[ Boris @ 29.04.2001. 11:20 ] @
Ja sam pocetnik u delphi-ju i krenuo sam da pravim neku glupost ali normalno kao i svako naidjem na probleme i je*iga moram da trazim pomoc.Treba da napravim jedan deo programa koji ce da pusta odredjenu muziku kada se otvori neki muzicki fajl.Znaci imam OpenDialog1 , MediaPlayer1 i jedno dugme koje otvara(execute) OpenDialog1.Radio sam ja na tome ali nece pa trazim od vas pomoc podesio sam extenzije probavao neke kombinacije ali nevredi slab sam ajde recit e mi vi sta da uradim kako da povezem taj opendialog1 sa mediaplayer1-om?A ako ima neko bolje resenje,neka druga kombinacija recite.

Hitno je hvala svima koji pomognu.Delphi 5 je u pitanju.
**********************************************
p0z.
[ Boris @ 30.04.2001. 10:23 ] @
Nemorate se muciti sredio sam ovo nego sad mi recite kako da napravim da prozor ne moze da se skuplja raziruje maximizira znaci da stoji na cemu je?
[ Gojko Vujovic @ 30.04.2001. 12:06 ] @
Stavi BorderStyle na bsSingle i u BorderIcons ugasi Minimize i Maximize dugmice.
[ Boris @ 01.05.2001. 10:04 ] @
Hvala...Pitacu jos nekih gomilu pitanja u blizoj buducnosti.
[ Boris @ 04.05.2001. 16:54 ] @
Evo novo pitanje i ono glasi:Treba da napravim nesto(valjda neki config fajl) koji ce da kada udjem u program i izmenim neke parametre(opcije) da zapamti to sto sam izmenio i da sledeci put kad startujem program u njemu(programu) ostanu ona podesavanja koja sam izvrsio prilikom proslog startovanja.???Npr. imam neki toolbar i sad gore u meniju imam opciju koja se chekira "Show Toolbar" i sad po defaultu ona je chekirana i sad ja je decheckiram i sledeci put kad se startuje progy ocu da ostane dechekirana tj. ocu da toolbar bude sakriven????Ajd sad neko neka objasni.
[ Gojko Vujovic @ 04.05.2001. 17:13 ] @
Koristi Registry posto se njegova upotreba preporucuje za ovakve namene. Ono sto tebi treba zove se TRegistry.

Druga mogucnost je .ini fajl.