[ DuX89 @ 14.01.2005. 22:53 ] @
Da li je moguce da se napravi nesto , nekakva ploca koja bi neutrisala gravitaciju ?!
[ zzzz @ 14.01.2005. 23:09 ] @
Da,to se može napraviti.
[ zaraza @ 15.01.2005. 00:33 ] @
moze naravno, uzmes tu plcu, stavis je u avion, a onda taj avion zaukas 'uzbrdo' i naglo krenes da ga obrusavas :) i eto ti 0 gravitacija ;:)
[ DuX89 @ 16.01.2005. 00:36 ] @
Ma ne govorim ja o tome , ja govorim o neutralisanju gravitacije na duze periode... da bukvalno mozes dugo da lebdis kao da si u svemiru ....
[ Not now, John! @ 16.01.2005. 19:06 ] @
Da, opšte je poznato da su neki magovi imali mogućnost levitacije.

Šalim se. Za sad je to nemoguće.
[ DuX89 @ 17.01.2005. 03:09 ] @
znaci... zamisli kolko bi to doprinelo svemu :). da ti neutralises gavtaciju da ona uopste ne utice ne odredjenu povrsinu. Lagano bi saobracaj bio kao u 5. elementu.a mogu da se kladim da to moze da se postigne nekakvim magnetima.
[ -=k3rn3l=- @ 17.01.2005. 03:18 ] @
Posto se toliko ulaze u obuku astronauta (gore ti je covek pomenuo avion koji stvara osecaj 0 gravitacije) mislim da bi do sada trebali da budu neki nagovestaji. Ovako sam pomalo skeptican.
[ ventura @ 17.01.2005. 08:40 ] @
Moguce je... al na filmu hehehe
[ negyxo @ 17.01.2005. 10:06 ] @
Citat:

znaci... zamisli kolko bi to doprinelo svemu :). da ti neutralises gavtaciju da ona uopste ne utice ne odredjenu povrsinu. Lagano bi saobracaj bio kao u 5. elementu.a mogu da se kladim da to moze da se postigne nekakvim magnetima.


Pa zamisli ovako. Sta bi bilo kad bi nekom autu stavio neki uredjaj koji bi mu neutralisao gravitaciju. Mozda bi odleteo u orbitu a mozda cak i iz suncevog sistema. Pogledaj recimo ove bacace kugla, sta li su vec, na atletskim igrama. Oni se okrecu oko sebe i tako stvaraju veliku brzinu obrtanja i kad puste onaj kanap kugla odleti. E taj kanap sto drzi auto na zemlji je gravitacija. Kada bi ti prekinuo gravitaciju auto bi usled inercije verovato poleteo. Tako ispada da saobracaj ne bi bio bas kao u 5 elementu.
[ Shadowed @ 17.01.2005. 13:53 ] @
Gresite, ovaj... silno gresite.
Sta podrazumevate od tim "neutralisati gravitaciju"? Neko je pomenuo magnete. OK, to je moguce ali je u tom slucaju moce neutrazlisati gravitaciju i raketnim motorima sto se vec poduze vremena radi.
Ono o cemu vi razmisljate je zapravo koriscenje antigravitacije (cije ostojanje nije dokazano). Samo sto i to ne mora uopste da bude korisno. Kakva korist ako imate "automobile kao u petom elemnetu" ako ti treba energija za antigravitacioni pogon za 1h onoliko koliko potrosis da predjes 10 000km normalnim autom.
Ne dajte da vas filmovi zavaravaju ;).
[ TiXo @ 17.01.2005. 17:41 ] @
Citat:
DuX89:
Da li je moguce da se napravi nesto , nekakva ploca koja bi neutrisala gravitaciju ?!


moguće je, ako ploča ima toliku masu da je njeno gravitaciono polje jednako polju zemlje, pa je postaviš da trči oko sunca i ostaneš negde između :)))

