[ Rumenka @ 03.02.2005. 18:23 ] @
Pozdrav svima. Vlasnica sam jedne przionice kafe, pa sam htela da uradim novi dizajn za kesicu za kafu. Ali htela bih da kesica izgleda svetski. Nadam se da shvatate sta hocu da kazem. Ako je neko vidjao italijanske kafe, zna o cemu pricam. Postoji li neki sajt gde bih mogla da vidim primere nekih dobrih stranih kesica? Ili ako neko ima neku dobru, bila bih zahvalna ako bi okacio ovde. Cak je i neka ideja dobrodosla. Imam i sama neke ideje, ali za sada nista kompletno. Ne znam za koje boje da se odlucim. Htela bih da bude nesto "elegantno", a ne neka kicerica. Hvala svima.

P.S. Postavila sam istu temu u Mad Zone, pa sa se kasno setila ove sobe. Ako moderatori budu brisali, neka obrisu onu u Mad Zone-u. TNX
[ _mladenB @ 03.02.2005. 20:58 ] @
Mislim rado bi ti pomogao...ali daj neki svoj simbol...sigurno imas i ime przionice(ili mislis raditi kao No Name....Ustvari tvoj je problem sto sve treba izmisljati...a to je mnogo velik posao,he. Npr. Ako ista nevolim a to je pogadjati kakva se boja nekome-odnosno narucivacu svidja...To je najmanje sto mozes dati,he...
Moj savjet: Uzmi 3 kesice koje su na isti fazon a koje tebi izgledaju NAJsvijetski pa od svake uzmi sto ti se najvise svidja.... onda pogledaj sto je suvisno i sta treba uraditi na dizajnu da se komponente uklope u jednostavnu cjelinu....I TO JE TO, hehe:) Mislim da je to dobar prijedlog.....ali ako ti hoces nesto novo u tom dizajnu a da izgleda svijetski.....onda ces morati da odes nekome ko se bavi dizajnom ambalaze pa da kesiras,:)
poz

zidoo: nema potrebe za sarkazmom i zezanjem



[Ovu poruku je menjao dr ZiDoo dana 03.02.2005. u 23:15 GMT+1]
[ Rumenka @ 03.02.2005. 21:59 ] @
OK, OK, moja je greska sto nista nisam rekla. Evo vec satima trazim i smisljam i imam neke ideje. Ime kafe je Roma, iliti Caffe Roma. Nece imati nikakav logo. Evo slike jedne italijanske kafe. Nasla sam font kojim je ispisano ime kafe, i taj cu koristiti. Razmisljam samo o pozadinskoj boji, tj. o boji koja bi zamenila ovu zlatu, jer ne verujem da ona u prirodi izgleda ovako lepo. Onde gde pise "Blend of..." ja bi isto napisala nesto u tom faoznu ili nesto trece. Iznad toga, umesto onog ziga, neka kao soljica kafe, ali da bude u istoj boji kao pozadina, samo da bude kao ugravirana u podlogu. Kako ovo da uradim? Imala sam ranije neki tutorial za ovo, ali ne mogu da ga nadjem. E sad, ja bih uradila u onom delu ispod naziva kafe nesto, ali ne znam sta. Znaci, u donjoj cetvrtini kesice. Mislila sam da stavim nesto, da ide kao "fade-out" na gore, ako me razumete. Kao sto je kod Doncafe kesice u dnu. Ali ne znam sta.
Ma pozadinska boja me najvise muci, jer ona ce da dominira. Ne znam da li da to bude jedna boja, ili mozda dve, kao kod Intermezzo kafe.
Eto, dala sam sam sada malo vise podataka. Ako treba jos nesto, pitajte.

A sto se tice nekog ko se time bavi i kesiranja, ne bih bas rekla da ih ima sa nesto dobrim idejama, jer pogledajte nase kafe. Pa evo Grand kafa, oni su puni love, a kesica im izgleda bedno.


[ dr ZiDoo @ 03.02.2005. 22:31 ] @
Vidi ovako. Ti imaš određen problem koji je jako čest a ja ću se potruditi da ti objasnim.

