisa da je koren iz 21 = 3 ????
3 * 3 = 9 a ne 21.
inace koren se uci jos u petom razredu osnovne skole, barem se znaju skoro svi korenovi koje cine kvadrtati od 1-10 :) znaciu
1 = 1
2 = 4
3 = 9
4 = 16
5 = 25
6 = 36
7 = 49
8 = 64
9 = 81
10 = 100

Ja ne razumem sta ti nije jasno !? ako ovo nisi naucio u 5om onda svaka ti cast :)
[ nervozna @ 28.01.2002. 23:56 ] @
eeeeeeeeej
pa nemojte se svadjati
treci koren od 21 je broj koji nije ceo broj
ovo sto marko objasnjava je treci koren nekog broja
treci koren broja 27 je broj 3
a bez problema se i to u petom moze pomenuti
bar u jugi
[ nervozna @ 29.01.2002. 02:20 ] @
ma ajde da napisem,postavka nije zabranila,a ako jeste,onda previdjam nesto,a ne vidim sta je u pitanju



(14-6)*3=24


ovako se,verovatno, moze dobiti vise resenja,kombinujuci operacije i brojeve koje spajamo,ali
ako je zabranjeno
nista onda

sto se mene tice,postuj resenje,marko
pozdrav
[ Vojislav Milunovic @ 29.01.2002. 21:05 ] @
Epa ako je 12 to se nekaze 1,3,4,6 nego 3,6,14 :)
[ marko85 @ 29.01.2002. 21:45 ] @
resenje za zadatak je sledece
6/(1-(3/4))=24
:) nervozna je shvatila ali ja sam malo bio pospan kada sam pisao pa sam umesto 27 stavio 21 :)
a 3*3*3 je 27 izvinite zbog toga ali ja sam pricao da nisam se sreo sa znakom quberoot a to je kada imas malo tri ispred korena a sto se tice samoga korena sa tim sam se sreo cak i pre 5 razreda
p.s malo vise sam lupao u ovome forumu pa za to se izvinjvam i izvinjavam se za netacnu postavku zadatka :) hvala na razumevanju
p.s zadatak je resio moj nastavnik iz matematike mrs dickinson
[ nervozna @ 29.01.2002. 23:36 ] @
Citat:
Vojislav Milunovic:
Epa ako je 12 to se nekaze 1,3,4,6 nego 3,6,14 :)




ako postavka nesto ne zabrani,mozes praviti svakakve kombinacije,vojo,
to se u matematici radi mnogo cesce nego sto mozes zamisliti


marko,dobro je resenje,jedino i moguce sa razlomicima,koje nisam htela da razmatram
oki,zadatak je odlican

nadji opet nesto ovakvo,pa postuj,ali pazi na postavku sledeceg puta
ne mari sto si malo -lupao-,na greskama se uci
pozdrav
[ mpecanac @ 04.11.2007. 18:13 ] @
Greška bato. Brojevi su 1, 3, 4 i 6. Faktorijel ne dolazi u obzir, samo 4 osnovne operacije. Juče sam dobio taj zadatak i rešio ga. Dobar, dobaaaar!!!! ::)))
[ mpecanac @ 04.11.2007. 18:16 ] @
Ajde probajte nešto što nisu uspeli da reše Ajnštajn, Pauli i ostala ekipa. :) Imate broj 2, možete da ga upotrebite tri puta kao i matematičke operacije kakve god hoćete. Treba na taj način da izrazite bilo koji prirodan broj.
[ Shadowed @ 05.11.2007. 00:06 ] @
Hm, ako mislis na (14-6)*3, ne znam da li smeju tako da se prave brojevi. Mada, s' obzirom na starost teme, tesko da ce se autor javiti :)

A ovo sa dvojkama.. Pa je l' moguce? Mislim, resio li je neko?
[ Bojan Basic @ 05.11.2007. 00:33 ] @
Koliko vidim, zadatak sa 1, 3, 4 i 6 je rešen:
Citat:
marko85:
resenje za zadatak je sledece
6/(1-(3/4))=24

A i ovaj s dvojkama je rešen, samo na drugoj temi (ko bi želeo sam da pokuša, neka ne klikće na link ): http://www.elitesecurity.org/p203151