čini mi se da tako nekako nastadoše i saturnovi prsteni po jednoj teoriji :)
[ Shadowed @ 17.01.2005. 17:51 ] @
Da ili stanes u centru mase celog svemira i onda si totalno neutralisao svu gravitaicju. Mada, posluzio bi i centar mase Zemlje i Meseca za neki kraci period.
[ u_m @ 17.01.2005. 18:11 ] @
ja sam negdje citao da smjesom nekih tecnosti (ulje, voda i jos neka, ali nisam siguran) ova treca se ponasa kao da je u beztezinskom stanju
[ Kvizak_Hadarak @ 17.01.2005. 21:53 ] @
jestte li vi svjesni kolika bi magnetna indukcija odnosno jačina mag polja trebala da se tako nesto uradi ostvarivanje necega takog bilo bi epohalno otkriće......mislim tako nesto davno bi ljudi to u djelo sproveli.....
[ van t hoff @ 18.01.2005. 00:01 ] @
Citat:
u_m: ja sam negdje citao da smjesom nekih tecnosti (ulje, voda i jos neka, ali nisam siguran) ova treca se ponasa kao da je u beztezinskom stanju
I ja se isto nadjem u bestezinskom stanju kad se izvalim u Jadran, po istom principu ko i ovo tvolje ulje, ili sta vec.

p.s. da bi nesto neutralisao, moras da imas protiv dejstvo, ili izolator, ni jedno ni drugo ne postoji za gravitaciju, mada ni privlacno dejstvo nije dovoljno objasnjeno.
[ DuX89 @ 19.01.2005. 19:28 ] @
neko rece , nezna cemu bi to koristilo ... pa koristilo bi .... mislim iako nemogu sad da se setim korisnih stvari ,verujem da bi se naucnici setili. za zamisli lansiranje space shatl-a ko uopste nemora da dostize brzinu 1. maha... mnogo bi ustedeo goriva.. ma veruj mi koristilo bi ....
[ zzzz @ 19.01.2005. 23:22 ] @
Slaba ti je mašta Dušane.Mogao si smisliti ovako nešto:
Voda na hidrocentrali prođe kroz turbinu pa je onda pomoću antigravitacione
ploče vratimo nazad u jezero gore i onda se do mile volje grijemo džabe na struju.
[ Picsel @ 26.01.2005. 16:54 ] @
Ili izvrsavamo smrtnu kaznu tako sto pustimo ljude da odlete u svemir i ostanu bez kiseonika
[ Milos Dedijer @ 26.01.2005. 23:19 ] @
Evo ja sad pravim leteci tanjir po principu sopstvenog gravitacionog polja pojacanog intenziteta pa cu da vas sve provozam kad zavrsim. :)
[ Pex @ 26.01.2005. 23:45 ] @
Citat:
Picsel: Ili izvrsavamo smrtnu kaznu tako sto pustimo ljude da odlete u svemir i ostanu bez kiseonika :D



uahahauaaahahah!!!!


Shalu na starnu, negde sam procitao da su stari Egipcani (ili njihovi pomagaci from out of space) koristili neki fazon da pomocu ultra zvuka (ili neki' slicnih vibracija ) oslobadjaju ono ogromno "kamenje" tezine i tako omogucili da se piramide izgrade relativno brzo i sa malo ljudi!

Takodje, neverovatno da niste culi za magnetne vozove u Japanu, koji koriste elektomagnetna polja da bi lebdeli neposredno iznad sine i tako postizali velike brzine bez trenja. Zar to nije neka vrsta anti-gravitacije??

Ja verujem da neka komercijalnija resenja vec postoje kao i u mnogim drugim oblastima, ali multinacionalni lobiji i kompanije ("Ljudi u crnom" hehe) to ne daju da dodje u javnost, jer bi propali ogromni poslovi sa naftom.... naprimer (postala bi nepotrebna)... a takodje bi ogroman broj ljudi vezanih za te poslove ostao bez zaposlenja sto bi izazvalo globalne nemire i uprkos ocekivanja blagostanja doslo bi do ratova i nemastinaaa....
Zato neko pazi da ne pametujemo previse, tako da je bolje da odustanete o daljeg mozganja. hehe
Ja sam to odavno shvatio i odustao od svojih velikih ideja( kao mali sam imao genijalnu ideju, da se poseku sve sume na svetu jer one drmanjem lisca proizvode vetar, ali su me "ljudi u crnom" ubedili da to nije tacno i ja odustah!!!????
[ del-boy @ 27.01.2005. 00:30 ] @
Ti vozovi funkcionušu (mislim) na principu Majsnerovog efekta (pojava istikanja magnetnog polja iz provodnika) ako se dobro sećam. Uglavnom znam da smo to spominjali u školi pre neki dan (IV godina gimnazije)!
[ salec @ 27.01.2005. 10:59 ] @
Citat:
Pex: Shalu na starnu, negde sam procitao da su stari Egipcani (ili njihovi pomagaci from out of space) koristili neki fazon da pomocu ultra zvuka (ili neki' slicnih vibracija ) oslobadjaju ono ogromno "kamenje" tezine i tako omogucili da se piramide izgrade relativno brzo i sa malo ljudi!

A ja sam svojim očima video kako majstori koriste drevnu tehnologiju - snažne širokopojasne generatore zvuka i ultrazvuka u čvrstim telima (čekić) da eliminišu trenje na zaribalim zarđalim navojima!

Hoću da kažem, ako treba da nateraš tešku kamenu ploču da lakše klizi po podlozi, vibracije mogu da pomognu... mada je pitanje koliko. Pošto je sila trenja == koeficijent trenja * sila pritiska na podlogu (gravitacija, u ovom slučaju), smanjenje trenja bi možda uslovno moglo da se nazove neutralisanjem gravitacije, ali o levitaciji tu nema ni govora!
[ Sp00ky @ 27.02.2005. 01:09 ] @
Sve sto treba uraditi je ispraviti iskrivljen prostor.
[ micto @ 13.03.2005. 10:32 ] @
Citat:
Kakva korist ako imate "automobile kao u petom elemnetu" ako ti treba energija za antigravitacioni pogon za 1h onoliko koliko potrosis da predjes 10 000km normalnim autom.


Ja mislim da za neki budući antigravitacioni pogon neće ni biti potrebna energija. tj. biće potrebna energija za ventilator ili raketni motor koji bi mašinu iz petog elementa gurao unapred, ali neće biti potrebna da bi se ista održavala u vazduhu. To ti je kao kad držiš neki težak kofer pola sata i onda imaš kratkotrajan utisak da si se zamorio (bole zglobovi, tetive, itd), ali efektivno tu nema rada, niti utroška energije. Jer rad je sila puta put, a ako nema puta nema ni utroška energije. Potrebna je određena količina energije da bi taj automobil digao na određenu visinu. Ja čak mislim da će vozila iz petog elementa biti energetski jako ekonomična, kad ih naprave, pod uslovom da se ne kreću velikom brzinom, jer otpor vazduha raste sa kvadratom brzine.
[ nnn @ 13.03.2005. 20:59 ] @
Gledao sam na discoveriu da se sa dovojno jakim magnetom meze naterati sve da levitira. Gledao sam kako su naterali vodu, jagodu kocku leda... da leti kad se nalazi iznad magnetne ploce.
[ drgrozozo @ 13.03.2005. 21:23 ] @
Citat:
nnn: Gledao sam na discoveriu da se sa dovojno jakim magnetom meze naterati sve da levitira. Gledao sam kako su naterali vodu, jagodu kocku leda... da leti kad se nalazi iznad magnetne ploce.


da, da. steta sto to nisam gledao, da se covek malo obrazuje. cuo sam za to ranije, super fora, magnetizam na atomskom i molekularnom nivou...
[ ghost2k3 @ 25.06.2005. 12:03 ] @
Citat:
micto: To ti je kao kad držiš neki težak kofer pola sata i onda imaš kratkotrajan utisak da si se zamorio (bole zglobovi, tetive, itd), ali efektivno tu nema rada, niti utroška energije.