Nije dizajn ono: ja dobro crtam, imam smislia, sjednem i nacrtam.
Kada se radi o industrijskom dizajnu moraš da razmišljaš onako kako bi "gomila" razmišljala. Moraš da pratih određene svetske trendove, da ti ambalaža ne izgleda seljački :). Vidi sve u svemu o tome možeš mnogo da razglabaš, ali postoje ljudi koji su plaćeni za to, inače poznati kao grafički dizajneri. Šalu na stranu, ako želiš dobru ambalažu, izdvoji određena sredstva, plati nekom profesionalcu i to je to.
Znam da se teško odvojiti od novca za nešto tako, to nam je u mentalitetu, ali jednostavno odavno već kvalitet ne prodaje proizvod nego ambalaža. Ljudi prave studije i doktorate na tome, drugi opet čitav život prate dešavanja na sceni i kreiraju ih....

A opet. Ako već odlučiš da praviš nešto samo, iz ovog ili onog razloga ja ću ti dati neke savjete.

1. Nipošto ne šareni ambalažu.
2. Koristi neke fine fotografije. Neka budu neke proffi, kupi ili dooobrooo potraži na netu.
3. Obrati pažnju na tipografiju. Nemoj da mešaš fontove
4. Obrati pažlju da stavi kao što su adresa i ostale informacije budu čitljive, ali ne da vade oči
5. Ne moraš previše isticati oznake firme.

Ne znam, teško je objasniti kako nešto da dizajniraš. Znaš i sama kako to nije simple.
To su ti neka pravila, otprilike.
[ dr ZiDoo @ 03.02.2005. 22:36 ] @
Komentar na gore postavljenu sliku:

Ovo gore što je postavljeno je jedan od savršenih primjera minimalizma. Meni je minimalizam uvjek bio OK.
Ukupan dobar "dojam" daje materijal sjajni. Takođe vidiš kao je tipografija dobro odrađena. Ne znam ali možda bi bilo zanimljivo da eksperimentišeš na materijalu. Da probaš sa onim malo sjajnim papirom "šuškavim" (ne znam sada kako se zove da me ubijš), onako malo plastificiran, kao da je masni.

Bože imaš bezbroj kombinacija, samo udri.
[ Rumenka @ 03.02.2005. 23:06 ] @
Potpuno se slazem sa tvojih 5 pravila i ja sam uvek bila za njih. Zato i hocu nesto sto nije sareno, a nesto sam se licno zainatila da sada ne placam za to, jer sam to do sada radila i nikada nije bilo ono sto sam ja htela. Sada hocu sama to da odradim. Naravno, uz vasu pomoc. :-)
Ajde za pocetak ako mozete da mi pomognete oko ideje za podlogu, mozda da mi uradite neki patern pa da mi okacite ovde. Razmisljala sa nesto o onoj podlozi koju ima onaj Maxima kafa (Doncafe, cini mi se), nesto crveno sa nekim braon prelazima. Ne znam za koju boju da se odlucim.
[ dr ZiDoo @ 03.02.2005. 23:16 ] @
Njaaa nemoj to je previse isfurano. Ono, solja tople kave, sve smeđe... bljak... ko sretna porodica za bilbord osiguravajućeg društva.

Moj predlog jedan:
Ovaj papir sto sam ti ja predložio. Znači taj materijal. Podloga neka bude prljavo bjele boje... kao da je bila na njoj kava pa ono rukom očistio.

Uradi neki fin logo. Taj logo i ostalu tipografiju dodaj i tavi da bude smeđe boje. Takođe, umesto smeće možeš da ubaciš boju sa sjajnim zlatnim odsjajem.

