[ Fuzz @ 02.08.2004. 13:46 ] @
Ljudi, znaci potpuni sam laik kad je rec o dekodiranju...ali iz ovoga sto sam procitao namece mi se jedno pitanje. Zasto je potrebno posedovati box i biti prijavljen na neki od unlocking servera(kojima se placa usluga?) da bi se otkljucao fon? Mislim zasto tako nesto nije moguce realizovati sa kablom i nekim programom koji daje unlocking code? Postoje key generatori za sve moguce programe na trzistu,zasto to nije slucaj i sa telefonima?
Naravno pritom ne mislim da imam jedan kabel i jedan program koji otkljucavaju sve fonove(bitno naglasiti da ne bi prosao kao Armin : ) )
[ skymobile @ 02.08.2004. 14:33 ] @
Hajde majke ti samo malo prosetaj po forumu i videces sta je dekodiranje,sto su porebni boxovi,sta su kalkulatori i sve ostalo.E ako ti onda nesto bude nejasno,pitaj i dobices odgovor.
[ Dejan Matijevic @ 02.08.2004. 15:54 ] @
Kratko i jasno, zato što je taj program za dekodiranje netko napisao i proveo neko vreme istražujući, ulažući vreme i novac pa je valda i zaslužio da naplati svoj trud, a box je interfejs izmedju računala i telefona, a i zaštita programa, da ne može svatko (onaj tko ne plati) koristiti program. Programi nisu besplatni i nezaštićeni zato da ne bi svatko dekodirao već ljudi koji od toga žive i koji taj posao ne shvataju kao zaje...ciju i hobi. Shvatite više da je to posao, pravi posao u koji se investira novac

Svi koji misle kako se na tome uzima lova bez po muke želim da probaju... kad crkne prvi telefon i mušteriji ispljunu lovu (recimo od ovih novijih što koštaju 300 - 400 eura) nek se jave ovdje i napišu što misle o tome
[ Fuzz @ 02.08.2004. 16:23 ] @
Ma shvatam ja sve to,ali i photoshop i autocad i windows i lightwave i bla,bla,su razvijali ljudi pa se opet koriste bez placanja...mislim ne zelim sad da pocinjem raspravu o tome ko ima koliko legalnog softvera na kompu...samo pitam zasto nije tako i sa telefonima...pogotovo sto je dekodiranje ipak polulegalna aktivnost...
[ daso1 @ 02.08.2004. 17:30 ] @