Kako nema utroska energije? Znaci dok drzis kofer ne trosis energiju? Zasto ga onda ne bi mogao tako drzati ceo dan? Dva dana? Kofer u tvojoj saci stalno pokusava da ti "otvori" saku i da padne dole. Ti mu ne das i stiskas saku, cas jace cas slabije. I dok ti stiskas saku energija se trosi, jer tvoji misici rade, odnosno grce se.
Neka neko kaze ako nisam u pravu.
[ peromalosutra @ 25.06.2005. 22:27 ] @
E=A, A=F*s => E=F*s, gdje je E-energija,A-rad,F-sila,s-predjeni put

Buduci da je predjeni put jednak nuli i rad je jednak nuli, pa za njega nije potrosena nikakva energija.
Istina, tvoje tijelo ce i dalje trositi energiju, ali ne zato sto drzi kofer, vec zato sto ono koristi tu energiju za, na primjer,rad probave, kucanje srca, kognitivne procese itd.
[ Marcony @ 26.06.2005. 08:24 ] @
Evo pa ko hoce moze da se igra sa ovim.

http://jnaudin.free.fr/lifters/main.htm
[ ghost2k3 @ 26.06.2005. 14:50 ] @
Zasto onda ne mozemo drzati kofer dok nam se ne prispava? Zasto bi imao utisak da sam se zamorio, kad se u stvari i jesam zamorio?
[ DzoA @ 26.06.2005. 16:33 ] @
Dajte ljudi nemojte lupati vise. Upropastiste ovu temu sa ovim koferom. Neko je to lepo objasnio od predhodnika da se trosi energija na grcenju misica i tu treba staviti tacku.
Ajde zaobidjite tu polemiku i vratite se izvornoj temi.
[ dava @ 30.06.2005. 13:35 ] @
Neko rece da bi auto odletio ako bi imao antigravitacioni pogon, bi ako bi mu motor konstantno radio na preko -1G. Ali vjerovatno bi konstruisali tu masinu da ima neke komande (kao sto ima svaka masina), znaci kontrolu antigravitacione sile od 0 pa do nekoliko G. Auu kakvo bi to bilo krstarenje svemirom odskakanje od planeta i drugih nebeskih tijela radi postizanja potrebnih brzina.
[ radovic @ 30.06.2005. 14:05 ] @
Citat:

Auu kakvo bi to bilo krstarenje svemirom odskakanje od planeta i drugih nebeskih tijela radi postizanja potrebnih brzina.


Jeste i onda naletis na Jupiter sa 10x vecom gravitacijom nego na zemlji i odletis ka suncu!

[ dava @ 30.06.2005. 14:08 ] @
Jest al da djeca lete. Zato postoje proracuni - gdje i koliko se odgurnuti.
[ ghost2k3 @ 30.06.2005. 22:35 ] @
Jos kada bi nekako mogao da radi na neverovatnocu ... ko zna gde bi nas odveo ako ne bi pazili ...

[Ovu poruku je menjao ghost2k3 dana 30.06.2005. u 23:36 GMT+1]
[ mojke @ 30.06.2005. 23:03 ] @
Ako ti je uklanjanje gravitacije potrebno da bi leteo (bez nekog prevoznog sredstva, vec "sam"), nemas frke. Otkricu ti tajnu letenja:
Potrebno je da skocis (ne narocito visoko, samo da se odvojis od zemlje), a onda dolazi tezi deo. Pri padu, potrebno je da promasis Zemlju... Nikad se nisam lozio na letenje, pa nisam ni pokusavao, ali deluje mi ispravno :)
2. stvar: Rusi imaju avion koji se zove Kometa. Njime se penju na velike visine, a onda obrusavaju avion dovoljno lagano da se odvoje od poda, a ne zakucaju u plafon. Fakticki, naprave bestezinsko stanje.
________________________________________

A litle hard work never killed enyone important
[ dava @ 01.07.2005. 07:41 ] @
Citat:
mojke:
2. stvar: Rusi imaju avion koji se zove Kometa. Njime se penju na velike visine, a onda obrusavaju avion dovoljno lagano da se odvoje od poda, a ne zakucaju u plafon. Fakticki, naprave bestezinsko stanje.


To moze postici svaki avion.
[ DzoA @ 01.07.2005. 08:42 ] @
Citat:
mojke:2. stvar: Rusi imaju avion koji se zove Kometa. Njime se penju na velike visine, a onda obrusavaju avion dovoljno lagano da se odvoje od poda, a ne zakucaju u plafon. Fakticki, naprave bestezinsko stanje.