Nešto malo ne standardnije: slika lokalnog seljaka koji na konjskim kolima vuce u vrećama kavu a nak on sa šeširom sav sjeban iza neki zalazak etc... Tu sliku izvući u photoshopu sa efektom kao da je sjenčeno rukom i staviti na središnji dio. Sve naravno tonirati u boju tipografije.
[ Rumenka @ 03.02.2005. 23:28 ] @
To sam seljakom mi se bas ne svidja, iz razloga sto sam htela nesto savremenije, modernije. Takodje necu nikakvu sliku da stavljam napred, osim one soljice kafe ugravirane u povrsinu, da se kao jedva nazire na povrsini (BTW, jel imas neki link do nekog tutoriala kako se ovo radi, jer sam zaboravila?). Htela bih da bude dosta slicna onoj kesici gore na slici, sto se tice dizajna.

Citat:
dr ZiDoo:Njaaa nemoj to je previse isfurano. Ono, solja tople kave, sve smeđe... bljak... ko sretna porodica za bilbord osiguravajućeg društva.

Ma dobro, nisam ja mislila bas to, soljica kafe i ono kao kod njih, vec sam samo stavila kao primer da shvatite na sta mislim. Ali i dalje nemam ideju bih dole mogla da stavim. Mozda kao kod Doncafe, ali bez soljice, samo kafa koja ri vrhu ide u fade-out i mesa se sa bojom pozadine ili, mozda jos bolje, da ide iz te kafe kao neki dim, ali veoma malo uocljivo?
[ _mladenB @ 03.02.2005. 23:33 ] @
Da....minimalizam je nesto najbolje sto bi mogla da uradis...SAMO to ti je mac sa dvije ostrice...jer ako ga ne uradis profesionalno...kesica ce ti izgledati kao one sto se dijele vojnicima na ratistu...hehe:) Joj, znaci i ova slika koju si dala je na granici.... ali evo jos par savjeta
-hajde napravi neki pocetni dizajn[ kako bi ja rekao "sirovi":)]
-pa onda pogledaj kako bi ta tvoja kesica izgledala u marketu(ili bilo gdje drugdje) pored ostalih ambalaza....
-pa onda pogledaj sta mozes da uradis na dizajnu da kupac na neki nacin zapazi ili prepozna tvoju kafu medju mnostvom ostalih...hocu reci crnu ovcu je najlakse prepoznati:) ti mozes iskoristiti minimalizam posto vidim da se u kod nas u zadnje vrijeme svi nabrijavaju na efekte i....jos efekata...:) upravo iz istog razloga kako bi bili upadljivi....no kako svi svakoga kopiraju opet je vrijeme za promjene[ovo je moje licno misljenje,oprostite ako nisam u pravu:)]....
-na par mjesta gdje se ambalaza savija uradi totalno neupadljivu teksturu koja se vidi samo iz neposredne blizine i koja je u pozadinskoj boji....tako da cjelokupna ambalaza izgleda nekako "misicavo" ali i elegantno....
sve dalje "kako i zasto" je visa filozofija, tu ti nemogu pomoci......jer to tek planiram da saznam,he :)
[ bluesman @ 03.02.2005. 23:36 ] @
Mozes ti da pricas bljak koliko hoces ali sretna porodica prodaje polise osiguravajucim drustvima. Skoro sam radio flyer za Penzioni Fond. Napravimo sve, oni pogledaju, kao sve super ali im se ne svidja slika. Ja kazem: sta vam se tacno ne svidja? a odgovor je: pa ovo nije za nase penzionere, ovi su mnogo srecni :-)

Pa ne, nego cu da stavim one sto se setaju po Kalenicu sa unicicima (ne mislim na decu njihove dece) i traze gde ima salata za 1 dinar jeftinija, u cipelama starim 10 godina koje su ionako polovne kupili.

Reklama je projekcija, promise, obicanje... Znaci, kada stavis srecnu porodicu, ti njima obecavas da ce uz to osiguranje biti bezbrizniji i srecniji u zivotu.

Naravno, neko ce reci postoji i anti-reklama, ali to nije za svakoga niti za svaki proizvod. Osim toga, onaj ko se upusti u anti-reklamu mora da bude 100% siguran sta radi jer ce stvoriti kontra efekat.

Secate se Kumho "Prijanja za svaku podlogu"? Izuzetan uspeh a oni koji su se bunili su samo doprineli tom uspehu.

Advertizing nije jednostavan koliko moze da se ucini na prvi pogled. Pa cak i na drugi pogled.

