[ Ivan Starčević @ 30.06.2004. 16:37 ] @
Pre nekoliko dana naručio sam Linux RedHat Fedora Core 2 Final distribuciju (5 CD). Nakn uspešne instalacije sistema, prepoznat je sav hardware osim čuvenog modema Motorola SM56. Skinuo sam drivere za Mandrake 10.0 koji ima isti kernel kao i RH koji ja imam. (http://www.motorola.com/softmo...6.05.02-2.mdk10_263-7.i586.rpm) Sadašnji problem je kako da instaliram pomenute drivere? Driveri su u .rpm extenziji i kada desnim tasterom pokrenem install packages on ih instalira ali u networku ih opet ne prepoznaje.
Molio bih vas da mi objasnite to sve korak po korak jer sam totalni početnik što se tiče Linux operativnih sistema.
Primetio sam jednu stvar kada startuje procese na početku smartd je failed.
[ l1nk @ 30.06.2004. 17:27 ] @
Ja sam se veoma namucio sa tim modemom, ali sam na kraju nasao resenje, a evo kako...

Prvo skini driver za Motorolu ali sa www.sm56.tk

Probaj da instaliras po uputstvu koje pise u njemu, ako neuspes...Ides dalje...

zatim treba da editujes fajl pod nazivom slab.c koji mozes naci u /usr/src/linux-xxx/mm/slab.c (xxx je verzija kernela) ...

U tom fajlu pronadji sledece (oko linije 1099):

Code:
 if (flags & ~(SLAB_DMA|SLAB_LEVEL_MASK|SLAB_NO_GROW))
BUG();


i zameni to sa:

Code:
/*
if (flags & ~(SLAB_DMA|SLAB_LEVEL_MASK|SLAB_NO_GROW))
BUG();
*/


Posle toga treba da rekompajliras kernel (ima o tome vec pisano na ES) i na kraju Instaliras driver koji si skinuo sa gore navedene adrese...

Eto....poz ;)
[ Ivan Starčević @ 30.06.2004. 17:42 ] @
Sa kojim si se linuxom namucio? To je bitno zbo kernela.
[ Ivan Starčević @ 30.06.2004. 20:18 ] @
Kod mene je src folder prazan...
[ l1nk @ 30.06.2004. 23:18 ] @
Do sada sam to uspeo na RedHat 9 i Mandrake 9.2 kao i sada pokusavam na Slackware10 i kod svakog sam uradio isto...a kernel mi je 2.4.26 trenutno...

A u /usr/src/ nemas nista jel prilikom instalacije nisi konfigurisao da ti se i kernel source instalira...