[ m4rk0 @ 20.08.2004. 15:57 ] @
Znam da ce neko pomisliti da sam lud sto pravim sajt u Publisher 2003 ali ja sam pocetnik u ovom poslu pa mi se ovaj program ucinio najjednostavniji.Sajt je skoro gotov.Ali mi se javio problem.Sajt izgleda odlicno u IE-u a u operi,slike su nesto mutne a nekih i nema.Ne misalim bas mutne ali razlika je ocigledna.Da li sam pogresio sto sam pravio sajt u ovom programu i da kako da ispravim ove greske.I jos nesto:Ako neko zna neki poznatiji sajt uradjen u ovom programu,ali cisto sumnjam da tako nesto postoji.Hvala unapred.
[ drdrksa @ 20.08.2004. 16:34 ] @
Publisher 2003 ne sluzi bas za pravljenje HTML stranica ... al ajde ...

Dalje, to sto ti se desava je potpuno logicno ... nemoj da se cudis
[ vindic8or @ 20.08.2004. 16:45 ] @
pa ako neko nudi nagradu (tipa $10000), onda vredi probati :)
[ m4rk0 @ 20.08.2004. 18:44 ] @
Citat:
drdrksa: Dalje, to sto ti se desava je potpuno logicno ... nemoj da se cudis :)

Tako sam i pretpostavio, ali kako resiti taj problem?
[ Zevs85 @ 20.08.2004. 22:48 ] @
Ja sam se malo igrao sam Publisher-om 2003, ne moze bas sve da bude idealno, ja sam ga otvarao u nekom tekxt editoru (notepad) ili u front page, jedino tako sam mogao da dobijem da lici na nesto...

Ali sve kad se sabere bolje uci front page ili dreamweaver (oni su u principu jako jednostavni)
[ m4rk0 @ 20.08.2004. 23:33 ] @
Citat:
Zevs85
Ali sve kad se sabere bolje uci front page ili dreamweaver (oni su u principu jako jednostavni)

Slazem se sa tim,ali sajt je skoro gotov, a problem jos nije resen, zato pomagajte!
[ Winex @ 22.08.2004. 18:05 ] @
Nemam pojma o publisheru (nikad vidio).

Citat:
m4rk0: Sajt izgleda odlicno u IE-u a u operi,slike su nesto mutne a nekih i nema.Ne misalim bas mutne ali razlika je ocigledna.


Opera različito "nijansira" slike od recimo IE-a....
Nekih nema jer ne odgovaraju standardu, ili su spetljane javascriptom.........(to i mene ubija)
Opera je čudan program koji se ipak malo previše drži standarda....

Citat: