[ zarezoya @ 31.01.2005. 11:29 ] @
obijasnite mi osnovne stvari o JAJCu, ja sam totalni pocetnik
[ Shadowed @ 31.01.2005. 12:31 ] @
Ovako.
-Pokrenes ga.
-Sad, nisam siguran da li pokrece neki wizard ali brobaj da izbegnes taj wizard tako da dobijes samo otvoreni prozor.
-U prozoru JAJC-a kliknes na prvu ikonu gore (u obliku sijalice), ides Tools>Accounts>Setup
-Ako nemas account:
--Upises username koji hoces (JID (Jabber IDentificator) ce ti biti username@server - kao e-mail ali nema veze sa e-mail-om), password, server upises elitesecurity.org, cekiras create new account, kliknes OK.
Ako imas account (JID):
--Isto kao u prethodnom samo ne cekiras Create new account i upises svoj username i server koji se nalaze u JID-u (objasnjeno gore).
-Sada ostaje samo da dodas kontakte: Klik na main menu (sijalicu) pa Add contact > By JID. Tu upises JID (ponavljam JID izgleda kao e-mail ali nema veze sa njim) i Nick koji hoces da ti stoji pri prikazivanju tog kontakta. Posle toga on(a) treba da potvrdi i to je to.

To su osnovne stvari za pocetak, inace imas gomilu opcija koje mozes da podesavas ali da ih sad ne objasnjavam sve (to bi bilo zaista mnogo posla i teksta) pitaj konretnu stvar koja te bude mucila.
[ dr ZiDoo @ 31.01.2005. 12:33 ] @
JAJC ti je samo klijent za jabber. Vise o samom jabberu mozes naci na jaaber.org, jabber.elitesecurity.org.

Ukratko:
Stvar je jednostavno, slicna ICQ i ostalim AIM. Otvoris sebi nalog na nekom od jabber server (elitesecurity.org, jabber.org etc.), imas username i password. Ostalo sve mozes sam da provalis.
[ dr ZiDoo @ 31.01.2005. 12:36 ] @
shadow, mrzim te :)
[ zarezoya @ 31.01.2005. 16:50 ] @
interesuje me mogu li da vidim neku listu korisnika kao na irc pa onda sa njima da se dopisujem ili mogu da se dopisujem samo sa korisnicima koje sam rucno dodao?
[ anrxc @ 31.01.2005. 18:33 ] @