[ Miladinovic @ 26.10.2004. 19:18 ] @
Pozdrav svima! Znam da je o ovoj temi bilo reci na forumu ali mi opet nesto nije jasno!
Zelim da instaliram linux, trenutno na kompjuteru ima WinXP i HDD mi je podeljen na 2 ntfs particije. Instalacione cd/e imam od "Linux SuSE 9.1 pro"(5CD/ea).
Posto sam laik sta sledece trebam da uradim, sta je bolje da formatiram disk pa da instaliram prvo linux pa onda windows ili se moze odmah instalirati Linux , zapravo mene brine dual/boot izmedju ta dva sistema?

Hvala!
[ axez @ 26.10.2004. 19:36 ] @
A da ti blago meni uzmes pa procitas malo dokumentacije od tog Suseta!!!!
[ Miladinovic @ 26.10.2004. 19:52 ] @
Mislis na dokumente koje se nalaze na cd-eu, procitao sam ja njih ali mi opet nije jasno , ne bih badava pitao vas!!!
[ dejan_su @ 26.10.2004. 20:26 ] @
Nije nikakav problem da instaliras Linux posle Windows-a. Samo napravis 2 posebne particije (jedna boot druga za suse) i to ti je to. Naravno particije ne mogu biti ntfs ili fat/fat32...dual boot radi bez problema instalacijom grub-a ili lilo-a.
Nadam se da sam pomogao bar malo.
[ Miladinovic @ 26.10.2004. 20:47 ] @
Dobro , ali kako da napravim tu particiju i da li se taj LILO/GRUB instalira posebno tj. trebam da ga skinem sa interneta ili se instalira sa Linuxom i da li je potrebno instalirati pre pocetka instalacije Linuxa!
[ r0dfx @ 26.10.2004. 20:54 ] @
Ovako, najlakse ti je da ostavis ne formatiran prostor na disku(ne treba ti vise od 10gb), ubacis CD1 i boot-ujes ga! Tamo prati instalaciju pazi da stavis u odeljku boot manager da je windows default i to je to posle ce da se sam instalirao kao win!! ako nesto zaboravis da instaliras mozes posle dodatno!
[ dejan_su @ 26.10.2004. 21:55 ] @
Particiju mozes da napravis sa Partition Magicom, ali i ja mislim da je bolje neformatiran prostor. Posle ces tokom instalacije da izaberes tip particije. A GRUB/LILO se sam instalira, nista ti sa neta ne skidas sto se toga tice. Zato i ima 5 cd-a.
[ Stator @ 27.10.2004. 20:36 ] @