Savet: nije dizajn samo graficki dizajn, kada radis ambalazu moras da mislis na 1000 stvari, pa cak i na cenu. Ako tvoja ambalaza dodaje proizvodu neku prejaku cenu, proizvod postaje nekonkurentan jer je skuplji od drugih. Zatim, izbor boja, materijala, kako se distribuira, ko stampa, pa cak i koje je doba godine (jesen, leto, zima...)

Kontra-savet: nemoj molim te da stavljas seljake koji na konjskim kolima vuku vrece kafe. Dobro nisi rekao da ima i kokardu. Nasi seljaci su inace poznati da vuku dzakove kafe, kod nas kafa uspeva gde god je zasadis. To nema veze sa zivotom.

Sto se kafe tice, mogu da ti dam jedan konkretniji savet posle nekog istrazivanja trzista: Postoje ljudi koji kupuju samo zbog lepe ambalaze, postoje oni koji kupuju samo najjeftinije, ali najveca grupa ljudi je onih koji ce da probaju novu kafu kada se pojavi i ako im se svidi (ne ambalaza), nastavice da kupuju. Tvoj je zadatak da im privuces paznju (da ambalaza), a ostalo je izvan tvoje moci.
[ Rumenka @ 03.02.2005. 23:37 ] @
A sta kazete na ovakvu podlogu, ali samo malo "ublazenu", znaci jos na pocetku kada se radi, da se uradi sa dosta manje oblaka, da tako kazem:

[ bluesman @ 03.02.2005. 23:38 ] @
Da, vidim da, dok sam pisao odgovor, postoji jos ljudi koji su odbacili ideju seljaka. :-)

Sto se tice kafe, ti mozes da stavis svasta, ali mora da asocira na kafu. Ako recimo stavis seljaka koji vuce neke dzakove, to moze da bude i stajsko djubrivo.

"Izlizani" fazoni nisu dzabe izlizani. Za sve postoji razlog.
[ Rumenka @ 03.02.2005. 23:42 ] @
@bluesman
Ja sam misljenja kao sto je ta tvoja zadnja "strofa" (hehe) u ovoj velikoj poruci. Zato se i mucim sa ovim, jer mi je to bitno.
[ _mladenB @ 03.02.2005. 23:45 ] @
mnogo vidjeno, ali da se iskoristiti...jer masa vol takvu tex. inace ja takvo nesto nikada ne koristim....:)
ljudi opustite se malo :)
[ Rumenka @ 03.02.2005. 23:47 ] @
Pa daj onda neku texturu koju koristis.
[ _mladenB @ 03.02.2005. 23:50 ] @
U sustini stvaram ih sam.... zavisno od toga sta radim....jer tako najblize dobije ono sto sam zamislio... e ako stvarno trebas pomoc javi mi se na mail....pa cemo cuda da napravimo...hehe
pozdrav, idem
[ _mladenB @ 03.02.2005. 23:51 ] @
[email protected]
[ shaDy @ 04.02.2005. 00:24 ] @

Nece me cuditi ako za mesec dana Grand Kafa izbaci novu kesicu

Ziveli

[ biotech @ 04.02.2005. 00:36 ] @
ma stavi onog seljaka i cepaj kolina!!!
[ Rumenka @ 04.02.2005. 01:35 ] @
A sta kazete na ovo? To sam nasla na nekom ruskom sajtu, pa sam nesto prepravljala i dosla do ovoga. Neki slogan cu najverovatnije da stavim u onaj zuti prostor desno od imena, a iznad soljice.

http://img204.exs.cx/my.php?loc=img204&image=deskcoffe8si.jpg
[ _mladenB @ 04.02.2005. 02:02 ] @
Moj konacni savjet.....hajde spavaj:)
Do nedelje ti mogu poslati sliku iz max-a...
[ djujic @ 04.02.2005. 02:40 ] @
Posto, kako sam razumio vec dugo radis sa kafom,menjas ambalazu,logo itd..
Pitanje koje se postavlja je "zasto traziti novo"ako se dobro prodaje ili je "situacija"drugacija pa se pokusava dizajnom poboljsati prodaja!OK,recimo da je ovo drugo i to stvara 1.od problema ..i postavlja pitanje da li se dizajnom moze poboljsati prodaja.Ako moze onda se u principu ne pribjegava resenjima koja postoje na trzistu(ili su postojala)ili se ipak ide do tih granica da se sam dizajn priblizi "proizvodu "koji se dobro-dobro prodaje i sa tim "prevari potrosac"..i navede na kupovinu odredjenog artikla.Kopiranje islicnost sa postojanim se inace u drugacijim uslovima izbjegava!OK,recimo da ipak hoces da napravis ""NOVO""onda sam uvjeren da treba traziti totalno inovantno i po boji i po svemu ostalom.Upravo takav novi pogled(u ovom slucaju na kafu)moze da dovede ili do prodora na trziste visoke klase ili do totalnog kolapsa!!!Bez rizika i mnogo pokusaja nema ni uspeha!

Moje vidjenje i predlog za Kafu je osvrt na bas tu "grand"kafu koja je sigurno za temelj imala staru mrez.vrecu ali ni bojom ni dizajnom nije uspela ili pak uspela!???
Vratio bih se na vreme divljeg zapada i tu potrazio podlogu-boju!

Mnogo srece i strpljenja zelim vam i ovog puta "ne zurite",uradite to sto jednostavnije jer je u tome uspeh dizajna!..Pozdrav...
[ Rumenka @ 04.02.2005. 12:12 ] @
OK. Hvala puno na savetima. Inace, do sada sam radila samo na lokalnom trzistu a sada hocu malo da se prosirim, pa eto i razloga zasto hocu da promenim ambalazu.

Inace, niste mi rekli sta mislite o onoj poslednjoj slici. Ali ono je samo neka osnova. Ali ako ne valja...onda cu da probam nesto drugo. :-(
[ dr ZiDoo @ 04.02.2005. 17:27 ] @
Zadnji dizajn je pristojan. Ili ti ocjena: prolazna :)

Možda još malo realističnije da bude.
[ Rumenka @ 04.02.2005. 17:39 ] @
Kao npr. sta da bude realisticnije? Konkretno. A inace, to nije zavrseno, samo kao skica. Jos bih trebala da dodam neki slogan i jos neke sitnice. Daj neki predlog. TNX
[ hjgf @ 04.02.2005. 23:25 ] @
pa ovako....sve dosad vidjeno i procitano je na granici tolerancije...mislim nema ozbiljnog pristupa komentari su upereni u pravcu ponistavanja ili velicanja pojedinih detalja ...tako se ne radi dizajn toalet papira a kamoli neceg sto treba da pijemo....na drugoj prikazanoj slici ...ovoj ruskoj...soljica izgleda kao da je od plastike a konac i etiketa asociraju na caj a ne kafu poyadinska boja je totalni promasaj ....nema dovoljno komplementarnih boja....tj. boje ne pricaju dovoljno raygovjetno iymedju sebe i sa gledaocem....potencijalnim kupcem....dosad sam radio jednu kesicu za kafu i mogu reci da su guzonjama popucali cirevi na guzicama kad su pali na iste od odusevljenja ....
mada netreba uvijek misljenje guzonja uzimati kao relevantno.....
ajde pa se cujemo....tj kucat cemo se...
p.s.
ako trebas iskusan savjet javi se na private da se dogovorimo o svemu
[ Rumenka @ 05.02.2005. 20:12 ] @
Evo slike koju je uradio _mladenB. Odlicno, zar ne?