Ovo nije nista novo niti spektakularno. Jednostavno avion se "popenje" na dovoljno veliku visinu i onda se obrusava ka zemlji brzinom 1G sto neutralise gravitaciju...

Citat:
mojke: Ako ti je uklanjanje gravitacije potrebno da bi leteo (bez nekog prevoznog sredstva, vec "sam"), nemas frke. Otkricu ti tajnu letenja:
Potrebno je da skocis (ne narocito visoko, samo da se odvojis od zemlje), a onda dolazi tezi deo. Pri padu, potrebno je da promasis Zemlju... Nikad se nisam lozio na letenje, pa nisam ni pokusavao, ali deluje mi ispravno :)


Ovo ne bih da komentarisem
[ SashaM @ 04.07.2005. 16:20 ] @
Citat:
DzoA:  Jednostavno avion se "popenje" na dovoljno veliku visinu i onda se obrusava ka zemlji brzinom 1G sto neutralise gravitaciju...


Zapravo ne neutralise gravitaciju nego avion i posada padaju slobodnim padom pa se posadi cini da lebde u odnosu na avion.
[ pppooo @ 05.07.2005. 09:04 ] @
Vezano za one liftere treba mu 18 vati za letilicu od 2,3 grama. Pa za neko vozilo koje bi sa putnicima bilo teško 500 kila trebalo bi bar 4 MW samo da lebdi nema šta nikakav problem....
[ Aleksandar Marković @ 20.02.2006. 12:10 ] @
http://www.space.com/businesst...215_technovel_antigravity.html
[ dejan_su @ 06.03.2006. 19:52 ] @
Ako hoces da lebdis lepo napravis lift koji se spusta brzinom od 10 m/s, udjes i eto ti....jedino pazi da nije visoka zgrada, da se ne bi vremenom zalepio za plafon:)
[ Shadowed @ 06.03.2006. 20:06 ] @
Taj bi lift morao da ubrzava. Zapravo, svake sekunde bi brzina morala da mu se poveca za oko 9.8m/s
[ dejan_su @ 06.03.2006. 21:31 ] @
Da se ispravim...lift treba da ima ubrzanje od oko 9.8 m/s^2.
[ djoka_iz_kaludjerice @ 07.03.2006. 21:56 ] @
I ja sam vec razmisljao o tome. Moglo bi pomocu ovoga ali treba mnogo jak elektro magnet.Takozvani ultramagnet sa elektronskim pojacanjem impendanse, ali su oni jako skupi.... a i nisam bas 100% siguran da bi to uopste radilo pa mi se ne bacaju pare :)

http://www.elitesecurity.org/tema/164716

P.S. - Ako neko oce da sponzorise ovaj projekat neka se javi na PP.
[ bloker @ 15.03.2006. 21:25 ] @
Evo na primer ovako: Kada bi Zemlja bila privucena nekom drugom planetom i kretala se prema njoj da li bi bio bezgravitacioni prostor na jednoj njenoj povrsini??
Ili da se brzina zemlje nekako poveca??
[ bigvlada @ 06.04.2006. 12:45 ] @
da, moguce je bar posredno neutralisati gravitaciju. Jos 1990 su obavljeni eksperimenti u kojima su cipovi od superprovodne keramike lebdeli ispod magneta. Jedini problem je sto su pre toga bili umoceni u tecni azot koji bi ovo omogucio. Vreme cini svoje, pa sada postoje maglev vozovi koji lebde na par milimetara iznad sina a koriste superprovodnike. Kola kakva postoje u petom elementu ce biti dostupna kada budu napravljeni superprovodnici koji ce raditi na sobnoj temperaturi. Neka me neko ispravi ako zna nesto novo, ali mislim da sada najbolji superprovodnici rade na -145C i u svom sastavu imaju desetak jedinjenja, znaci komplikovano za proizvodnju. Elektromagnetno polje sa superprovodnicima bi trebalo da resi problem sa letecim kolima. Btw. moje misljenje je da je tehnologija superprovodnika najdalje otisla u primeni gradnja podmornica - Magnetno-hidrodinamicki pogon, nema pokretnih delova i sve je jako tiho.