[ twix @ 13.02.2005. 02:24 ] @
Ne znam ni sam kako da postavim pitanje, posto prvi put radim sa mysql bazom, procitao sam par tutoriala i vec sam naisao na problem.

mysql> select * from user;
+----+-----------+-----------------+----------+--------------+
| id | username | email | password | website |
+----+-----------+-----------------+----------+--------------+
| 10 | | | | |
| 9 | korisnik1 | [email protected] | pass1 | www.test.com |
+----+-----------+-----------------+----------+--------------+
2 rows in set (0.04 sec)

Znaci dodao sam kao neke korisnike, i pobrisao ih,.. svaki sledeci koji se reguje dobije sledeci id iako su prethodni obrisani,.. a tabelu sam kreirao na sledeci nacin:

CREATE TABLE user (
id int(10) NOT NULL auto_increment,
username varchar(25) NOT NULL default '',
email varchar(250) NOT NULL default '',
password varchar(25) NOT NULL default '',
website varchar(250) NOT NULL default '',
PRIMARY KEY (id),
);

Kao sto sam rekao, pocetnik sam, pa me zanima kako mogu da resim ovaj problem, znaci kad se reguje user da dobije sledeci po redu ID,.. i recimo ako obrisem 5 usera (od 5) da sledeci koji se reguje bude broj 1 a ne 6.

I jos nesto,.. kako jos da uradim da kada se neko registruje, ne moze da ostavi neko polje prazno:

if ( $username == "" and $password == "" and $email == "" and $website == "" )
{ echo 'Polja ne mogu da budu prazna!'; }

?
[ _owl_ @ 13.02.2005. 14:16 ] @
Zasto je bitno da ID-evi idu jedan za drugim(i da ne bude rupa)??
[ twix @ 14.02.2005. 02:04 ] @
Pa sad ;) treba mi zbog neke liste, mada verovatno to moze da se resi na neki drugi nacin...
[ jablan @ 14.02.2005. 07:52 ] @
Za ovo pitanje treba napraviti top temu, svako malo pa se nađe neko ko pita kako da mu ključevi budu uzastopni...
[ _owl_ @ 14.02.2005. 14:14 ] @