[ henrik @ 05.02.2005. 21:28 ] @
Jedan od problema je to što liči na pljosku, a može se shvatiti kao neka kolonjska voda. Metalik boje definitivno ne idu uz kafu.
[ _mladenB @ 05.02.2005. 22:16 ] @
Oprosti, ali nisi u toku....stavio sam sivu tako da ona moze da odabere boju....i ovo je sturo...samo radi "kako, gdje, sta"..... hajde molim te ti nesto uradi pa posalji, kada si tako spreman da pomognes.....
Nas je problem inace sto puno pricamo, a nista ne radimo..."henrik"
poz
[ Rumenka @ 05.02.2005. 22:32 ] @
A meni se bas svidja siva boja. Sto da ne?
[ henrik @ 05.02.2005. 23:46 ] @
Uf, izvini ako nisu dozvoljeni komentari.
[ Rumenka @ 06.02.2005. 01:18 ] @
Ma komentarisite slobodno ljudi, ja to i hocu. Hvala svima.
[ hjgf @ 06.02.2005. 08:19 ] @
ocekuj bingo na private
[ dr ZiDoo @ 06.02.2005. 10:22 ] @
Meni se sviđa i ovako sivo.
Možda kada se promjene boje da se okači pa možemo da vidimo koji je na kraju najbolji.
Jako fina ambalaža.

I da rumenka, sada nas moraš voditi na ovu svoju kavu.
[ Rumenka @ 06.02.2005. 12:44 ] @
Citat:
hjgf: ocekuj bingo na private

Ocekujem, ali nista nema za sada. :-(
[ hjgf @ 06.02.2005. 14:24 ] @
naravno ...treba ipak malo vremena da se napravi nesto dobro
[ hjgf @ 06.02.2005. 14:25 ] @
uskoro...
[ Mario @ 06.02.2005. 15:06 ] @
da se ne reklamiras u listama kladionice Mozzart?? Ima slicica Caffe Roma Belgrado i neki vuk stoji :)
[ Rumenka @ 06.02.2005. 16:05 ] @
Pa ja nisam iz Beograda. I mislim da je to neki kafic u pitanju.
[ hjgf @ 06.02.2005. 19:43 ] @
treba mi privatna mail adresa posalji mi na adresu u privatnoj poruci sto sam ti poslao
[ pajaja @ 06.02.2005. 20:17 ] @
a izvinte ljudi, jel se kaze "since of" ili samo "since" ?
e bas tako :D
[ Rumenka @ 06.02.2005. 20:32 ] @
Pa nije to toliko bitno. To je decko radio na brzinu, samo kao proba.
[ [nq] @ 06.02.2005. 22:24 ] @
ne ne ne

niposto to, em je tamno do zla boga e si maznula.

radi ti jos na tome.

[ [nq] @ 06.02.2005. 22:30 ] @
a sto se sive 3d kesice tice.

Kao prvo kad rendas stavi belu pozadinu da vidim.

I kesica je sva tamna kao za sahranu. malo veselije.

Naravno ovo su dobronamerni komentari.
[ _mladenB @ 07.02.2005. 19:50 ] @
Citat:
[nq]: a sto se sive 3d kesice tice.

Kao prvo kad rendas stavi belu pozadinu da vidim.

I kesica je sva tamna kao za sahranu. malo veselije.

Naravno ovo su dobronamerni komentari.

Ovaj hajde da se malo branim,hehe. Kao prvo NErendam nista(nema jos kupusa na trznicama,he sala:) nego poslao sam dve nove Rumenci...sa malo vise radosti...BOje. Pa ce to rumenka nadam se i okaciti.
A sad
Citat:
[nq]:em je tamno do zla boga e si maznula.

Za tamno....pa naravno da ce biti tamno, pa skontaj malo...ipak je to kafa...a ona je crna i dizajn treba da bude taman i topal...sto se tice toga netreba izmisljati "toplu vodu".
A da sam maznuo(dizajn)....to nisam....ako malo bolje pogledas ovu kesicu vidjeces da ona ima i "pricu". U dnu kesice se naziru redovi kafe koji mogu da simbolizuju njen rast....prema vrhu prepoznajes zrele listove kafe i kao logo medju njima slicicu tradicionalnog beraca kafe....koji je bere. Na vrhu "potpuno jasno" vidimo finalni proizvod "PRZENU KAFU"...uostalom sto se i prodaje. Obrati paznju da se sve ostalo nazire jedino je przena kafa jasna.....

