[ srbomil @ 24.09.2004. 06:13 ] @
Listajući vaše diskusije tek vidim da sam amater početnik, da ne davim.
Hoće moj komšija sa sprata iznad mene da povežemo naše kompjutere
u mrežu.Znam da je tehnički to izvodljivo, ali sam ja malo nepoverljiv, pa vas
pitam : 1-da li je to dobro da se uradi, ko tu ima korist????
2-šta je potrebno da bi se to tehnički izvelo,koji kabl,priključak i sl.
3-koliko bi to koštalo???
Možda će ovo nekom biti smešno, ali tako je to sa početnicima.
Svaka iskrena pomoć dobro je došla, ili ovakav savet ima cenu pa mora da se plati
[ kapetance @ 24.09.2004. 06:57 ] @
hm, zavisi kako se uzme dobro je za igranje, deljenje resursa
nije mnogo skupo, nekoliko metara kabla, mrezna karta,ako je vec nemas i to ti je to.
nekih 30-ak evra
[ Marcony @ 24.09.2004. 09:46 ] @
Moze da bude dobro obojici, deljenje fajlova, igranje u mrezi, audio i video komunikacija...da ne nabrajam.

Od uredjaja:

2 mrezne kartice, npr. D-Link 538TX
n metara UTP kabla u crossover fazonu sa 2 RJ45 konektora

Kartice su oko 10 eura, a kabl je oko 15-20 din/m pa sad ti racunaj.

Kada budete kupovali trazite od prodavca da vam napravi kabl za 2 racunara (trebao bi on da zna sta mu govoris).

To je to.
Javi sta si uradio.

Pozdrav iz BG-a!
[ filo @ 24.09.2004. 11:33 ] @
nije ni toliko
nove mrezne karte imas za 350din
polovne za 150
ako imas iole noviju plocu mozda cak imas i integrisanu mreznu, koja je samo iskljucena u biosu
1m kabla je jedno 20din
pa ti sracunaj - za 1000din 2 mrezne i 10tak m kabla sa sve pravljenjem - trazi crossover kabl
[ srbomil @ 24.09.2004. 15:01 ] @
Imam na racunaru u sistemu ovo:intel 8255-based pci ethernet adapter (10/100).
a li je to mrezna karta i ako jeste mogu li sa njom da napravim mrezu?
[ Corleone @ 24.09.2004. 20:10 ] @
Da, to je integrisana mrežna karta.
[ plavigor @ 24.09.2004. 23:35 ] @