Nisam uopste gledao ostale dizajne kafe....i nepijem je cesto da budemo iskreni....jednostavno sam sjeo za stol uzeo veliki papir i nacrtao to...nazim prenio na racunar...uklopio.... i to je to...


Uostalom....hvala na kritikama....sto su jako pozitivne
I....hehehe.....meni je najvaznije da se Dr.Zidoo-u svidjelo....posto je iz "komsiluka"heh:),sala

pozz svima
[ [nq] @ 07.02.2005. 21:37 ] @
@_mladenB

Prva poruka nije namenjena tebi. ( maznula - zenski rod ) To je komentar na rumenkinu sliku.

Nisam te napao, pobogu svasta. Samo sam komentarisao.

Kafa nije crna. Tj zrno. Ali kontam da si mislio na spremljenu. Tamne boje su po meni hladne boje.

poz :)
[ Rumenka @ 07.02.2005. 22:07 ] @
Evo onoga o cemu je Mladen pricao:


[ pajaja @ 07.02.2005. 22:11 ] @
Tako !
mozda je bolja ova zelena, jer je sve braon, pa ako bude i to...

( mojoj kevi se vise svidja braon )
[ hjgf @ 07.02.2005. 22:24 ] @
dobro ljudi sta mislite o mom radu
[ hjgf @ 07.02.2005. 22:25 ] @
strana 2 pri dnu
[ [nq] @ 07.02.2005. 22:43 ] @
hm, tvoje je "veselije" mozda kad bi iskombinovali vasa 2 rada mozda bi nesto ql i ispalo.
[ Rumenka @ 07.02.2005. 23:07 ] @
Da, oba rada su super. Mada sam ja vise za to da se izadje iz tih tradicionalnih okvira, tj. da ne mora da se bas stavi soljica za kafu i tome slicno. Sto se tice ovde dve slike gore, probacu sa nekim veselijim bojama, mada mi se vise svidja gornja polovina prve slike, zato sto je svetlija i oni listovi se bolje vide.
[ _mladenB @ 07.02.2005. 23:54 ] @
Ma uredu je...volim ja kritike....drugacije se i ne moze nauciti... Samo vi tvrdo komentarisite....to vodi ka vecem stepenu profesionalnosti. Samo molim vas....kada nesto kritikujete dajte i vase resenje...i kako...zbog cega
Meni je zao da da se ova pomoc koju smo pruzili...i u kojoj smo na pocetku svi davali predloge svela na medjusobno "cisto" ocjenjivanje. Dajte ljudi..

E sad moja kritika za "hjgf"..... kratko.... gornja polovina ti je prilicno prazna, soljica prevelika, sam natpis "Cafe Roma" se nekako gubi u svemu tome iako je u sredini....sto se mene tice previse napadno(ne znam koliko se to vraca u modu)....:)
poz
[ [nq] @ 08.02.2005. 08:38 ] @
Ko zna mozda i uradim nesto, sad je ispitni rok, pa se nema vremena, plus imam svog posla, ali ako ova diskusija potraje mozda i uradim nesto,

uzgred na drugoj slici rezolucije su jako male, kontam da nisi imao odgovarajuce slike, predlaze ovaj sajt da probate nesto da nacete, sve je free i moze da se koristi u komercijalne svrhe

http://www.sxc.hu/

poz :)
[ fix@ @ 15.02.2005. 00:15 ] @
Možda je malo Off jer se radi o već odrađenom proizvodu koji se nalazi na tržištu ali me zanimaju komentari o dizajnu ove kesice za kafu:


[ Rumenka @ 15.02.2005. 00:26 ] @
Vise mi se svidja ona kartonska varijanta. Ova je klasican kic.
[ Sh@ban @ 23.02.2005. 09:56 ] @
.......oce li ova zena platiti za trud
[ avantgard @ 09.03.2005. 12:19 ] @
Draga gospođo,
Ukoliko ste neodlučni ili imate nekih drugih problema oko dizajna pakovanja moj Vam je savjet da lijepo zavučete ruku duboko u džep i napokon platite za nešto takvo. Znate ono.. "nema džabe ni u stare babe".

Srdačan pozdrav,